Gå til innhold

Navlen er veien til en kvinnes underliv


Tholmer

Anbefalte innlegg

God aftes. Jeg skulle gjerne hørt fra noen med erfaringer rundt navlekos og hvordan dette har påvirket partnerens knullelyst, for å si det mildt. Hvordan angriper man dette beskjedne hull midt på magen? Er tunge og fingre alt som trengs, eller fins det bedre nøkler der ute for å åpne opp til kvinnens etegilde? Med smilende hils

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo fylle det opp med sæd? Altså runke id et? Tror faktisk det blir helft fylt opp. Det som hadde vært bra var hvis hun la med det der hele natten på ryggen, stå størknet det? Så kunne du tatt det ut neste morgen som en geleklump?

Er det flere som kunne tenke seg å prøve dette? Jeg tenker at det kunne vært en morsomt eksperiment.



Anonymous poster hash: 72acb...76e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at du spør om hun liker det først, evt. nærmer deg veeeeeeldig forsiktig. Jeg blir skikkelig uvel av å bli befølt i/rundt navlen, samme hvor forsiktig berøringen er, men jo lengre inn, jo større ubehag. Ubehaget kan vare i flere timer etterpå, og kjennes ut som et slags konstant kjerringstøt.

Det er kanskje ikke helt vanlig å reagere såpass kraftig, men jeg kjenner et par stykker som har det på samme måte, så det er nok en del som har det sånn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at du spør om hun liker det først, evt. nærmer deg veeeeeeldig forsiktig. Jeg blir skikkelig uvel av å bli befølt i/rundt navlen, samme hvor forsiktig berøringen er, men jo lengre inn, jo større ubehag. Ubehaget kan vare i flere timer etterpå, og kjennes ut som et slags konstant kjerringstøt.

Det er kanskje ikke helt vanlig å reagere såpass kraftig, men jeg kjenner et par stykker som har det på samme måte, så det er nok en del som har det sånn.

Jeg har det helt likt. Jeg ble faktisk litt uvel av å lese ordet 'navlekos'. :ler2:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at du bør spørre først eller være forsiktig, jeg kan virkelig ikke fordra å bli berørt i navlen, og det hadde vært direkte turn off om noen forsøkte seg med munn eller tunge. Er ellers liberal i sengen, men navlegreier takler jeg ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hemmeligheten er i å holde seg borte fra det med mindre en vil gå på trynet ut døra ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i musa av å bli stukket i navlen, så det er ikke noe forspill for meg.

Anonymous poster hash: 66189...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke er alene om å mislike navlekos (for øvrig helt enig i at det er et grusomt ord :haar: ). Kanskje vi bør starte forening og spre informasjon om overfølsomme navler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har bare ikke funnet den rette navlegrevlingen. Dere skulle bare visst hvor sykt digg dette faktisk er om det gjøres rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brekker meg om noen tar i nærheten av navelen min! blir skikkelig dårlig

du må kjempe gjennom kvalmen før du oppnår ekstasen, huny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Khloe

Du har ikke sett djevelen før du har sett noen nærme seg navlen min for å si det sånn! Neida..(joda)

Men sånn seriøst, cluet er å spørre og ikke prøve. Møter du en med like panikk for å bli rørt i navlen som meg, blir det ikke så veldig koselig i senga skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...