Gjest Revenka Skrevet 18. oktober 2004 #21 Del Skrevet 18. oktober 2004 Flotters Da er vel alle her inne opplyst om saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 18. oktober 2004 #22 Del Skrevet 18. oktober 2004 I andre tilfelle er ikke problemene større enn for tå nr. 1 på frambeina, "tommelen", som de aller fleste hunder har. Denne kloa må klippes hyppigere enn andre klør fordi den slites mindre når hunden beveger seg. Der kom det jeg ventet på Ulveklør er altså IKKE det samme som "tommelen" på frambeina. Og denne tommelen skal ikke fjernes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. oktober 2004 #23 Del Skrevet 18. oktober 2004 Der kom det jeg ventet på Ulveklør er altså IKKE det samme som "tommelen" på frambeina. Og denne tommelen skal ikke fjernes. Ikke det? Nå ble JEG forvirra her... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 18. oktober 2004 #24 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ikke det? Nå ble JEG forvirra her... :klø: Jeg tolker dette dithen at den tommelen ikke kommer innunder kattegorien spore eller ulveklør. Rettellse. Har kikket i Hundeeierens Oppslagsbok - og der står det at tommelen er en spore - som det er vanlig at hunder har. Sporer på bakbeina fjernes derimot ofte. Noen ganger kan hunder ha dobble sporer. Uansett, man må passe på at man ikke glemmer denne kloen(tommelen), slik at den vokser i ring og inn i hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. oktober 2004 #25 Del Skrevet 18. oktober 2004 He he! Da er vi alle fornøyde!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå