Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg ser første episode nå, hva synes dere? Jeg får meg ikke til å le av noe der egentlig...
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Jeg liker han ikke i utgangspunktet så jeg har ikke sett på. Kanskje like greit?
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Ja Jeg foretrekker Kristian Valen framfor han men jeg er interessert i å høre hva andre synes om dette programmet
Rainbow Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Jeg elsker Ylvis, men har alltid følt at Mangnus-delen av programmet har vært noe som tar vekk tid som kunne vært brukt på noe annet. Har mer sans for ham som "vanlig" når han ikke prøver å være morsom (som i VGTVs livestreem fra de siste 24 timene før IKMY LIVE i fjor). Jeg skjønner ikke hvorfor Ylvis syns han er så fantastisk morsom og virkelig ler seg ihjel, så jeg lo mest av at de lo, igrunn. Han kan ha noen vittige kommentarer innimellom, men det er ikke min type humor (noe som er rart siden Ylvis har dratt ham fram, og er produsenter for showet hans, og jeg vil absolutt anta de skriver en del av det, men selv om jeg ler utrolig mye av dem kommer det ikke fram med ham). Jeg har sett nesten hele (tok det opp for å se om det kunne være noe). Lo ikke, men humra et par ganger innimellom. Syns fort det blir litt for kleint.
Gjest Jacklost Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Jeg ledde bare av det dem sa på slutten
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Jeg gidder i alle fall ikke å følge med på dette tulle-programmet.... Anonymous poster hash: dafa3...eb4
Gjest Jacklost Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Det med vrenge fjeset er noe av det dummeste jeg har sett...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #8 Skrevet 11. september 2015 Så vel fem minutter, og det holdt i massevis. Noe av det dårligste jeg har sett. Anonymous poster hash: 05640...b37
Utenegenart Skrevet 11. september 2015 #9 Skrevet 11. september 2015 Likte ham godt i Svensker er mennesker. Konkurransene i ene talkshow-sesongen med skulpturer og utstopping osv var også morsomt. Kjendiskveld har et litt for tynt konsept. Kanskje det hadde funka bedre på youtube/vgtv i episoder på færre minutter, mer kondensert materiale. Trynevrengskaden var vel egentlig det eneste som jeg selv syntes var noe moro i det hele tatt første program. For all del, mulig det tar seg opp.
TheTeen Skrevet 11. september 2015 #10 Skrevet 11. september 2015 Forventet mer. Syntes det var voldsomt kjedelig og lite oppfinnsomt. Jeg kommer ikke til å se mer på dette.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Jeg kopierer fra min andre tråd om samme program, visste ikke at denne var lagd inntil en annen AB linket meg hit så vi kan fortsette her samlet Tragisk etter min mening... Skjønner ikke åssen han har fått sendetid så ofte. Han er IKKE morsom og det programmet hans er døllere og dårligere teknisk enn en ungdomsskoleklasse ville lagd. Liker han ikke på Ylvis heller. Anonymous poster hash: 88ba2...676 1
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Var program nummer 2 noe bedre?
#Sunrise Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 for et dårlig program. det er mer morro og skru opp IKEA møbler.. siden brille går før, og en heltvanlig dag etter, så blir jeg til å se på kjendisnytt også.. det eneste jeg klarte å synes var litt morro i dagensepisode var når han ga ipader å hun liksom endte opp med 5stykk. Da han skulle finne ut hvordan kjendiskvinner blir gravid! daa ble jeg flau da. herregud, jeg sank så ned i sofaen og gjemte meg bak pc'n å anstrengte meg for å ikke høre etter
Sjela Skrevet 30. september 2015 #14 Skrevet 30. september 2015 Hatt programmet på i bakgrunnen et par ganger nå og det regelrett suger. Tror ikke jeg har trekt på smilebåndet en eneste gang...
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 Jeg virkelig digger Magnus, men dette var dårlig. Han passer ikke som programleder, humor eller ei. Han er mye bedre på sketsjer. Anonymous poster hash: 3c0ef...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #16 Skrevet 30. september 2015 Programmet mister seere: http://www.nettavisen.no/na24/propaganda/seerne-rmmer-kjendiskveld/3423141917.html Anonymous poster hash: 51d48...f72
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #17 Skrevet 30. september 2015 Elendig program. Barnebarnet til Jon Skolmen er ganske søt da. Anonymous poster hash: ba743...c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå