AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har kalde hudtoner, er veldig lys i huden med blå øyne. Har tenkt på å stripe håret mitt men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal velge kalde eller varme striper. Noen som har erfaring med hva som ser finest ut på en kald hudtone? Kald+kald eller varme striper for å bryte "kulden" i huden? Anonymkode: 05ea0...d87
Professor Orm Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Definitvt kalde. Du kan også ha nøytrale hvis hudtonen er kald/nøytral. Alltid kald+kald.
Gjest incognita Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Det er jo veldig inn nå med kalde striper i blondt hår, mange altså, slik at det ser nærmest grått ut. Jeg synes det er ganske stilig, men hadde aldri turt selv. Jeg har gyllent blondt hår og varm hudtone, men leker med tanken på å stripe det bittelitt kaldere, ikke grått da akkurat men litt kaldere bare.
Rosewood Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Du bør følge undertonen i huden, dvs: har du kald hudtone kler du best kalde farger, har du varm hudtone kler du best varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå