AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Hei. Håper dere smarte og flinke mennesker kan hjelpe meg litt. Har begynt på studie ved universitet og trenger en ny og liten pc til det bruk. Blir for å skrive oppgaver, ta notater, lage powerpoint presentasjoner og diverse annet skolebruk. Selvfølgelig blir det også litt surfing på nett Jeg vil ha en pc som veier lite, og tar liten plass og selvfølgelig koster lite. Er denne bra nok til det bruket jeg trenger? http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ACNXMYGED002/acer-aspire-es1-131-11-6-borbar-pc-sort Anonymous poster hash: 152e2...d32
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Å skrive oppgave og lage presentasjoner på en så liten skjerm kan bli en klaustrofobisk opplevelse. Jeg ville gått for tretten tommer og litt mer kraft. Ja, prisen er lav, men du får også det du betaler for. Anonymous poster hash: 31695...158
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Er klar over at det ikke er snakk om de beste pcene når prisen er så lav. Er denne kanskje bedre med tanke på størrelse? http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HP14AC080NO/hp-14-ac080no-14-barbar-pc-sort#tab-store-availability-trigger Ser "alle" sitter med 11" pc på forelesningene, så tenkte at kanskje det er greit. Anonymous poster hash: 152e2...d32
-Jiinxs- Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Av de 2 du linket til, så ville jeg valgt den siste. Såg jeg rett så hadde den første kun 32gb lagringsplass og Windows tar var 10-15gb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Jeg sier vanligvis at man kan bruke nesten det meste til skolearbeid og slike oppgaver som ikke er så tunge. Men denne har ganske lite minne til å være en moderne pc, kun 2gb. Det bør være minst 4gb for at man ikke skal oppleve så mye treghet, helst 6-8. Harddisken var også usedvanlig liten, kun 32 gb flash. Det er mulig det holder til rene tekstdokumenter, men du kan ikke ha mye musikk og film der. Vil si dette er en pc man kjøper dersom man nesten bare skal surfe med den, da den koster omtrent det samme som et billig nettbrett. Den kan brukes til andre ting også, men jeg vil si det blir ganske knapt. Anonymous poster hash: 408b9...957
Avantagarde Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Har hatt en pc som minner litt om den siste du linket til. Jeg ville gått for den om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå