Gå til innhold

Feministenes vold mot menn - Splittet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en forferdelig start på denne dagen. Se på denne videoen som nettopp kom:

Her protesterer kvinner mot mannlig vold, så angriper en kvinne en mann med skilt. Jeg får helt vondt inni meg, og mister mye sympati for kvinner.



Anonymous poster hash: 4d389...d12
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Videoen er falsk. Kvinnen som angrep var med på spøken.

Spøken?

Tydelig at det som er alvor for menn bare er lek for kvinner. Ser du ikke at feministen med plakaten aldri slutter å slå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en forferdelig start på denne dagen. Se på denne videoen som nettopp kom:

Her protesterer kvinner mot mannlig vold, så angriper en kvinne en mann med skilt. Jeg får helt vondt inni meg, og mister mye sympati for kvinner.

Anonymous poster hash: 4d389...d12

Herregud. Spøk eller ikke. Skjønner ikke at det går an å synke så lavt. Noen forblir idioter. Ikke noe morsom spøk. Bare helt på trynet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som ble angrepet var i gang med å trolle. Kanalen videoen er lastet opp på er dedikert til trolling; derfor navnet "Trollstation". Mesteparten av vold (mot alle) skjer i skjul og det er dumt hvis man må filme vold for å bli trodd. Som feminist vil jeg aldri angripe noen hverken i offentlighet eller på privaten. Å daske og slå en mann med skilt er ikke en feministisk handling.

Mannen starter som en spøk ja, men kvinnen er ikke med på spøken hun gjør alvor av å angripe han. De ville sagt det hvis kvinnen var med på spøken.

Anonymous poster hash: 4d389...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som ble angrepet var i gang med å trolle. Kanalen videoen er lastet opp på er dedikert til trolling; derfor navnet "Trollstation". Mesteparten av vold (mot alle) skjer i skjul og det er dumt hvis man må filme vold for å bli trodd. Som feminist vil jeg aldri angripe noen hverken i offentlighet eller på privaten. Å daske og slå en mann med skilt er ikke en feministisk handling.

Feminister har i hvertfall ikke toleranse for andre menneskers meninger enn den offisielle feministpolitikken om at alle kvinner er undertrykt av alle menn.

Leste du ikke artikkelen på aftenposten idag, hvor en kvinne skriver at hun er lei seg fordi at feministene ikke vil gi henne adgang til kvinnedagen?

http://www.aftenposten.no/meninger/sid/La-meg-feire-kvinnedagen-7927995.html

Endret av waco
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sier at alle kvinner er undertrykt av alle menn. Det er patriarkatet som er den hierarkiske modellen brukt til å illustrere maktfordeling når det kommer til kjønn. I et patriarkat er det bare noen menn som får høy status og kvinnene som tjener disse mennene (ofte seksuelt) får høyere status enn andre (menn også), men er likevel underordnet de mektigste mennene.

Kvinnedagen burde hete Feminist-dagen; det er en dag opprettet av feminister og kommunister. Jeg leser nesten ikke andre aviser enn Klassekampen, så jeg har ikke hørt om den saken.

http://www.aftenposten.no/meninger/sid/La-meg-feire-kvinnedagen-7927995.html

Patriarkat er at den alminnelige kvinner legger sin elsk på høy-status-menn og har den alminnelige forakt mot menn som ikke er av høy status.

Si meg, til og med du skjønner at det er flere kvinner enn menn som tjener på dette her. Og er det ikke sånn samfunn du ønsker å leve i? At hvem som helst kvinne kan klatre og bli kommende dronning? Ingen menn som ikke er født inn i arve-trone-rekke-følgen kan noensinne bli konge i norge.

Er det du mener med patriarket? At hvem som helst kvinne kan gifte seg med den rette og bli dronning, mens menn ikke har den samme adgangen til å bli konge ved å gifte seg med dronningen? Er dette her du ønsker å avskaffe?

Eller sankker du om noe helt annet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg skal miste respekt for alle menn siden en del menn er voldelige TS? Skjønner du ikke hvor idiotisk det er? En kvinne som er voldelig gjør ikke alle kvinner voldelige.

Om du må ha det inn med teskje: Jeg var på fest sammen med samboeren min for en stund siden, og da han skulle hente jakka si stod det en kvinne i døra inn til garderoben. Hun var tydelig sint, men ingen av oss visste hvem hun var. Da han skulle ut igjen slo hun til han i ansiktet. Jeg gikk bort til henne og spurte henne hvorfor hun gjorde det. Hun bare stod der som en idiot og svarte ingenting (virket som om hun var svært overrasket over at vi snakket til henne i stedet for å slå tilbake). Så sa jeg at vold er absolutt ikke greit å slå andre slik som det der. Da vi gikk kontaktet vi politiet som kastet henne ut.

Hadde alle feminister og kvinner vært voldelige hadde jeg jo sikkert ikke reagert ved å si fra at slik oppførsel ikke er tolerert.

Hilsen feminist.



Anonymous poster hash: 18ec6...3ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke første gangen feminister går til angrep på menn som "går mot" dem.

Men vi kvinner er jo så perfekte, så, er jo alltid menn det er noe galt med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer sterkt på at de som protesterer mot vold ikke griper inn og stopper voldshandlingene mot den ene personen. Det at flere av dem fniser av hendelsen avslører de sanne holdningene til disse feministene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...