AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Jeg mistet julaften (var akkurat 6 uker på vei) og blødde i 1 1/2 uke etter at dette skjedde. Siden har jeg ikke blødd. Vært hos legen og alt ser fint og flott ut. Det jeg lurer på, til dere som har mistet, eventuelt fått barn: hvor lang tid tok det før dere fikk tilbake mens? Har alltid hatt svært regelmessig syklus på akkurat 25 dager, og jeg merker jeg blir litt engstelig for at det skal bare tulle seg til. Er forøvrig 29 år, har normale homonverdier, men får progesteron i for å hjelpe til ved eggløsning (og innsett). Jeg tok progesteron frem til jeg mistet, hvis det er av betydning. Merker jeg begynner å lengte etter mensen (det trodde jeg aldri jeg skulle si) slik at vi kan gå videre og begynne prøvingen igjen. Anonymkode: 0ed08...933
lollip0p Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Lurer jeg også på! Jeg mistet første juledag 😔 Og fortsatt ingen mens
Superlilje Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Mistet 6+3, fikk mensen igjen etter 30 dager. Så ble jeg gravid igjen etter det
Tibbie Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Etter abort blødde jeg ganske lenge. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg begynte å blø igjen etter at det sluttet, men husker at det tok noen uker. Men tror ikke det var mye mer enn en måned eller to. Fikk mensen som jeg skulle etter at kroppen var ferdig med aborten, som gjerne tar ei lita stund. Det er jo under en måned siden du gikk gjennom det, men du er nok over halvveis i ventinga, vil jeg tro (basert på egen erfaring - er ingen lege )
N85 Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 Etter mine SA i uke 6 har jeg stort sett fått tilbake mensen etter ca. 35 dager. Har ca. 30 dagers syklus til vanlig.
mama78 Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Det var lei å høre:-( Jeg mistet i uke 7. Mensen kom etter 4 uker. Ingen forsinkelser i syklus.
Frøkenfryd30 Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Jeg mistet i oktober. Fikk faktisk tilbake mensen til normal tid, men eggløsningen er helt tullete.... :/
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 Jeg mistet i uke 10. Fikk mensen tilbake nøyaktig 4 måneder senere. Samme måned ble jeg gravid igjen Anonymkode: 819f3...f54
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg mistet i uke 10. Fikk mensen tilbake nøyaktig 4 måneder senere. Samme måned ble jeg gravid igjen Anonymkode: 819f3...f54 Anonym igjen Kan legge til at jeg blødde flere uker i strekk, raste ned i vekt (ble undervektig) og mistet mye hår etter spontanaborten, så det kan være grunnen til at det tok så mange måneder før jeg fikk mensen tilbake. Tror nok sånne faktorer har en del å si. Lykke til videre med prøvingen Anonymkode: 819f3...f54
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 Ts her. Takk for svar. Jeg begynte å spotte litt i dag, og jeg føler meg litt uggen, akkurat slik det er rett før mensen, så jeg tror den er på vei. Får håpe det ihvertfall. Krysser fingrene! Anonymkode: 0ed08...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå