Håpløs romantiker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Hei! Lurte på om noen har forslag til "paraktiviteter" i london? Samboeren og jeg skal på tur dit i vinterferien, og han har bursdag bare et par dager før så jeg tenkte vi kunne feire dagen der. Prøver også å finne på noe som jeg kan overraske han med men det var enklere sagt enn gjort.. noen forslag?
Håpløs romantiker Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2016 Et øyeblikk siden, Håpløs romantiker skrev: Hei! Lurte på om noen har forslag til "paraktiviteter" i london? Samboeren og jeg skal på tur dit i vinterferien, og han har bursdag bare et par dager før så jeg tenkte vi kunne feire dagen der. Prøver også å finne på noe som jeg kan overraske han med men det var enklere sagt enn gjort.. noen forslag? Han er forresten 21 år!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Spis middag på the shard! http://www.the-shard.com/restaurants/aquashard/ Jeg og kjæresten gjor det! Anonymkode: 13deb...0a4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Tja, det er jo mye show og slikt å gå på, i tillegg til opplevelsesgreier som The Dungeon, The Dr Who experience, etc. Vi var i london i høst, og vi holdt oss til tradisjonell sightseeing, parkrusling, og musikal. Anonymkode: 00926...e1e
Jerry Lee Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 (endret) På sommeren... Sitt under trærne i Hyde Park med pledd og picnickurv...og vent på og kos med alle ekornene. 😀 Endret 21. januar 2016 av Jerry Lee 1
Håpløs romantiker Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2016 24 minutter siden, Jerry Lee skrev: På sommeren... Sitt under trærne i Hyde Park med pledd og picnickurv...og vent på og kos med alle ekornene. 😀 Ååå det hørtes kosligt ut! Synd vi skal dit nå i februar😕
Håpløs romantiker Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spis middag på the shard! http://www.the-shard.com/restaurants/aquashard/ Jeg og kjæresten gjor det! Anonymkode: 13deb...0a4 Det såg fancy ut! Var det veldig dyrt?
Jerry Lee Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, Håpløs romantiker skrev: Ååå det hørtes kosligt ut! Synd vi skal dit nå i februar😕 Hmm...ja. Men håper dere kan dra en gang til. Om sommer'n. Og oppleve det jeg nevnte. 😀 Ønsker dere uansett en flott opplevelse derover. ☺
Håpløs romantiker Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Hmm...ja. Men håper dere kan dra en gang til. Om sommer'n. Og oppleve det jeg nevnte. 😀 Ønsker dere uansett en flott opplevelse derover. ☺ Jeg også! Tusen takk😊😊 1
Jerry Lee Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, Håpløs romantiker skrev: Jeg også! Tusen takk😊😊 It WILL happen. 😀 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #11 Skrevet 21. januar 2016 101 Romantic things to do in London http://www.visitlondon.com/things-to-do/101-romantic-things-to-do-in-london Anonymkode: 48791...dbc
Håpløs romantiker Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #12 Skrevet 21. januar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: 101 Romantic things to do in London http://www.visitlondon.com/things-to-do/101-romantic-things-to-do-in-london Anonymkode: 48791...dbc Ekke så flink å velge når det er så mange valgmuligheter.. 😅 så lurte på om noen hadde noe spesifikt de har opplevd selv☺ men takk uansett!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #13 Skrevet 22. januar 2016 Når jeg og min mann er i London, er vi ofte på pub. Vi kan godt legge opp et helt dagsprogram etter et besøk på en spennende pub som har et spesielt utvalg av whisky eller noe. Fantastisk å få med seg den engelske pubkulturen! Vi går også alltid på konserter. Vi liker klassisk musikk og det er et veldig bredt utvalg i London, spesielt om man ser etter litt mindre evenementer, i kirker eller mindre konsertsaler i utkanten av byen. Jeg liker å komme litt tettere på musikerne enn man gjør i Royal Albert Hall... Det er mye pop/rock og alle andre sjangre også. Når det gjelder show og slikt, er det jo mye som er moro. Har aldri vært der selv, men vet at mange liker The Fawlty Towers dining experience - hvis du har et forhold til den gamle tv-serien med John Cleese. Ellers kan du jo sjekke ut et såkalt Escape game - det skal jo være en stor hit for tiden, og i London er denne ranket høyest: http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction_Review-g186338-d4283371-Reviews-ClueQuest_The_Live_Escape_Game-London_England.html Tipper at dette er noe som menn/gutter liker, i allefall! Og det er noe litt annerledes som kan kanskje ikke får prøvd seg på i Norge.... Anonymkode: f9f2b...73e 1
duplexx Skrevet 22. januar 2016 #14 Skrevet 22. januar 2016 Eksen og jeg var en laang helg! Vi bodde på Kensington, jeg var innom Whole Foods mins tre ganger om dagen... Vi dro primært for en konsert vi skulle på i en helgedag, men det var jo bare én kveld da! Vi gikk tur i parken (kjøpte pølse og vaffel og bare gikk og hadde det fint sammen), han er kjempeintr i fisk, så vi dro på London Aquarium ved London Eye, hvilket vi for øvrig også gjorde! Det var kult! Vi tok en tur med romantisk båttur langs elven, men det var iskaldt (vi dro i oktober) og man måtte selvfølgelig være utendørs for å se noe som helst... Akkurat den var kjip. Vi kom oss på kino! Harrods skippet vi, fikk helt angst av å tenke hvordan folk myldrer som maur inne i den bygningen. Neste gang tror jeg at jeg vil besøke litt fler restauranter, SÆRLIG The Shard. Dra på sommeren, bo ved Picadilly, ha en dag i parken, leie sykler, ta bussen, sette av mer penger til shopping haha. Det er en fantastisk by, men ganske stor og intens, så det er lurt å forberede seg ja!
Håpløs romantiker Skrevet 22. januar 2016 Forfatter #15 Skrevet 22. januar 2016 2 timer siden, duplexx skrev: Eksen og jeg var en laang helg! Vi bodde på Kensington, jeg var innom Whole Foods mins tre ganger om dagen... Vi dro primært for en konsert vi skulle på i en helgedag, men det var jo bare én kveld da! Vi gikk tur i parken (kjøpte pølse og vaffel og bare gikk og hadde det fint sammen), han er kjempeintr i fisk, så vi dro på London Aquarium ved London Eye, hvilket vi for øvrig også gjorde! Det var kult! Vi tok en tur med romantisk båttur langs elven, men det var iskaldt (vi dro i oktober) og man måtte selvfølgelig være utendørs for å se noe som helst... Akkurat den var kjip. Vi kom oss på kino! Harrods skippet vi, fikk helt angst av å tenke hvordan folk myldrer som maur inne i den bygningen. Neste gang tror jeg at jeg vil besøke litt fler restauranter, SÆRLIG The Shard. Dra på sommeren, bo ved Picadilly, ha en dag i parken, leie sykler, ta bussen, sette av mer penger til shopping haha. Det er en fantastisk by, men ganske stor og intens, så det er lurt å forberede seg ja! Vi har nok allerede bestilt tur nå i vinterferien (slutten av februar), så blir nok litt kjølig ja:p Hva er whole foods forresten?
missdior Skrevet 23. januar 2016 #16 Skrevet 23. januar 2016 Aqua Shard er verdt hver krone. fantastisk opplevelse! Vi var på The Aubin Cinema en gang vi var i London. Utrolig kul kino, der man sitter i sofaer og drikke øl og spiser popcorn og kjeks og det du vil 😁
duplexx Skrevet 23. januar 2016 #17 Skrevet 23. januar 2016 Den 22. januar 2016 at 5.30, Håpløs romantiker skrev: Vi har nok allerede bestilt tur nå i vinterferien (slutten av februar), så blir nok litt kjølig ja:p Hva er whole foods forresten? En stor og vakker mathall som inneholder alt av råvarer og deilig mat du kan ønske deg. Utrolig mye økologisk og kortreist, og det smaker nydelig. Enormt utvalg, verdt å ta en titt! 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2016 #18 Skrevet 23. januar 2016 Den 21. januar 2016 at 13.57, Håpløs romantiker skrev: Det såg fancy ut! Var det veldig dyrt? Ja er litt dyrt, men som skrevet over her så er det verdt det! Det er ikke hysterisk dyrt da, så det er overkommelig! Vi betalte rundt 1200 for forrett, middag(+ tilbehør for det må du bestille utenom), 1 øl, 2 brus og vann(husker ikke om det allerede sto på bordet eller om vi måtte bestille). Vi gikk der mest for opplevelsens skyld og hadde ikke høye forventninger til maten, såg for meg at det var veeeeldig fancy mat der og lite på tallerken. Men det var utrolig godt og begge ble mette, og jeg har en ganske sulten mann. Regner med du ønsker å sitte med vinduet og se på utsikten når du først er der, og siden det bare er 2 manns bord med vinduet så er det stor sjangs for at dere blir plasser der! Anbefaler å booke bord tidlig om du ønsker å spise der! Du kan booke på hjemmesiden deres. Anonymkode: 13deb...0a4
missdior Skrevet 23. januar 2016 #19 Skrevet 23. januar 2016 Ja, Aqua Shard er egentlig helt greit i pris sammenlignet med norske priser Vi spiste samme opplegget som over her, og betalte det samme. Satt ved vinduet med utsikt ned til tower bridge. det kuleste var nesten å gå på do, for en utsikt derifra!!!! ellers er det jo kult å besøke borough market, og det ligger omtrent 200 meter unna the Shard, da kan man jo slå to i en. rett i nærheten ligger også tate modern, kanskje ikke så romantisk i seg selv, men jeg og samboeren min var der og hadde det veldig koselig der vi gikk og ikke skjønte bæret av kunsten millennium bridge er også verdt et besøk om dere er i nærheten, også er det veldig romantisk å tusle langs Southbank om kvelden 💕😍 åååh jeg vil til London...
Håpløs romantiker Skrevet 25. januar 2016 Forfatter #20 Skrevet 25. januar 2016 Den 23.1.2016 at 19.36, AnonymBruker skrev: Ja er litt dyrt, men som skrevet over her så er det verdt det! Det er ikke hysterisk dyrt da, så det er overkommelig! Vi betalte rundt 1200 for forrett, middag(+ tilbehør for det må du bestille utenom), 1 øl, 2 brus og vann(husker ikke om det allerede sto på bordet eller om vi måtte bestille). Vi gikk der mest for opplevelsens skyld og hadde ikke høye forventninger til maten, såg for meg at det var veeeeldig fancy mat der og lite på tallerken. Men det var utrolig godt og begge ble mette, og jeg har en ganske sulten mann. Regner med du ønsker å sitte med vinduet og se på utsikten når du først er der, og siden det bare er 2 manns bord med vinduet så er det stor sjangs for at dere blir plasser der! Anbefaler å booke bord tidlig om du ønsker å spise der! Du kan booke på hjemmesiden deres. Anonymkode: 13deb...0a4 Tusen takk for svar! Tror vi må ta oss en tur dit ja😄👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå