AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Er bydelen Grim i Kristiansand et fint sted å bo ? Anonymkode: d992d...2b0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Ja, det er veldig idyllisk Kort vei til Ravnedalen også Anonymkode: 5e232...229
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Det spørs hvem du spør. Grimsbeboere skryter selvsagt av Grim, men veldig mange andre synes at Grim ligger litt vel nærme togbanen. Er ikke noen særlig nye hus der, mest gammel bebyggelse. Det spørs jo hva du er på utkikk etter, og hva dine behov er. Anonymkode: a593d...45c 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Masse narkonaner! Anonymkode: 5109d...2ec
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Jeg bor på Tveit, men vurderte Grim. Har også bodd en periode på Gimlekollen og på Søm. Grim er supert fordi det er så nært sentrum. Det er lett å komme seg til/fra sentrum med buss (eller bare gå!). Det er nært Ravnedalen, og har flere greie lekeplasser. Det har en fin, gammel bebyggelse, til en viss grad velholdt. Siden det er sentrumsnært har jeg inntrykk av at det er litt flere... sentrumsproblemer der enn i andre bydeler. Anonymkode: c9b52...b33
Purple Basil Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Det kommer helt an på hvor du bor Det er flotte hus nærme Ravnedalen og Baneheia, og så er det utrolig vakkert der om sommeren synes jeg. Nærheten til sentrum er også et stort pluss! Det eneste jeg kan sette fingeren på er at det var mye sosiale problemer der da jeg vokste opp. Grim skole var ikke akkurat en av de beste i Kristiansand, men jeg skal innrømme at jeg ikke vet hvordan det er der nå.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Min erfaring er mye eldre bygg, en god dose industri områder. En god blanding av et flerkulturelt miljø, også i barnehagene. Du er nærme sentrum - gåavstand. Går ofte busser. Noe kriminalitet. Flotte turområder. masse rekkehus, flermannsbolig og studenter. Anonymkode: 012ea...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå