AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #1 Del Skrevet 15. september 2015 Vi har vært sammen i ett år. Sexen har aldri vært så bra, men jeg levd med det. I det siste har jeg vært litt mer pådriver til å finne ut hvorfor sexen ikke er helt bra, og jeg har altså funnet det ut: han tenner ikke på meg fordi jeg er overvektig. Jeg har holdt samme vekt hele tiden. Litt av problemer er også at han ikke føler han elsker meg, nettopp fordi han ikke tenner på meg. Han sier han er innstilt på å være med meg fordi jeg er fantastisk og er ikke klar til å miste meg. Jeg er rådvill, jeg elsker han, men vet ikke om det er riktig å fortsette...Anonymous poster hash: fc296...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorskTroll Skrevet 15. september 2015 #2 Del Skrevet 15. september 2015 Kom deg videre, du Fortjener en som tenner på deg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 15. september 2015 #3 Del Skrevet 15. september 2015 Han synes du er overvektig Han tenner ikke på deg fordi han synes du er overvektig Han elsker deg ikke fordi han ikke tenner på deg Og dere synes det er helt greit å fortsette forholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #4 Del Skrevet 15. september 2015 Hvorfor prøver du ikke å slanke deg? Vet ikke hvor overvektig det er snakk om, men du får jo BARE positive fordeler og evt tilbakemeldinger ved å slanke deg, uavhengig om du fortsetter forholdet. Anonymous poster hash: ad615...8cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5 Del Skrevet 15. september 2015 Med "positive tilbakemeldinger" mener jeg altså at han tenner på deg osv Anonymous poster hash: ad615...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #6 Del Skrevet 15. september 2015 Om du skulle gå ned i vekt i dette forholdet vil du alltid slite med en mindreverdighetsfølelse og visshet om at økning i vekt vil være et problem. Det gir ikke en god basis for et forhold. Jeg hadde gått videre, og skulle jeg endret vekten hadde det vært utenfor dette forholdet. Selvfølelsen min ville aldri vært god med ham, og jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor han ble sammen med deg i utgangspunktet? Han visste jo fra start at han ikke tente på deg... Gå mens det enda er relativt tidlig i forholdet. Vekta kan du så bestemme selv hva du eventuelt vil gjøre med, men jeg ville passet meg for å starte en negativ spiral ang selvfølelse nå.Anonymous poster hash: 9fe79...9f0 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 15. september 2015 #7 Del Skrevet 15. september 2015 Vi har vært sammen i ett år. Sexen har aldri vært så bra, men jeg levd med det. I det siste har jeg vært litt mer pådriver til å finne ut hvorfor sexen ikke er helt bra, og jeg har altså funnet det ut: han tenner ikke på meg fordi jeg er overvektig. Jeg har holdt samme vekt hele tiden. Litt av problemer er også at han ikke føler han elsker meg, nettopp fordi han ikke tenner på meg. Han sier han er innstilt på å være med meg fordi jeg er fantastisk og er ikke klar til å miste meg. Jeg er rådvill, jeg elsker han, men vet ikke om det er riktig å fortsette...Anonymous poster hash: fc296...bb1 Jeg synes det er veldig rart at han ble sammen med deg i utgangspunktet, hvis de ekstra (?) kiloene dine var problematiske for ham. På den andre siden bør du ta det som et kompliment at han liker deg så godt på andre måter at han likevel ikke ønsker å miste deg. Når det gjelder deg, er du komfortabel med vekten din? Her ser jeg egentlig bare to løsninger: at dere går fra hverandre, eller at du går ned i vekt. Men det er dumt om du går ned i vekt kun på grunn av han, og på grunn av et eget ønske. Dette høres veldig trist og vondt ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #8 Del Skrevet 15. september 2015 TS her Takk for svar. Jeg vet ikke hvem jeg skal høre på og hva jeg skal føle. Jeg har lenge vært komfortabel med vekta mi og hvordan jeg ser ut, og har hatt god selvtillit i senga. Det varierer jo det også iblandt, men er nok derfor jeg aldri har fått til å slanke meg noe særlig. Har liksom hatt det ok med meg selv. Jeg er egentlig helt knust og vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg er så skrekkelig redd for å miste han, og bare tanken på at han går videre og finner en han tenner på og skal dele livet med, gjør meg fysisk uvel. Jeg har aldri følt så strekt for noen før. Dette er grusomt Anonymous poster hash: fc296...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #9 Del Skrevet 15. september 2015 TS her Takk for svar. Jeg vet ikke hvem jeg skal høre på og hva jeg skal føle. Jeg har lenge vært komfortabel med vekta mi og hvordan jeg ser ut, og har hatt god selvtillit i senga. Det varierer jo det også iblandt, men er nok derfor jeg aldri har fått til å slanke meg noe særlig. Har liksom hatt det ok med meg selv. Jeg er egentlig helt knust og vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg er så skrekkelig redd for å miste han, og bare tanken på at han går videre og finner en han tenner på og skal dele livet med, gjør meg fysisk uvel. Jeg har aldri følt så strekt for noen før. Dette er grusomt Anonymous poster hash: fc296...bb1 Men hvordan klarer du å være sååå interessert i en mann som ikke viser samme interessen tilbake? Da er det jo selvdestruktivt. Hadde du hatt så bra selvbilde, som du prøver å overbevise oss om, hadde du forventet mer av en mann. Du hadde ikke gitt deg hen til han, før du visste at han og var interessert i deg. Jeg skjønner ikke at du klarer å være sammen med han! Anonymous poster hash: f845a...935 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 15. september 2015 #10 Del Skrevet 15. september 2015 Om du skulle gå ned i vekt i dette forholdet vil du alltid slite med en mindreverdighetsfølelse og visshet om at økning i vekt vil være et problem. Det gir ikke en god basis for et forhold. Jeg hadde gått videre, og skulle jeg endret vekten hadde det vært utenfor dette forholdet. Selvfølelsen min ville aldri vært god med ham, og jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor han ble sammen med deg i utgangspunktet? Han visste jo fra start at han ikke tente på deg... Gå mens det enda er relativt tidlig i forholdet. Vekta kan du så bestemme selv hva du eventuelt vil gjøre med, men jeg ville passet meg for å starte en negativ spiral ang selvfølelse nå.Anonymous poster hash: 9fe79...9f0 Skulle ønske jeg kunne plusset deg flere ganger! Jeg lurer litt på hvorfor han gikk inn i et forhold med deg hvis han aldri har tent på deg? Dette er noe du bør spørre han om. Jeg tviler på at vekten alltid har noe å si. Det er mange overvektige i verden som har en partner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #11 Del Skrevet 15. september 2015 Men hvordan klarer du å være sååå interessert i en mann som ikke viser samme interessen tilbake? Da er det jo selvdestruktivt. Hadde du hatt så bra selvbilde, som du prøver å overbevise oss om, hadde du forventet mer av en mann. Du hadde ikke gitt deg hen til han, før du visste at han og var interessert i deg. Jeg skjønner ikke at du klarer å være sammen med han!Anonymous poster hash: f845a...935 Jeg fikk vite det idag. Alt har egentlig tydet på at han tente på meg, han har sagt fine ord og jeg har trodd han. Trodde kanskje bare vi ikke passet seksuelt... Anonymous poster hash: fc296...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #12 Del Skrevet 15. september 2015 Skulle ønske jeg kunne plusset deg flere ganger! Jeg lurer litt på hvorfor han gikk inn i et forhold med deg hvis han aldri har tent på deg? Dette er noe du bør spørre han om. Jeg tviler på at vekten alltid har noe å si. Det er mange overvektige i verden som har en partner. Jeg var fantastisk, men en fantastisk personlighet. Anonymous poster hash: fc296...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 15. september 2015 #13 Del Skrevet 15. september 2015 Hva menes med overvektig her? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 15. september 2015 #14 Del Skrevet 15. september 2015 Vi har vært sammen i ett år. Sexen har aldri vært så bra, men jeg levd med det. I det siste har jeg vært litt mer pådriver til å finne ut hvorfor sexen ikke er helt bra, og jeg har altså funnet det ut: han tenner ikke på meg fordi jeg er overvektig. Jeg har holdt samme vekt hele tiden. Litt av problemer er også at han ikke føler han elsker meg, nettopp fordi han ikke tenner på meg. Han sier han er innstilt på å være med meg fordi jeg er fantastisk og er ikke klar til å miste meg. Jeg er rådvill, jeg elsker han, men vet ikke om det er riktig å fortsette...Anonymous poster hash: fc296...bb1 Altså, har han selv sagt at han ikke tenner på deg og at det er fordi du er overvektig? Og hvorfor ble han da sammen med deg i utgangspunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 16. september 2015 #15 Del Skrevet 16. september 2015 Altså, har han selv sagt at han ikke tenner på deg og at det er fordi du er overvektig? Og hvorfor ble han da sammen med deg i utgangspunktet? En ting er om hun har gått kraftig opp i vekt. Da har fyren fått noe han strengt tatt ikke har bedt om på bordet. Det blir noe et annet om han gikk inn i et forhold med TS med åpne øyne og så henne med alle feil og mangler. Det er jo ikke akkurat et sjakktrekk å date noen man ikke tenner på i utgangspunktet, for å si det rett ut. TS, fortell oss litt mer om hvor stor du faktisk er, og hvordan dette har utviklet seg. Det har litt å si for hvem som har "skylda". Alternativt kan du selvsagt drite i å dele ut ansvar for situasjonen, og heller gjøre noe personlige endringer. Kvitte deg med typen eller gå ned i vekt. Jeg vet hva jeg ville gjort (begge deler). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 16. september 2015 #16 Del Skrevet 16. september 2015 En ting er om hun har gått kraftig opp i vekt. Da har fyren fått noe han strengt tatt ikke har bedt om på bordet. Det blir noe et annet om han gikk inn i et forhold med TS med åpne øyne og så henne med alle feil og mangler. Det er jo ikke akkurat et sjakktrekk å date noen man ikke tenner på i utgangspunktet, for å si det rett ut. TS, fortell oss litt mer om hvor stor du faktisk er, og hvordan dette har utviklet seg. Det har litt å si for hvem som har "skylda". Alternativt kan du selvsagt drite i å dele ut ansvar for situasjonen, og heller gjøre noe personlige endringer. Kvitte deg med typen eller gå ned i vekt. Jeg vet hva jeg ville gjort (begge deler). Amen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 16. september 2015 #17 Del Skrevet 16. september 2015 TS her Takk for svar. Jeg vet ikke hvem jeg skal høre på og hva jeg skal føle. Jeg har lenge vært komfortabel med vekta mi og hvordan jeg ser ut, og har hatt god selvtillit i senga. Det varierer jo det også iblandt, men er nok derfor jeg aldri har fått til å slanke meg noe særlig. Har liksom hatt det ok med meg selv. Jeg er egentlig helt knust og vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg er så skrekkelig redd for å miste han, og bare tanken på at han går videre og finner en han tenner på og skal dele livet med, gjør meg fysisk uvel. Jeg har aldri følt så strekt for noen før. Dette er grusomt Anonymous poster hash: fc296...bb1 Så lenge du er komfortabel med deg selv,så er det det viktigste! Ikke forandre deg pga andres meninger. Tror du fortjener en annen mann jeg.En som elsker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 16. september 2015 #18 Del Skrevet 16. september 2015 jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor han ble sammen med deg i utgangspunktet? Han visste jo fra start at han ikke tente på deg...Anonymous poster hash: 9fe79...9f0 Kanskje fordi han likte personligheten hennes og oppriktig forsøkte å overkomme det faktum at han ikke tente på henne seksuelt? Og er ikke dette hva alle kvinner drømmer om at mannen skal gjøre, da, like henne for den hun er og ikke kroppen hennes? Mannen burde jo blitt helgenerklært av kvinnene her. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 16. september 2015 #19 Del Skrevet 16. september 2015 Kanskje fordi han likte personligheten hennes og oppriktig forsøkte å overkomme det faktum at han ikke tente på henne seksuelt? Og er ikke dette hva alle kvinner drømmer om at mannen skal gjøre, da, like henne for den hun er og ikke kroppen hennes? Mannen burde jo blitt helgenerklært av kvinnene her. Klarer du,å forenkle ting enda mer? Er så takknemlig for ikke å møte sånne menn som deg irl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 16. september 2015 #20 Del Skrevet 16. september 2015 Klarer du,å forenkle ting enda mer?Er så takknemlig for ikke å møte sånne menn som deg irl.Forenkle? Snarere utvidet jeg perspektivet her til å inkludere en positiv beveggrunn for at mannen gikk inn i forholdet til å begynne med. Så hvis du er takknemlig for at du ikke møter menn som tilfører litt positivitet der det bare er mørke, så er jeg glad du ikke møter meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå