Gå til innhold

Ekstremt overvektige på treningsstudio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av de andre trådene på forumet for tiden lurer jeg på hva dere tenker dere som går jevnlig på treningsstudio, når dere ser noen veldig store/tykke mennesker på trening. Legger dere mer merke til dem? Skiller de seg ut? Og er det positivt eller negativt ?

Anonymkode: 0fa9d...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som er ekstremt overvektig skiller seg ut. Supert at de er på treningsstudio.

• Liker 17
Skrevet

Legger egentlig ikke merke så mye til andre på treningssenteret, men jeg syntes det er kjempe tøft, vet dessverre at mange dømmer og ler osv. og det er ikke greit... Heldigvis er de aller fleste snille. Det er en veldig overvektig jente slm har trent på senteret mitt siden i høst en gsng, tror hun er der oftere enn meg (4 dager i uken), hun er der hvert fall hver gang jeg er der, syntes hun er kjempeflink. Kan se hun har gått ned masse allerede. :) har veldig lyst til å skryte av henne, men tør ikke, for er så sjenert og er redd hun skal ta det feil!

Anonymkode: 7e376...7e3

• Liker 18
Skrevet

Jeg blir veldig glad av å se overvektige på treningsstudioet!        Kan se for meg at kneika er tøff for å komme I gang. Ikke minst å i disse tider da utrolig mange er Fitness freaks (alle jenter har tilfeldigvis den tynne toppen nedi bak så rumpa syns -;). De overvektige er jo de som virkelig trenger å være der!  Har lyst til å si noe positivt og fint men er redd det blir for teit eller rart

Anonymkode: 03c68...547

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg legger merke til dem og tenker ' så utrolig bra for dem!' Syntes rett og slett det er inspirerende. Her står jeg og føler at MIN trening blir tung, bare tenk så tungt det er for dem med all den ekstra vekten. Skikkelig bra jobba!

Endret av Puny
  • Liker 16
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger egentlig ikke merke så mye til andre på treningssenteret, men jeg syntes det er kjempe tøft, vet dessverre at mange dømmer og ler osv. og det er ikke greit... Heldigvis er de aller fleste snille. Det er en veldig overvektig jente slm har trent på senteret mitt siden i høst en gsng, tror hun er der oftere enn meg (4 dager i uken), hun er der hvert fall hver gang jeg er der, syntes hun er kjempeflink. Kan se hun har gått ned masse allerede. :) har veldig lyst til å skryte av henne, men tør ikke, for er så sjenert og er redd hun skal ta det feil!

Anonymkode: 7e376...7e3

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir veldig glad av å se overvektige på treningsstudioet!        Kan se for meg at kneika er tøff for å komme I gang. Ikke minst å i disse tider da utrolig mange er Fitness freaks (alle jenter har tilfeldigvis den tynne toppen nedi bak så rumpa syns -;). De overvektige er jo de som virkelig trenger å være der!  Har lyst til å si noe positivt og fint men er redd det blir for teit eller rart

Anonymkode: 03c68...547

T.S her. Så nemlig en veldig stor jente (ung var hun også) på studioet mitt uka her og tenkte samme som dere. Samtidig tenker jeg at det eneste hun sikkert vil er å "blend in" mest mulig, så tenkte at å smile til henne sikkert var godt nok. Er det gjengangere kan jeg hilse og evnt skryte, men det gjør jeg også til de andre så har ikke noe med vekta å gjøre.. 

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av de andre trådene på forumet for tiden lurer jeg på hva dere tenker dere som går jevnlig på treningsstudio, når dere ser noen veldig store/tykke mennesker på trening. Legger dere mer merke til dem? Skiller de seg ut? Og er det positivt eller negativt ?

Selvsagt skiller de seg ut. Jeg syns det er supert at de er på et studio, og tenker at det må kreve en del pågangsmot og motivasjon. Det er beundringsverdig.

• Liker 14
Skrevet

Bare positivt! Jeg blir veldig inspirert av dem :trene:

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart jeg legger merke til de. Og det er ihvertfall ikke negativt. Feks på det gymmet jeg bruker å trene så begynte det ei smelltjukk ei å trene i januar (nyttårsforsetter?). Må innrømme jeg er litt betatt av henne. Hun smiler alltid og er kjempepen. Har allerede pratet med henne noen ganger. Smiler alltid til henne og hilser. Har et inntrykk av at tykke mennesker på treningsstudio smiler mer og er ikke så gravalvorlige som enkelte "fitnessbabes" som trener som om det stod om livet. Tjukke mennesker bringer smil og tar vekk alvoret på treningsstudio.

Anonymkode: ea1bf...759

• Liker 11
Skrevet

Jeg er altfor redd til å se opp selv når jeg er på treningsstudio selv om jeg ikke er overvektig, så tenker ikke spesielt over om noen er store - men som det sies over her, ekstrem overvekt blir jo lagt merke til. Om noen som er ekstremt store går på trening, så er det jo skikkelig bra! En gang hjalp jeg en som var ny med innstillingene og hun småjogget på tredemøllen i 5km/t og holdt ut i kanskje fem minutter. Da sa jeg bare til henne at alle må begynne et sted. 

Det er så lett å føle at alt man gjør er feil, når det viktigste egentlig er at man kommer seg på trening og får løftet og løpt. Vi skal jo bli skikkelig gamle! 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er utelukkende positivt! Er jo mange som kvier seg for å begynne fordi de føler de er for utrente, hva vil andre tenke osv. osv. Men, tror det er det stedet man skal være minst bekymret for akkurat det, treningssenteret er jo Mekka for selvdyrkelse i speilet *hallo, speilbilde :lur:  :trene:*.   

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville ha tenkt det samme om alle som går på treningsstudio: Hvorfor kaster de bort pengene på et ekkelt og pengeslukende treningsstudio, når de kan få gratis trening ute i det fri? 

Anonymkode: e3c69...1a5

• Liker 2
Skrevet

Jeg legger like lite merke til dem som jeg gjør alle andre der jeg trener. 

Skrevet

Vi må alle begynne et sted. Forskjellen er utgangspunktet vi begynner med. Jeg synes det er kjempepositivt at folk trener, feit eller ei.

• Liker 4
Gjest Nanne70
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ha tenkt det samme om alle som går på treningsstudio: Hvorfor kaster de bort pengene på et ekkelt og pengeslukende treningsstudio, når de kan få gratis trening ute i det fri? 

Anonymkode: e3c69...1a5

Så du trener ute i 12 minusgrader og kuling, du? Vinternorge er ikke alltid like egnet for utetrening, og ikke alle foretrekker utendørsaktiviteter.

Skrevet

Det er selvfølgelig positivt. Å være ekstremt overvektig er  helseskadelig og jeg har stor respekt for at de tar tak i problemet for å bedre helsa si. Så de heier jeg veldig på.

• Liker 3
Skrevet

Gir blanke i hvordan folk ser ut. Jeg dømmer heller etter hvor idiotiske ting folk gjør.

• Liker 3
Skrevet

Synes de tar for mye plass.

Anonymkode: 0546f...05b

Skrevet

Når jeg ser en overvektig på treningsstudio, så blir jeg glad på vedkommendes vegne, og tenker at det er fint for ham eller henne. :) 

Skrevet

Jeg tenker at det er helt supert! Jeg vet at det er minst 10 ganger hardere for disse å gå den berømte "dørstokkmila", og jeg vet at det krever mye mer av dem å gjennomføre en økt, enn det gjør for meg. Jeg skulle bare ønske det var flere av dem, så de ikke følte at de stakk seg ut. Jeg tror dessverre mange føler på at de skiller seg ut, og synes det er så ubehagelig at de heller velger sofaen. Altså, HEIA deg som heller velger treningssenter. Så må jeg si at jeg aldri glor mer på de store enn de normalvektige. For det meste så er jeg opptatt av MEG SELV når jeg trener. :)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...