Gå til innhold

Har følt meg som en pen jente de siste ukene.

Anbefalte innlegg

Gjest Frank Slade
Skrevet

Nå vet jeg hvordan pene jenter har det.

:laugh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du utbrodert litt? :-)

Anonymous poster hash: 3c13c...4ca

• Liker 2
Skrevet

but you're a dude

Anonymous poster hash: bd401...79a
Gjest Frank Slade
Skrevet

Vil du utbrodert litt? :-)

Det høres kanskje arrogant ut, men jeg har fått uvant mye oppmerksomhet fra jenter de siste ukene. Det virker som det for min del enten er total tørke eller så er det plutselig pøsregn.

En jente sendte meg melding på Facebook og ville invitere meg med ut. Måtte gi et pent avslag.

To andre jenter har foreslått å drikke kaffe eller spise lunsj og avsluttet med å spørre om nummeret mitt. Veldig uvant for min del. Hun ene av de har også hintet om å bli med meg på ting og dukker ofte opp veldig pyntet i nærheten av meg.

En annen jente spurte meg ut på date forrige fredag (sa ja). Får også en del smil og oppmerksomhet fra andre jenter og hadde også en morsom bytur forrige lørdag.

Det jeg mente med at jeg føler meg som en pen jente er at jeg ikke er spesielt interessert i noen av de for noe seriøst forhold og synes det er litt vanskelig å forholde seg til de, særlig en av de som jeg merker er ganske interessert. Har ikke lyst å avvise noen. Liker ikke det.

:)

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det virker som det for min del enten er total tørke eller så er det plutselig pøsregn.

Jeg har det litt slik også. Har vært i godt humør siste 2 ukene og har blitt sjekket opp noen ganger. Merkelig greier det der :P Plutselig blir det tørke igjen :fnise:

Endret av Minesveiper
Skrevet

Det betyr vel at du antageligvis har en fin personlighet :-)

Anonymous poster hash: 3c13c...4ca

Gjest Frank Slade
Skrevet

Fellesnevneren er at jeg ikke har forsøkt meg på noen av disse. Har bare snakket med de, vært genuint interessert og nysgjerrig på de og hyggelig. Har kanskje flørtet litt og tullet litt, men ikke så mye.

Kanskje det burde bli min nye strategi, men jeg liker å være litt mindre passiv når jeg møter en jente jeg virkelig liker. Da er det vanskelig å være passiv.

:)

AnonymBruker
Skrevet

En jente sendte meg melding på Facebook og ville invitere meg med ut. Måtte gi et pent avslag.

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 6ff89...7dc

Gjest Frank Slade
Skrevet

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 6ff89...7dc

Hvorfor det var pent eller hvorfor?

Jeg var dessverre ikke interessert.

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...