Gå til innhold

Dater usikker og uerfaren mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann på 28 en liten stund, vi har hittil møttes ukentlig i 5 uker. Han er ganske uerfaren med damer, han har hatt ett forhold, men det var når han var 19 år og det varte i 8 mnd..

I utgangspunktet er ikke det noe problem i seg selv, men det er så utrolig tydelig at han ikke har vært borti så mange damer etter dette "forholdet".. F eks så spør han om han kan kysse meg og tør ikke følge opp med å kysse, jeg må alltid ta initiativet. Vi har ikke hatt sex enda, men har rota litt og jeg merker at han ikke helt vet hva han driver med for å si det sånn.. :) føler det er litt småkleint og rart.

Han kan også få for seg å sende meg mld å spørre om "kinky" bilder helt ut av det blå, vet ikke helt hva jeg skal svare på det engang.. Pleier bare å svare "hehe".

Sånn ellers er han verdens søteste, snilleste fyr, jeg merker jo at han er noe annet enn de mannfolka jeg normalt har endt opp med, han er en stabil og rolig type og en sånn du vet hvor du har til enhver tid..

Er så usikker på om jeg vil fortsette å ende opp med å skulle "lære han opp" innen visse ting, men samtidig få en bra fyr på alle andre måter, eller gi opp og sikkert ende opp med en fyr som er ustabil og vinglete og som gjør meg usikker.. :/ føler ikke det finnes en mellomting!! Isåfall - hvor finnes de? :/

Anonymous poster hash: 808f5...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg sammen og deal with it. Så han gjør noen feil, det er ikke verdens undergang. Dersom du ikke takler det, la han finne noen som gjør det. Så du kan fortsette jakten på det urealistiske perfekte i all evighet.

Anonymous poster hash: 9765c...034
  • Liker 11
Skrevet

Ta deg sammen og deal with it. Så han gjør noen feil, det er ikke verdens undergang. Dersom du ikke takler det, la han finne noen som gjør det. Så du kan fortsette jakten på det urealistiske perfekte i all evighet.

Anonymous poster hash: 9765c...034

Hehe.

Ts

• Liker 5
Skrevet

Hvis du liker han godt ellers ville jeg gitt det en sjanse,men sagt i fra når han gjør teite ting som å be om kinky bilder ut av det blå.Det er ikke noe drømmesituasjon å måtte lære opp en mann,og de som trenger den type opplæring med damer trenger ofte opplæring sosialt sett også.Så jeg skjønner at du kanskje ikke vil det i lengden,men gi det noen uker og se.

Anonymous poster hash: c38b3...59c
  • Liker 1
Skrevet

Tja, det er helt opp til deg. Kan egentlig ikke spå hvordan du vil tenke om dette i fremtiden. 

Ens erfaringer innen dating handler jo egentlig om hit og miss. Du ser hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Jeg tror egentlig ikke på å skulle guide og oppdra voksne mennesker. Man respekterer jo heller ikke noen når man vet at grunnen til at de er slik er at du ba dem om det. Sånn sett er det beste for ham, i lengden, at du forteller ham at dette fungerer ikke fordi x og y, og så tar han det som en erfaring. 

Kommer an på graden av det. Jeg har selv datet en bra fyr som var litt klein på enkelte områder og jeg sa rett ut at hvis jeg er naken i sengen med deg trenger du ikke be om lov for å ta på puppene mine. 

Hans problem var ikke lav selvtillit generelt, bare at han ble overengstelig fordi han likte meg. Han manglet heller ikke erfaring med kvinner generelt, så det handlet bare om at han skulle bli tryggere.

Anonymous poster hash: 0f93e...eb0
  • Liker 2
Skrevet

Man finner jo fort ut av sex så jeg kan ikke fatte at lite erfaring skal være en hindring. Nå kan du jo faktisk forme han slik du liker selv.

• Liker 3
Skrevet

Tja, det er helt opp til deg. Kan egentlig ikke spå hvordan du vil tenke om dette i fremtiden.

Ens erfaringer innen dating handler jo egentlig om hit og miss. Du ser hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Jeg tror egentlig ikke på å skulle guide og oppdra voksne mennesker. Man respekterer jo heller ikke noen når man vet at grunnen til at de er slik er at du ba dem om det. Sånn sett er det beste for ham, i lengden, at du forteller ham at dette fungerer ikke fordi x og y, og så tar han det som en erfaring.

Kommer an på graden av det. Jeg har selv datet en bra fyr som var litt klein på enkelte områder og jeg sa rett ut at hvis jeg er naken i sengen med deg trenger du ikke be om lov for å ta på puppene mine.

Hans problem var ikke lav selvtillit generelt, bare at han ble overengstelig fordi han likte meg. Han manglet heller ikke erfaring med kvinner generelt, så det handlet bare om at han skulle bli tryggere.

Takk for svar :)

Er akkurat det, at jeg føler det blir litt rart f eks som du sier at han du datet spurte om lov for å ta på puppene dine når du ligger naken i senga med han.. 😄 er akkurat sånn han her også er, bare at vi ikke har kommet så langt enda seksuelt. Er usikker på om det er riktig for meg og egentlig om jeg har lyst til å måtte lære opp noen, vil vel heller at det skal komme naturlig.. Jeg tror helt ærlig ikke han har noen anelse om hvor klitoris er f eks. Men så er han jo en bra fyr sånn egentlig, bare litt barnslig innimellom. Får vel gi det litt tid, er bare redd han kommer til å bli veldig såret jo lenger tid det går før jeg evnt avslutter.. TS

Skrevet

Må si at dette viser hvor kresne damer er for tiden og hvor mye press det er på mannen å få mye erfaring tidlig. Selv om en mannen er en helt fantastisk mann og kjæreste, har han ikke erfaring så er han ikke noe å samle på.

damer kan bare velge å vrake i det folk sykt nok kaller "markedet"

Anonymous poster hash: 6d91c...8ba

• Liker 8
Skrevet

Å date (iallefall som mann) begynner å bli som å søke jobb. Man skal helst være 20 år gammel og ha 30 års erfaring.

Anonymous poster hash: fa8a2...176
  • Liker 13
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Å date (iallefall som mann) begynner å bli som å søke jobb. Man skal helst være 20 år gammel og ha 30 års erfaring.

Anonymous poster hash: fa8a2...176

Hvis du tenker på nettdating så er det som å søke jobb. Det fungerer for de som har papirene i orden. Har du ikke papirene i orden er det bare å gi opp. Oppsøk kvinner i naturlig omgivelser der begge parter ikke er utelukkende etter å granske søknader etter den perfekte ansatte til deres Liv AS

Skrevet

Jeg tror mange av dere KG menn hadde fått sjokk hvis dere hørte hvordan menn flest snakker om og vurderer damer de dater ;) føler kanskje at mange av mannfolka på KG er veldig like mannen jeg beskrev i innlegget mitt og da forstår jeg jo at dere syntes jeg er en fæl kjerring som i det hele tatt er usikker på om jeg orker å involvere meg i en som tror klitoris sitter på stortåa.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror mange av dere KG menn hadde fått sjokk hvis dere hørte hvordan menn flest snakker om og vurderer damer de dater ;) føler kanskje at mange av mannfolka på KG er veldig like mannen jeg beskrev i innlegget mitt og da forstår jeg jo at dere syntes jeg er en fæl kjerring som i det hele tatt er usikker på om jeg orker å involvere meg i en som tror klitoris sitter på stortåa.

Nei, jeg syntes ikke du er fæl, men jeg mener du bør gi det en sjanse. Man trenger faktisk ikke så mye erfaring for å forstå at klitoris ikke er på stortå ;)

Det er forskjell på å være litt uerfaren enn å være komplett tilbakestående. Skjønner man ikke hvor klitoris er, så vil jeg si man faller i siste kategori, det er ganske allmenn fysiologi. 

Anonymous poster hash: 93f75...20f

• Liker 3
Skrevet

Må si at dette viser hvor kresne damer er for tiden og hvor mye press det er på mannen å få mye erfaring tidlig. Selv om en mannen er en helt fantastisk mann og kjæreste, har han ikke erfaring så er han ikke noe å samle på.

damer kan bare velge å vrake i det folk sykt nok kaller "markedet"

Problemet med menn i denne kategorien (uten erfaring,usikre osv) er at det ofte følger med andre egenskaper og et tankesett som gjør at mange kvinner ikke liker dem.Jeg har noen kompiser som er slik.De er av typen som mener at utfordrende kledde damer må regne med å bli voldtatt,at thaikjerringer som importeres til Norge utgjør de beste koneemnene,og at kvinner skal gjøre alt husarbeid mens de sitter foran pc-en og gamer osv...

For å være det du kaller en helt fantastisk mann og kjæreste trenger man faktisk en viss erfaring på området.Akkurat det samme gjelder for kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Har datet en mann på 28 en liten stund, vi har hittil møttes ukentlig i 5 uker. Han er ganske uerfaren med damer, han har hatt ett forhold, men det var når han var 19 år og det varte i 8 mnd..

I utgangspunktet er ikke det noe problem i seg selv, men det er så utrolig tydelig at han ikke har vært borti så mange damer etter dette "forholdet".. F eks så spør han om han kan kysse meg og tør ikke følge opp med å kysse, jeg må alltid ta initiativet. Vi har ikke hatt sex enda, men har rota litt og jeg merker at han ikke helt vet hva han driver med for å si det sånn.. :) føler det er litt småkleint og rart.

Han kan også få for seg å sende meg mld å spørre om "kinky" bilder helt ut av det blå, vet ikke helt hva jeg skal svare på det engang.. Pleier bare å svare "hehe".

Sånn ellers er han verdens søteste, snilleste fyr, jeg merker jo at han er noe annet enn de mannfolka jeg normalt har endt opp med, han er en stabil og rolig type og en sånn du vet hvor du har til enhver tid..

Er så usikker på om jeg vil fortsette å ende opp med å skulle "lære han opp" innen visse ting, men samtidig få en bra fyr på alle andre måter, eller gi opp og sikkert ende opp med en fyr som er ustabil og vinglete og som gjør meg usikker.. :/ føler ikke det finnes en mellomting!! Isåfall - hvor finnes de? :/

Du er som jenter flest og skal ikke skyte deg for det.....MEN det du egentlig sier her er at du ikke er villig til å investere noe selv og forventer at alt er ferdig laga. 

En mer ustabil vinglete fyr som kan gi deg eventyr og uforutsigbarhet vil nok passe deg som de fleste andre jenter bedre ja. 

Anonymous poster hash: 29606...214

• Liker 5
Skrevet

Problemet med menn i denne kategorien (uten erfaring,usikre osv) er at det ofte følger med andre egenskaper og et tankesett som gjør at mange kvinner ikke liker dem.Jeg har noen kompiser som er slik.De er av typen som mener at utfordrende kledde damer må regne med å bli voldtatt,at thaikjerringer som importeres til Norge utgjør de beste koneemnene,og at kvinner skal gjøre alt husarbeid mens de sitter foran pc-en og gamer osv...

For å være det du kaller en helt fantastisk mann og kjæreste trenger man faktisk en viss erfaring på området.Akkurat det samme gjelder for kvinner.

Det er en ganske drøy påstand. De usikre mennene jeg kjenner som aldri har hatt dame har på ingen måte ekstreme synspunkter. 

• Liker 8
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Du er ingen fæl kjerring, men er jo en tanke å faktisk ta sjansen på disse uerfarne og usikre mannfolkene. Siden du tydeligvis ikke sitter i armkroken på en ustabil og vinglete fyr som du pleier å finne deg. Skal du ta den samme veien om igjen, eller prøve noe nytt?

Skrevet

Dette blir en slik selektiv overdrivelse folk kommer med når de ikke liker det tråden handler om.

TS ber ikke om en som har knullet halve byen eller som kjenner kvinner ut og inn. Det å ikke engang kunne kysse en kvinne som tydelig er interessert og be om nakenbilder "ut av det blå" er noe som er greit når man er ung men noe de aller, aller fleste har vokst av seg innen de er 30. Fyren er 28.

På samme måte som at de fleste menn forstår at en jente på 18 er slitsom, dårlig til å kommunisere og barnslig i kranglingen sin, men ikke hadde tolerert det av en voksen kvinne de kanskje skal tilbringe livet sitt med. 

• Liker 4
Skrevet

På samme måte som at de fleste menn forstår at en jente på 18 er slitsom, dårlig til å kommunisere og barnslig i kranglingen sin, men ikke hadde tolerert det av en voksen kvinne de kanskje skal tilbringe livet sitt med. 

Det er ikke kvinner som modnes i oppførsel, men menn som forstår hva de må godta av personlighetsmessig skavanker fra dama om de skal ha kjæreste.

Til TS. Jeg tror han fyren trenger en yngre kjæreste enn deg. Han fortjener en kjæreste som ser opp til han og ikke en som betrakter han som en søt raring. Sikkert lettere om han finner en jente som ikke har levd like lenge som deg.

• Liker 4
Skrevet

Du er som jenter flest og skal ikke skyte deg for det.....MEN det du egentlig sier her er at du ikke er villig til å investere noe selv og forventer at alt er ferdig laga. 

En mer ustabil vinglete fyr som kan gi deg eventyr og uforutsigbarhet vil nok passe deg som de fleste andre jenter bedre ja. 

Anonymous poster hash: 29606...214

Man er ikke nødvendigvis ustabil og vinglete og en bad boy,fordi om man har dameerfaring og er sikker på seg selv.Det er heller ikke ensbetydende med at man har sex med alle.

At kvinner vil ha menn som vet hvordan de skal oppføre seg rundt kvinner er ikke noe verre enn at menn ønsker seg kvinner som har bestemte egenskaper;smilende og omsorgsfull går ofte igjen når menn skal beskrive sin idealkjæreste.

Ikke alle har evne eller lyst til å drive seksual- og sosialtrening med en voksen mann på 28 år.Det verste er vel uansett usikkerheten.Det er krevende å være sammen med noen som har lav selvtillit,der man må snakke dem opp hele tiden og det ofte er mye sjalusi og needy oppførsel inn i bildet.

• Liker 3
Skrevet

Man er ikke nødvendigvis ustabil og vinglete og en bad boy,fordi om man har dameerfaring og er sikker på seg selv.Det er heller ikke ensbetydende med at man har sex med alle.

At kvinner vil ha menn som vet hvordan de skal oppføre seg rundt kvinner er ikke noe verre enn at menn ønsker seg kvinner som har bestemte egenskaper;smilende og omsorgsfull går ofte igjen når menn skal beskrive sin idealkjæreste.

Ikke alle har evne eller lyst til å drive seksual- og sosialtrening med en voksen mann på 28 år.Det verste er vel uansett usikkerheten.Det er krevende å være sammen med noen som har lav selvtillit,der man må snakke dem opp hele tiden og det ofte er mye sjalusi og needy oppførsel inn i bildet.

Nei, man er ikke det men det er jo heller ikke til å stikke under en stol at menn som har flere valgmuligheter raskere finner på å prøven noe nytt enn en mann som er mer usikker. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...