AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Er det å være attraktiv og singel en plage eller nyter dere tilværelsen? Vakre kvinner oppfordres til å svare! Anonymkode: f8fd8...3d6
Gjest PetterPanne Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 (endret) Tror det er mer slitsomt å være vakker. Du har sjalusi fra kvinner og falske venninner. Menn tør ikke ta kontakt. Min bestemor fortalte meg at vakre damer er veldig ensomme og usikre. Nettopp av disse grunnene. Endret 21. januar 2016 av PetterPanne
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har fått høre flere ganger i livet at jeg er veldig vakker, pen og det som er.. Helt ærlig så er det ikke noe å hige etter. Jeg har få venninner, vanskelig å finne noen som virkelig vil binde seg.. Blir ikke hørt i forsamlinger. Får jobbtilbud pga. utseende og ikke pga. hva jeg kan.. Høres helt latterlig ut, men jeg dropper ofte sminken og kler meg veldig forsiktig for å slippe oppmerksomhet. Noen vil kalle det et luksusproblem, men det er faktisk vanskelig. Anonymkode: f3ca2...900 2
frk91 Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått høre flere ganger i livet at jeg er veldig vakker, pen og det som er.. Helt ærlig så er det ikke noe å hige etter. Jeg har få venninner, vanskelig å finne noen som virkelig vil binde seg.. Blir ikke hørt i forsamlinger. Får jobbtilbud pga. utseende og ikke pga. hva jeg kan.. Høres helt latterlig ut, men jeg dropper ofte sminken og kler meg veldig forsiktig for å slippe oppmerksomhet. Noen vil kalle det et luksusproblem, men det er faktisk vanskelig. Anonymkode: f3ca2...900 Signerer denne! Fikk min første seriøse jobb pga at sjefen syntes jeg hadde så bra stil og var så pen..Venninner har jeg vanskelig for å få, har blitt brent av tidligere "venninner" som har behandlet meg dårlig. En nåværende venninne innrømte til og med at hun ikke ville like meg når hun først ble kjent med meg, fordi hun syntes jeg var så pen at hun var redd for å få mindre oppmerksomhet fra menn/jeg skulle ta fra henne de hun var interessert i. Å være på byen kan være et problem, da mange prøver seg på meg og jeg hater å være avvisende/frekk. Nå er jeg i et forhold, så er heldigvis ferdig med kjøttmarkedet. Oi, nå høres jeg veldig innbilsk ut
makkapakka Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 det er en plage, siden jeg helst vil ære alene
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Føler det bringer flere fordeler enn ulemper. Liker det, jeg. Anonymkode: 2b0a8...fbc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå