Gå til innhold

Ned i vekt til jul

ftk93

Anbefalte innlegg

Nok er nok. Nå skal kiloene vekk! 20 kg skal vekk og har satt mål at minst 15 av dem skal være borte til jul! Har du og noen kilo som skal vekk til jul? Sleng deg på da vel! Veiedag hver uke, også kan vi motivere hverandre med trening og gode sunne matoppskrifter 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er med her, har begynt 20.07 og veide 96.5 kg og idag ettersom det har godt en uke har jeg godt ned til 95.1 kg (1.4) kg bort :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veier 93 kg er 168 cm.

Vil ha bort minst 5 kg til jul. (Setter realistiske mål)  :laugh:

Jobber mye, type 10 timer dagen med mye trasking og forflytninger. Har treningsrom på jobb. Har hund og går turer hver dag. Så bør absolutt gå. Spiser normalt sunt og variert

Anonymous poster hash: e4581...148
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg også er med, vil ned 8 kilo. Har tenkt å begynne å spise mer egg og grønnsaker og fisk. Og smoothies! På den måten kan man spise mer uten å tenke så mye på kcal, og det blir litt lavkarbo forhåpentlig!!

Anonymous poster hash: 14235...2fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fint at flere blir med 😄 flinke er dere! Skal vi sette mandager som veiedag? Ekstra motivasjon for ikke å Skeie ut helt i helgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med her, har begynt 20.07 og veide 96.5 kg og idag ettersom det har godt en uke har jeg godt ned til 95.1 kg (1.4) kg bort :)

Wow!! Kjempe bra jobba!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er også med! :) Mandag som veiedag er topp. Det passer fint siden jeg begynte forrige mandag.

Høyde: 181 cm

Mål: 80 kg. Ønsker mer, men dette får bli målet i første omgang.

Startvekt 20.07: 89.5 kg

Vekt 27.07: 87.3 kg (-2.2 kg)

Vekt 03.08:

Vekt 10.08:

Vekt 17.08:

Har også tatt FØR bilder slik at jeg kan se forandringer underveis. Kommer til å ta bilder hver 4. uke.

Anonymous poster hash: f810f...cac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! :) Mandag som veiedag er topp. Det passer fint siden jeg begynte forrige mandag.

Høyde: 181 cm

Mål: 80 kg. Ønsker mer, men dette får bli målet i første omgang.

Startvekt 20.07: 89.5 kg

Vekt 27.07: 87.3 kg (-2.2 kg)

Vekt 03.08:

Vekt 10.08:

Vekt 17.08:

Har også tatt FØR bilder slik at jeg kan se forandringer underveis. Kommer til å ta bilder hver 4. uke.

Supert :) tenkte å føre inn målinger senere i kveld. Og -2.2 kg er jo råbra!!!! Hva har du gjort?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Supert :) tenkte å føre inn målinger senere i kveld. Og -2.2 kg er jo råbra!!!! Hva har du gjort? :)

Har til nå bare endret kostholdet litt og gjort litt lett trening hjemme. Mulig det er vanntap? Er ikke sikker, men tror nok ikke dette blir noe som skjer flere ganger fremover, haha.

Tenker i hvert fall at jeg skal komme skikkelig i gang med trening neste uke. Denne uken kommer jeg til å fortsette med lett trening hjemme + turer. Ønsker i hovedsak å bruke denne uken til å sette meg mer inn i kosthold.

Håper vi klarer å motivere hverandre fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til nå bare endret kostholdet litt og gjort litt lett trening hjemme. Mulig det er vanntap? Er ikke sikker, men tror nok ikke dette blir noe som skjer flere ganger fremover, haha.

Tenker i hvert fall at jeg skal komme skikkelig i gang med trening neste uke. Denne uken kommer jeg til å fortsette med lett trening hjemme + turer. Ønsker i hovedsak å bruke denne uken til å sette meg mer inn i kosthold.

Håper vi klarer å motivere hverandre fremover! :)

Det er jo bra gjort uansett om det er vann eller ikke :) Jeg trener med jillian michaels body revolution 3 dager i uken, og har begynt å prøve meg på et joggeprogram så satser på at det skal vekke treningsgleden. vekkerklokken ringte 05.50 idag for å rekke å jogge før mini våknet, så godt å være ferdig med treningen fra morningen av. Har du noen kalorigrense du har satt deg i løpet av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: 168
Mål: 73 kg innen jul

Startvekt 24.07: 88 kg

Vekt 03.08:
Vekt 10.08:
Vekt 17.08:

Vekt 24.08:

Vekt 31.08:

Vekt 07.09:

Vekt 14.09:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veier 93 kg er 168 cm.

Vil ha bort minst 5 kg til jul. (Setter realistiske mål)  :laugh:

Jobber mye, type 10 timer dagen med mye trasking og forflytninger. Har treningsrom på jobb. Har hund og går turer hver dag. Så bør absolutt gå. Spiser normalt sunt og variert

Anonymous poster hash: e4581...148

Er det porsjonsstørrelsen som er din svakhet da?

Anonymous poster hash: 03bfb...a9a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent til jillian michaels body revolution idag 😄 slitsomt men artig 😄 flere som trener til jillian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er jo bra gjort uansett om det er vann eller ikke :) Jeg trener med jillian michaels body revolution 3 dager i uken, og har begynt å prøve meg på et joggeprogram så satser på at det skal vekke treningsgleden. vekkerklokken ringte 05.50 idag for å rekke å jogge før mini våknet, så godt å være ferdig med treningen fra morningen av. Har du noen kalorigrense du har satt deg i løpet av dagen?

Jeg har ikke satt en kalorigrense enda, men jeg burde nok gjøre det. Litt lettere å holde kontroll på hva jeg putter i kroppen da. Vet ikke helt hva jeg burde ligge på. Har du satt en kalorigrense?

Jillian sitt program skal jeg se litt mer på. Kanskje det er noe som kommer til å friste. Har vurdert Kayla Itsines sitt BBG program, så får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har satt ca 1300, men ligger stort sett mellom 1100-1200.. synes det er vanskelig å fylle opp med de siste kaloriene.. Jeg er veldig fan av jillian sine programmer hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

uff, gruer meg til i morgen. Har blitt alt for mye alkohol de tre siste dagene (to bursdager + utdrikningslag), og det kommer nok til å vises på vekten. Har dog vært flink med hjemmetrening og mat, så det skal nok gå fint videre (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, gruer meg til i morgen. Har blitt alt for mye alkohol de tre siste dagene (to bursdager + utdrikningslag), og det kommer nok til å vises på vekten. Har dog vært flink med hjemmetrening og mat, så det skal nok gå fint videre (Y)

Det går nok bra. Litt må man jo unne seg innimellom, bare det ikke blir for ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 03.08: 85,2 kg
Vekt 10.08:
Vekt 17.08:

Vekt 24.08:

Vekt 31.08:

Vekt 07.09:

Vekt 14.09:

Total vektnedgang: 2,8 kg.

Så gøy at det går riktig vei :D Gir mer motivasjon til å fortsette !!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 03.08: 85,2 kg

Vekt 10.08:

Vekt 17.08:

Vekt 24.08:

Vekt 31.08:

Vekt 07.09:

Vekt 14.09:

Total vektnedgang: 2,8 kg.

Så gøy at det går riktig vei :D Gir mer motivasjon til å fortsette !!

Så flink!  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...