Gå til innhold

Hvorfor vil Jonas Gahr Støre ha disse folkene til Norge?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes USA burde ta noen flyktninger. Det er tross alt deres skyld at situasjonen er som den er i midtøsten.

Anonymous poster hash: 9900b...cc4
  • Liker 4
Skrevet

Den siste henrettelsesvideoen fra IS er ekstremt brutal. Den viser fanger i orange drakter som blir hengt opp-ned og brent levende. 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3216937/Chained-upside-forced-watch-petrol-licked-way-engulfing-flames-ISIS-video-shows-four-Iraqi-Shia-prisoners-burnt-alive.html

Hvorfor vil Jonas Gahr Støre ha IS-folk til Norge?

Ingen vil ha IS folk, men de stakkars sivile som flykter fra dem. (PS ikke alle muslimer er IS din idiot! )

Anonymous poster hash: 16a85...dd7

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes USA burde ta noen flyktninger. Det er tross alt deres skyld at situasjonen er som den er i midtøsten.

Norge var et av de landene som slapp flest bomber i Libya under forrige regjering.

Anonymous poster hash: 58fdd...c82

• Liker 5
Skrevet

Den siste henrettelsesvideoen fra IS er ekstremt brutal. Den viser fanger i orange drakter som blir hengt opp-ned og brent levende. 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3216937/Chained-upside-forced-watch-petrol-licked-way-engulfing-flames-ISIS-video-shows-four-Iraqi-Shia-prisoners-burnt-alive.html

Fordi han ikke bryr seg om Norge?

• Liker 4
Skrevet

Ingen vil ha IS folk, men de stakkars sivile som flykter fra dem. (PS ikke alle muslimer er IS din idiot! )

Anonymous poster hash: 16a85...dd7

IS folk gjemmer seg blant flyktningene.

• Liker 5
Skrevet

Norge var et av de landene som slapp flest bomber i Libya under forrige regjering.

Dette!

De rødgrønne er 100% ansvarlige sammen med Obama, for bombingen av Syria. Så mye for nobels-fredsprisen Ap lederne ga til Obama.... 

Husk også at Tv2 sin sjefsredaktør er tidligere AP mann, disse folka har plassert seg selv overalt....

• Liker 3
Skrevet

Det er vel langt mer interessant å spørre hvorfor du tror at Jonas Gahr Støre vil ha IS-folk til Norge. For meg bekjent vil han ikke det.

Har dere en slags konkurranse dere imellom om å komme med det mest lavpanna utspilet? Jeg tror du leder foreløpig, forøvrig.

• Liker 4
Skrevet

Støre vil neppe ha barbarer inn i landet. Men flyktninger og innvandrere vil han selvfølgelig ha. Av både godhjertede grunner og for egen vinnings skyld. Flere innvandrere betyr mer stemmekveg. For innvandrere og øvrige norske sosialister/sosialdemokrater vil de fleste stemme på et parti som AP, som vil opprettholde de generøse velferdsgodene.

Apropos godhjertede grunner. De vil hjelpe, men helst ikke slippe de trengende for nært innpå seg. Støre og hans etnisk norske stemmekveg har de aller fleste ikke en eneste venn i Norge som er utlending. Så her snakker vi om hykleri av høyeste sort. De vil hjelpe, men ikke åpne opp stua for å bli venner med de. En falitterklæring for det multikulturelle samfunnet.

Anonymous poster hash: 1d32d...6b4

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for hetsende innlegg.

pinar, mod. 

Skrevet

Det er ett vesentlig poeng. Uten bombingen og drapet på Ghaddafi så hadde det ikke vært mulig for alle disse flyktningebåtene å sette ut fra Libya. I stedet for slik drapstransporttjenste burde Norge legge til med cruiseskip, danskebåter og hurtigruter og hente hjem flyktningene på en forsvarlig måte.

Skrevet

Det er ett vesentlig poeng. Uten bombingen og drapet på Ghaddafi så hadde det ikke vært mulig for alle disse flyktningebåtene å sette ut fra Libya. I stedet for slik drapstransporttjenste burde Norge legge til med cruiseskip, danskebåter og hurtigruter og hente hjem flyktningene på en forsvarlig måte.

Hvis man virkelig ønsker å hjelpe, så ja.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvis man virkelig ønsker å hjelpe, så ja.

En ting er hva man ønsker, en annen ting er forpliktelser. Har man bombet i filler en sivilisajon, så bør man ta konsekvensene og ta imot noen millioner av disse flyktningene.

Selv synes jeg at en eneste million er i meste laget, og ser for meg at en skatteøkning fra ca 30 til 40% må til. Det blir tøft. Hvordan skal jeg da klare lånet på leiligheten? Men en nasjon kan ikke bare bombe i vei uten å ta regninga etterpå. USA bør forøvrig ta imot 50 millioner flyktninger. Det er de som har bombet mest og rasert flest sivilisasjoner (Afghanistan, Irak, Libya...).

Jeg liker ikke å få inn en million mennesker som ikke nødvendigvis respekterer våre lokale skikker, verdier og tankemåter. Norge blir ett totalt forandret land. Men har man ødelagt noe, så har man samtidig ett ansvar. Uansett om det gjør vondt, og koster helsa.

Endret av I Grosny
Skrevet

En ting er hva man ønsker, en annen ting er forpliktelser. Har man bombet i filler en sivilisajon, så bør man ta konsekvensene og ta imot noen millioner av disse flyktningene.

Selv synes jeg at en eneste million er i meste laget, og ser for meg at en skatteøkning fra ca 30 til 40% må til. Det blir tøft. Hvordan skal jeg da klare lånet på leiligheten? Men en nasjon kan ikke bare bombe i vei uten å ta regninga etterpå. USA bør forøvrig ta imot 50 millioner flyktninger. Det er de som har bombet mest og rasert flest sivilisasjoner (Afghanistan, Irak, Libya...).

Man bør hjelpe, og det er det ingen som tar til orde mot. Forskjellen ligger i at noen ønsker å hjelpe et forsvinnende mindretall (og de mest ressursterke, nemlig de som har penger og mot til å ta seg over Middelhavet), ved å ta dem hit til verdens rikeste og dyreste land og hvor de sannsynligvis kommer til å tilbringe resten av sitt liv, fremfor å hjelpe en langt større gruppe (inkludert de som ikke har ressurser til å utvandre) for samme beløp i nærområdene med den bieffekten at de selv hjelper til med opprydding og oppbygging (forhindrer braindrain).

• Liker 2
Skrevet (endret)

Man bør hjelpe, og det er det ingen som tar til orde mot. Forskjellen ligger i at noen ønsker å hjelpe et forsvinnende mindretall (og de mest ressursterke, nemlig de som har penger og mot til å ta seg over Middelhavet), ved å ta dem hit til verdens rikeste og dyreste land og hvor de sannsynligvis kommer til å tilbringe resten av sitt liv, fremfor å hjelpe en langt større gruppe (inkludert de som ikke har ressurser til å utvandre) for samme beløp i nærområdene med den bieffekten at de selv hjelper til med opprydding og oppbygging (forhindrer braindrain).

Hvilke nærområder?

De som er overtatt av ville islamister?

Problemet er jo at sivilisasjonene er rasert, og ny sivilisasjon må etableres dersom det skal bli levelig der nede.

Å bygge opp nye, ordentlige sivilisajoner er det som skal til, men jeg aner ikke hvordan man kan gjøre det.

Endret av I Grosny
Skrevet

Nå er ikke USA et muslimsk land, så det da ganske unaturlig at det landet skal ta imot muslimske innvandrere.

De vestlige landene burde fokusere på å hjelpe de kristne, forfulgte minoritetene i Midtøsten, og ikke dele ut opphold, statsborgerskap og trygd til de muslimske overgriperne deres.

Anonymous poster hash: 68099...6b7

• Liker 1
Skrevet

Hvilke nærområder?

De som er overtatt av ville islamister?

Problemet er jo at sivilisasjonene er rasert, og ny sivilisasjon må etableres dersom det skal bli levelig der nede.

Å bygge opp nye, ordentlige sivilisajoner er det som skal til, men jeg aner ikke hvordan man kan gjøre det.

Midtøsten er mer enn bare Syria og Irak skjønner du.....

Det er for øvrig dusinvis av muslimske stater i verden, så det er ingen grunn til at muslimske innvandrere skal belaste skattebetalere i ikke-muslimske land.

Anonymous poster hash: 68099...6b7

• Liker 2
Skrevet

Dummeste innlegget ever. Vil han ha IS til Norge? Hvor har du dette fra?

Anonymous poster hash: b1739...ac5

Skrevet

Dummeste innlegget ever. Vil han ha IS til Norge? Hvor har du dette fra?

Anonymous poster hash: b1739...ac5

det er plent umulig å garantere at det ikke kommer med en hel haug IS-medlemmer blant alle som emigrerer til Europa...

Anonymous poster hash: 32e7e...34c

• Liker 2
Skrevet

Jeg prover på nytt jeg. Siden hets desverre er forbudt i vårt frie Norge...

Jeg forstår ikke hvordan noen kan like denne mannen eller vil ha han som leder. Han har helt opplagt narsissistiske trekk (som så mye av makt-eliten). Han er tatt i løgn gang på gang på gang. Noen som husker da TV2 tok han med buksa nede for å ha samtaler med Hamas?! Fyren er født søkkrik og er en yrkespolitiker (og har vel vært innom flere partier....).

Fyren fremstår som en så billig politiker at amerikanske TV-predikanter blir troverdig til sammenligning...

Sånn! Nå har jeg sagt akkurat det samme bare i en litt annen tone. Da er det ikke hets..

Anonymous poster hash: 002a3...356

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...