Gå til innhold

Synes dere menn dette er sexy..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tumblr_nqls08ZTi11u87qe6o1_250.jpg

 

tumblr_nqlkjuzkaY1u87qe6o1_250.jpg

 

tumblr_nqlkfpKxUV1u87qe6o1_250.jpg
 
tumblr_nqlkho4P2x1u87qe6o1_250.jpg
 

Er dette sexy..?

 

Jeg personlig mener dette ser helt for j***** ut.



Anonymous poster hash: 07378...e69
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistenker at de mennene som liker det er skaphomofile altså... Dette er jo ikke kvinnekropper lenger... Dette er mannekropper med falske pupper og kvinneansikt. Bortsett fra nr to som ikke har hatt en brystoperasjon, så det er mannekropp med kvinneansikt...



Anonymous poster hash: 19e75...7f5
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke det er fint.



Anonymous poster hash: 32f40...b94
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på ingen verdens måte. De må for all del få holde på med det, det påvirker ikke meg, men jeg finner det overhodet ikke attraktivt. Gi meg kvinnekropp på kvinner.



Anonymous poster hash: 10299...d98
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg synes at er irriterende, er at vi skal drive å uttale oss om andre kropper. Synes du ikke at det er sexy med muskler? Fint, flott - jeg synes at det er usexy med en fettprosent på over 25 hos kvinner, ja det er faktisk ganske kvalmende at folk ikke klarer å ta vare på kroppen sin - men jeg sier ikke det til alle med en fettprosent på over 25. 

 

Vet dere hvorfor kroppspress er et issue i dagens samfunn? Blant annet fordi slike tråder/diskusjoner oppstår. Man må jo få snakke dritt om hva andre har oppnådd på treningssentret, hva de har jobbet for lenge, og hvordan de ser ut! 

 

Jeg sier ikke at jeg synes at body/athletic -fitnessutøvere har kjempedeilige kropper, men det er heller ikke poenget når man er i konkurranseform. Allikevel synes jeg at det er jævla patetisk å kjenne behovet for å rakke ned på hva andre jobber for. Vi er alle forskjellige, vet dere. 

 

/rant

Endret av FitnessIna
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg synes at er irriterende, er at vi skal drive å uttale oss om andre kropper. Synes du ikke at det er sexy med muskler? Fint, flott - jeg synes at det er usexy med en fettprosent på over 25 hos kvinner, ja det er faktisk ganske kvalmende at folk ikke klarer å ta vare på kroppen sin - men jeg sier ikke det til alle med en fettprosent på over 25. 

 

Vet dere hvorfor kroppspress er et issue i dagens samfunn? Blant annet fordi slike tråder/diskusjoner oppstår. Man må jo få snakke dritt om hva andre har oppnådd på treningssentret, hva de har jobbet for lenge, og hvordan de ser ut! 

 

Jeg sier ikke at jeg synes at body/athletic -fitnessutøvere har kjempedeilige kropper, men det er heller ikke poenget når man er i konkurranseform. Allikevel synes jeg at det er jævla patetisk å kjenne behovet for å rakke ned på hva andre jobber for. Vi er alle forskjellige, vet dere. 

 

/rant

Ingen har raka ned på dem, de skal selvfølgelig få ha den kroppen de selv vil ha!

 

Tråden spør jo bare om vi syntes det er sexy eller ikke, må da få lov å svare ærlig på det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Ingen har raka ned på dem, de skal selvfølgelig få ha den kroppen de selv vil ha!

Tråden spør jo bare om vi syntes det er sexy eller ikke, må da få lov å svare ærlig på det.

Å si at noen ser for jævlig ut og at de har mannekropper er vel i høyeste grad å rakke ned på de?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg synes at er irriterende, er at vi skal drive å uttale oss om andre kropper. Synes du ikke at det er sexy med muskler? Fint, flott - jeg synes at det er usexy med en fettprosent på over 25 hos kvinner, ja det er faktisk ganske kvalmende at folk ikke klarer å ta vare på kroppen sin - men jeg sier ikke det til alle med en fettprosent på over 25.

Vet dere hvorfor kroppspress er et issue i dagens samfunn? Blant annet fordi slike tråder/diskusjoner oppstår. Man må jo få snakke dritt om hva andre har oppnådd på treningssentret, hva de har jobbet for lenge, og hvordan de ser ut!

Jeg sier ikke at jeg synes at body/athletic -fitnessutøvere har kjempedeilige kropper, men det er heller ikke poenget når man er i konkurranseform. Allikevel synes jeg at det er jævla patetisk å kjenne behovet for å rakke ned på hva andre jobber for. Vi er alle forskjellige, vet dere.

/rant

Det var den rette ræva som feis.

Aka Stein i glasshus

Anonymous poster hash: d4a71...33d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har raka ned på dem, de skal selvfølgelig få ha den kroppen de selv vil ha!

Tråden spør jo bare om vi syntes det er sexy eller ikke, må da få lov å svare ærlig på det.

Ts skriver også at det er helt for jævli...

Smakløs og fæl tråd.

Jeg ville nok ikke sett sånn ut, men jeg ville ikke sett ut som jeg var 90kg med fett heller. Å skrive at ei som er overvektig ser helt jævlig ut er like stygt som å skive at kroppene til disse damene er jævli stygge

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er sexy, de fleste glade sunne mennesker er sexy. Hvorfor opprette en slik tråd når hensikten er negativ.? Hadde du spurt om tjukke kvinner ? Eller tynne? Lave kvinner osv... Hvorfor snakke negativ pm utseende til andre ? Finn på noe bedre å gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at noen ser for jævlig ut og at de har mannekropper er vel i høyeste grad å rakke ned på de?

 

Ts skriver også at det er helt for jævli...

Så bare bildene og ikke hva TS skrev, ja den var unødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den rette ræva som feis.

Aka Stein i glasshus

Anonymous poster hash: d4a71...33d

Jeg lagde den andre tråden som reaksjon til dette - sjekk tidspunktet jeg poster på før du klager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen har raka ned på dem, de skal selvfølgelig få ha den kroppen de selv vil ha!

 

Tråden spør jo bare om vi syntes det er sexy eller ikke, må da få lov å svare ærlig på det.

"Mistenker at de mennene som liker det er skaphomofile altså... Dette er jo ikke kvinnekropper lenger... Dette er mannekropper med falske pupper og kvinneansikt. Bortsett fra nr to som ikke har hatt en brystoperasjon, så det er mannekropp med kvinneansikt..."

 

Vil også si at denne kommentaren er å rakke ned, akkurat slik som TS sitt innlegg er :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mistenker at de mennene som liker det er skaphomofile altså... Dette er jo ikke kvinnekropper lenger... Dette er mannekropper med falske pupper og kvinneansikt. Bortsett fra nr to som ikke har hatt en brystoperasjon, så det er mannekropp med kvinneansikt..."

 

Vil også si at denne kommentaren er å rakke ned, akkurat slik som TS sitt innlegg er :)

Jeg sa ikke at jeg synes det stå stygt ut. Jeg sa at det så ut som mannekropper. Og det gjør det jo. Her var det snakk om hva menn synes er sexy. Jeg sa ingenting om jeg synes det var sexy eller ikke. En mann om liker mannekropper på kvinner må jo nesten være litt skaphomo. Akkurat som at hvis en kvinne foretrekker menn med hofter og pupper, så er hun nok litt skaplesbisk.

 

Det sier mer om deg hvis du mener at det er å rakke ned på at noen har mannekropp.

 

Jeg har absolutt ingenting imot LGBT-samfunnet, bare så det er sagt. Jeg har en bror som er homofil og jeg er forlover for min kommende svoger.

 

Og den smileyen var litt malplassert... Hvis ikke du nyter å tro at andre rakker ned på andre...

Anonymous poster hash: 19e75...7f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest nederst er veldig pen, litt for mye muskler for min smak på de andre. 

 

 

 

Jeg sa ikke at jeg synes det stå stygt ut. Jeg sa at det så ut som mannekropper. Og det gjør det jo. Her var det snakk om hva menn synes er sexy. Jeg sa ingenting om jeg synes det var sexy eller ikke. En mann om liker mannekropper på kvinner må jo nesten være litt skaphomo. Akkurat som at hvis en kvinne foretrekker menn med hofter og pupper, så er hun nok litt skaplesbisk.

 

 

Når du skriver sånt høres du bare ut som en usikker liten valp som er livredd for at noen skal finne på å tro du er homofil. 



Anonymous poster hash: d846b...122
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde den andre tråden som reaksjon til dette - sjekk tidspunktet jeg poster på før du klager :)

 

Vel....:

 

En ting jeg synes at er irriterende, er at vi skal drive å uttale oss om andre kropper. Synes du ikke at det er sexy med muskler? Fint, flott - jeg synes at det er usexy med en fettprosent på over 25 hos kvinner, ja det er faktisk ganske kvalmende at folk ikke klarer å ta vare på kroppen sin - men jeg sier ikke det til alle med en fettprosent på over 25. 

 

Vet dere hvorfor kroppspress er et issue i dagens samfunn? Blant annet fordi slike tråder/diskusjoner oppstår. Man må jo få snakke dritt om hva andre har oppnådd på treningssentret, hva de har jobbet for lenge, og hvordan de ser ut! 

 

Jeg sier ikke at jeg synes at body/athletic -fitnessutøvere har kjempedeilige kropper, men det er heller ikke poenget når man er i konkurranseform. Allikevel synes jeg at det er jævla patetisk å kjenne behovet for å rakke ned på hva andre jobber for. Vi er alle forskjellige, vet dere. 

 

/rant

 

Anonymous poster hash: d4a71...33d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...