Gå til innhold

Gi bort nummer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk melding av en gutt på tinder som spurte om han kunne få nummeret mitt i første melding.. Vanligvis gir jeg ikke dette ut til personer jeg ikke kjenner, men ble litt usikker nå.. Ut i fra profilen hans å dømme så han ganske normal og søt ut. Tenker kanskje det er greit å chatte på tinder litt først og bli kjent før man gir ut personlig nummer slik at vedkommende kan søke opp fullt navn? Hadde du tørt å gi nummeret til en fremmed gutt du ville blitt kjent med? :)

Anonymkode: 69917...e15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg gir aldri ut slik informasjon med mindre vi har snakket en stund og faktisk skal avtale å møtes. 

Anonymkode: aad87...f49

• Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Fordi man med telefonnummer kan finne ut navn og sannsynligvis også adresse, og du har ingen garanti for hvem som skjuler seg bak profilen. Hvis han ikke gidder å chatte litt og bli kjent med deg først så har han neppe hederlige hensikter heller. Det er ingen vits å være naiv og godtroende. noen som avviser deg pga noe sånt er uansett ikke noe å samle på.

Anonymkode: 1079a...140

Skrevet

Jeg for min del slenger nr mitt rundt i alle retninger. Gir faan! Hehe. Får jeg dritt & møkk svarer jeg ikke. 

Men én og annen sjelden gang treffer jeg et hyggelig menneske for koselig prat.

Skrevet

du aner ikke om dette er en psykopat som du vil bruke lang tid på å bli kvitt... så nei ikke gi ut nr

Anonymkode: 426fe...ac0

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk melding av en gutt på tinder som spurte om han kunne få nummeret mitt i første melding.. Vanligvis gir jeg ikke dette ut til personer jeg ikke kjenner, men ble litt usikker nå.. Ut i fra profilen hans å dømme så han ganske normal og søt ut. Tenker kanskje det er greit å chatte på tinder litt først og bli kjent før man gir ut personlig nummer slik at vedkommende kan søke opp fullt navn? Hadde du tørt å gi nummeret til en fremmed gutt du ville blitt kjent med? :)

Anonymkode: 69917...e15

Nei,det gjør jeg aldri.Uansett om han ser normal og søt ut,så vet du ikke hvordan han er.Han kan være alt i fra plagsomt innpåsliten til en rendyrket stalkerpsycho.Det er derfor ingen god ide å gi ut tlfnr.enda.Si du gjerne vil bli bedre kjent,men at du alltid venter med å gi ut tlf.nr.ditt av sikkerhetsgrunner.Er han oppegående vil han akseptere det.

Anonymkode: 048db...558

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...