AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #21 Skrevet 22. januar 2016 Tja, litt vanskelig å si. Er det mulig å være en blanding av ting? Jeg for eksempel har veldig gyllen olivenfarget hud, men jeg har kald hudtone likevel ikke varm. Hadde varm farge i håret en gang og det så ut som en parykk. Syntes på en måte du har en varm hudtone, men at den ikke er gyllen, jeg syntes hvert fall det ser slik ut, om det finnes. Eventuelt nøytral? Anonymkode: fe156...d16
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #22 Skrevet 30. januar 2016 Jeg tror nok du med stor sikkerhet kan kalle deg selv nøytral. Dette fordi det er såpass mange delte meninger om deg. Hvis du ser i tråden er det flere som mener du er kald og flere som mener du er varm. Selv syns jeg du kledde både rosa og fersken. Selv kan jeg ikke se forskjell på meg selv, jeg kan bruke gull og sølv, varme beige/gylne/gull toner og grå og kalde farger. Og jeg er veldig nøytral. En ting du kan gjøre er å gå i ett parfymeri, be om tester på to Foundation, en varm og en kald, og prøv hver av de i halve ansiktet samtidig. Hvis du kler begge, er du nøytral, hvis en av de gjør deg gråaktig i ansiktet, så er du det motsatte. Anonymkode: b69ad...d9e
ReyJu Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #23 Skrevet 2. februar 2016 Tusen takk til alle som har svart meg her Jeg tror jeg har konkludert med at jeg er nøytral som heller litt mer mot kald, enn varm. Jeg endte opp med å farge håret i en medium lys askeblond. Dette så dog helt grusomt ut synes jeg, huden min ble veldig blass, og blåfargen i øynene mine ble veldig grå. Jeg har tidligere vært nesten isblond, og det var utrolig kledelig, men jeg bestemte meg for at jeg ikke kunne utsette håret mitt for denne mishandlingen en gang til, så jeg endte opp med å farge håret til 6.0, en lys brun/mørk blond farge som var nøytral. Føler dette ble et bra resultat, blåfargen i øynene mine kom tilbake og huden min ser mye klarere og friskere ut kan hende jeg prøver meg på en 6.1 etterhvert (det blir samme fargen, bare kaldere), men for nå skal håret få hvile seg litt. Tusen takk igjen til alle som har svart her, det har som sagr gjort meg litt klokere :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå