AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Heihei. Var å fjernet en føflekk idag, og bedøvelsen er enda ikke gått ut! Hvor lenge kan den vare? Har vært bedøvd i over 3 timer nå, blir litt bekymra Anonymous poster hash: 7296d...af6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Er du i tvil om noe er unormalt, kontakt lege. Vanligvis sitter bedøvelsen i en stund, noe du skal være glad for, det lindrer smerte etter operasjonen.Anonymous poster hash: 7ba6a...528
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Jeg har fjernet 4 føflekker, i to omganger. Begge gangene gjorde jeg det på formiddag, og bedøvelsen satt i helt utpå kvelden, altså mange timer. No worries, og vær glad til, for det blir jo vondt når den går ut Ikke så voldsomt, men bare nyt bedøvelsen mens den ennå virker. Barr husk at du da ikke kjenner noe, så vær forsiktig med området. Hvis du unngår å strekke og sånt også, så blir arret finere. Anonymous poster hash: f21e7...0ef
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Jeg har fjernet 4 føflekker, i to omganger. Begge gangene gjorde jeg det på formiddag, og bedøvelsen satt i helt utpå kvelden, altså mange timer. No worries, og vær glad til, for det blir jo vondt når den går ut Ikke så voldsomt, men bare nyt bedøvelsen mens den ennå virker. Barr husk at du da ikke kjenner noe, så vær forsiktig med området. Hvis du unngår å strekke og sånt også, så blir arret finere.Anonymous poster hash: f21e7...0ef Den er helt ytterst på tåspissen, veldig liten så tror ikke jeg får arr eller smerter. Er nå snart 5 timer siden og bedøvelsen enda i, leser jo skrekkhistorier på google om bedøvelser som aldri gikk ut, og spesielt i tær og fingrer Anonymous poster hash: 7296d...af6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Den er helt ytterst på tåspissen, veldig liten så tror ikke jeg får arr eller smerter. Er nå snart 5 timer siden og bedøvelsen enda i, leser jo skrekkhistorier på google om bedøvelser som aldri gikk ut, og spesielt i tær og fingrer Anonymous poster hash: 7296d...af6 Slutt å google det får du helseangst av! Bedøvelsen sitter i i flere timer, som skrevet over er du i tvil så kontakter du lege.Anonymous poster hash: 7ba6a...528
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Slutt å google det får du helseangst av! Bedøvelsen sitter i i flere timer, som skrevet over er du i tvil så kontakter du lege.Anonymous poster hash: 7ba6a...528 Jeg ringte jo legen, og hun bare sa at den sikkert går ut. Den sitter enda i, er redd han har skadet en nerve eller noe og at jeg må gå slik for resten av livet Anonymous poster hash: 7296d...af6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Når jeg fikk bedøvelse tidlig på dagen hos tannlege satt den i til 7 på kvelden. Tror ikke du trenger bekymre deg inntil i morgen. Er du bedøvet når du våkner i morgen kan du ringe lege Anonymous poster hash: 86891...c23
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Den er helt ytterst på tåspissen, veldig liten så tror ikke jeg får arr eller smerter. Er nå snart 5 timer siden og bedøvelsen enda i, leser jo skrekkhistorier på google om bedøvelser som aldri gikk ut, og spesielt i tær og fingrer Anonymous poster hash: 7296d...af6 Ah, nei da trenger du jo ikke tenke så mye på arr. Husk, folk skriver helst skrekkopplevelsene. Ikke google! Nå er det jo lenge siden du skrev så er vel gått ut nå. Men ville slappet av til i morgen i alle fall! Anonymous poster hash: f21e7...0ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå