Gå til innhold

Kan vi ha sex når vi går på soppkur?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og sambo holder på å sprekker av kåtskap her. Meeeen vi går på soppkur, og er bare 3 dager inn i kuren..... Jeg innbilder meg det sto på pakningen at vi skal ungå sex under kuren... Men vil det da si at vi ikke kan gjøre andre ting slik som å fingre/runke osv? Og hvor lenge må vi gå på kuren før vi kan ha sex?:) 

Håper på svar!! Holder på å bli gal... Gråter av frustrasjon da vi ikke har hatt sex på en uke fra før av......

Anonymous poster hash: 4d7b6...e6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dere må vente med slikt men seriøst en uke eller 2 klarer dere.

• Liker 5
Skrevet

Vet ikke om dere må vente med slikt men seriøst en uke eller 2 klarer dere.

klarer det ja. men om vi ikke MÅ så vil vi ikke det om du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Holy macaroni! Leste tittelen som: "Kan vi ha sex når vi går på soppTUR?"  :fnise:  :laugh:

Anonymous poster hash: 91e06...318
  • Liker 12
Skrevet

klarer det ja. men om vi ikke MÅ så vil vi ikke det om du skjønner hva jeg mener?

Joda jeg ser jo den. Men så desperat er du nok ikke

Skrevet

Holy macaroni! Leste tittelen som: "Kan vi ha sex når vi går på soppTUR?" :fnise::laugh:

Anonymous poster hash: 91e06...318

Samme her! Hahaha! Jeg tenkte: Ja, noen liker vel å gjøre det i skogen :)

Skrevet

Jeg kunne bannet på at det stod "sopptur" i overskriften. Så jeg tenkte å skrive Såklart! Bare pass på at det ikke er noe folk i nærheten. Ikke så gøy å gå seg på folk som har sex i skogen.

Men på kur er det visst ganske viktig å la være. Ellers må dere kanskje ta ny kur...

Anonymous poster hash: 50b64...7e3
  • Liker 2
Skrevet

Nei, dere bør ikke ha sex under kuren. Dere kan ende opp med å "smitte" hverandre på nytt og så må dere vente enda lenger.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sex på sopptur, aldri prøvd soppkur....

Anonymous poster hash: 46eb5...4dd
  • Liker 1
Skrevet

Tenk så deilig det blir når dere endelig kan ha sex igjen!

• Liker 2
Skrevet

Nei, dere bør ikke ha sex under kuren. Dere kan ende opp med å "smitte" hverandre på nytt og så må dere vente enda lenger.

Hvis begge går på kuren er nok ikke dette en problemstilling.

Skrevet

Joda, absolutt. En venninne av meg og samboeren klarte ikke vente, de ga hverandre sopp i over en mnd fordi de var så utålmodige.

• Liker 1
Skrevet

Jo. Synes ikke man skal svare i en tråd når man ikke vet dette sikkert. Man skal ikke ha sex før soppkuren er fullført. Spesielt kvinnens underliv trenger også ro under kuren for å ikke få sopp igjen.

Anonymous poster hash: 33649...4d1

• Liker 1
Skrevet

Beklager hvis du fikk inntrykk av at jeg ikke mener at begges underliv ikke trenger ro for at soppkuren skal virke best mulig.

Det er idéen om at man smitter hverandre jeg ikke kjøper.

Skrevet

Beklager hvis du fikk inntrykk av at jeg ikke mener at begges underliv ikke trenger ro for at soppkuren skal virke best mulig.

Det er idéen om at man smitter hverandre jeg ikke kjøper.

Hvordan tror du mannen fikk sopp da? Det oppstår jo hos kvinnen. Hvis kun kvinnen tar kur kan mannen smitte henne igjen og så er vi i gang.

Det er jo heller ikke alle en soppkur virker på.

Skrevet

Dere bør vente til soppkuren er ferdig hos begge. Forstår godt det er vanskelig å vente da!

Leste forøvrig som flere andre her at dere ville ha sex på sopptur og tenkte det hørtes koselig ut  :fnise:

Skrevet

Det er jo bare å ha sex om dere vil det. Men ønsker dere å bli kvitt soppen så dropper dere det. Dere klarer fint å gå uten sex den lille stunden

Anonymous poster hash: 05964...3ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...