AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #1 Skrevet 5. februar 2015 Vi har nå kommet til et punkt i forholdet der typen er veldig interessert i hvor mange tidligere partnere jeg har hatt. Jeg føler selv det har med fortid å gjøre, og vil det skal forbli slik. Det ender med en større diskusjon hver gang han drar dette opp. Selv har han kun ligget med to, og jeg har langt flere enn det. Har han krav på å få vite dette? Har dere delt dette med deres partner? Anonymous poster hash: 11be7...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #2 Skrevet 5. februar 2015 Vi har nå kommet til et punkt i forholdet der typen er veldig interessert i hvor mange tidligere partnere jeg har hatt. Jeg føler selv det har med fortid å gjøre, og vil det skal forbli slik. Det ender med en større diskusjon hver gang han drar dette opp. Selv har han kun ligget med to, og jeg har langt flere enn det. Har han krav på å få vite dette? Har dere delt dette med deres partner? Anonymous poster hash: 11be7...ef8 Ja. Hvis han setter pris på å vite det, så bør du jo si det? Er kjipt å ha hemmeligheter fra hverandre som den andre ønsker å vite. Anonymous poster hash: 784ff...481 1
Cathrine88 Skrevet 5. februar 2015 #3 Skrevet 5. februar 2015 Nei, selvfølgelig har han ikke krav på å vite. Ja. Hvis han setter pris på å vite det, så bør du jo si det? Er kjipt å ha hemmeligheter fra hverandre som den andre ønsker å vite. Anonymous poster hash: 784ff...481 Nei, det er helt greit å ha hemmeligheter for hverandre selv om den andre "ønsker å vite." Man eier ikke hverandres fortid eller tanker. 21
kari2 Skrevet 5. februar 2015 #4 Skrevet 5. februar 2015 Nei, det syns jeg virkelig ikke. Ikke kommer det noe godt ut av å snakke om akkurat dette heller. 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Jeg har opplevd at eksen brukte min fortid imot meg, enda han ikke var i livet mitt på den tiden og han ikke hadde noen rett til å mene noe om meg basert på hvilke valg jeg tok, eller å kritisere meg for det. Han valgte å kritisere meg for noe jeg ikke kunne endre på. I dag ville jeg ikke sagt noe om nøyaktig hvor mange jeg har vært med, da dette ikke er viktig. En skal ikke sitte og sammenligne antall partnere. Kun det man har lært av det. Anonymous poster hash: 13ebe...91f 8
Gjest tomasjj Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Nei, det er privat og helt opp til deg om du vil dele. Å spørre og grave om dette er tegn på usikkerhet. 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #8 Skrevet 5. februar 2015 Er masse jenter som spør og graver om typen sine eks-pulevenner, sexpartnere og ekser. Da får dere tåle at typen spør dere også! Anonymous poster hash: 784ff...481
Cathrine88 Skrevet 5. februar 2015 #9 Skrevet 5. februar 2015 Er masse jenter som spør og graver om typen sine eks-pulevenner, sexpartnere og ekser. Da får dere tåle at typen spør dere også! Anonymous poster hash: 784ff...481 Er det ikke jentene som spør som bør tåle at typene spør dem? Hvorfor drar du TS inn i det? 13
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #10 Skrevet 5. februar 2015 Nei, han har ikke krav på å vite det. Jeg ser ikke noen god grunn til at man skal vite hvor mange partneren har hatt sex med. Kommer aldri til å spørre en mann om det og kommer aldri til å fortelle han om hvor mange jeg har hatt sex med. Anonymous poster hash: 740b3...d09 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 Er det ikke jentene som spør som bør tåle at typene spør dem? Hvorfor drar du TS inn i det? Hun spør om det er normalt å spørre om, så jeg svarer. Her på KG skriver jenter stadig at de vet hvem kjæresten har ligget med, at han må blokkere dem, os.v. TS vet også at typen har ligget med 2. Så ja, det er tydeligvis normalt å vite.... Anonymous poster hash: 784ff...481
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #12 Skrevet 5. februar 2015 Har ingen grunn til å skulle få vite det nei. Teit av han å prøve å presse deg til å si det når du allerede har sagt nei. Umodent av han. Sikkert pga han bare har ligget med 2 at han har usikkerheter... Anonymous poster hash: 32b6e...6d3 1
Cathrine88 Skrevet 5. februar 2015 #13 Skrevet 5. februar 2015 Hun spør om det er normalt å spørre om, så jeg svarer. Her på KG skriver jenter stadig at de vet hvem kjæresten har ligget med, at han må blokkere dem, os.v. TS vet også at typen har ligget med 2. Så ja, det er tydeligvis normalt å vite.... Anonymous poster hash: 784ff...481 Hun skriver at hun selv føler det har med fortid å gjøre, så da regner jeg med at han har fortalt det uten at hun spurte. 6
peppermyntete Skrevet 5. februar 2015 #14 Skrevet 5. februar 2015 Han har selvfølgelig ikke rett på å vite noe som helst! Jeg hadde ikke sagt noe, uansett hvor mye han hadde mast! Heldivis har ikke jeg og kjæresten min tatt opp dette, ingen av oss er spesielt interessert i å vite antallet til den andre. Det har jo ingen verdens ting med vårt forhold å gjøre. 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #15 Skrevet 5. februar 2015 At du ikke vil gi han et svar, er jo et svar i seg selv. Da vil han naturligvis gjøre antagelser. Åpenhet er viktig. Jeg anser det som respektløst å holde tilbake ting for hverandre (som partneren anser som viktig å vite). Gode forhold er basert på åpenhet. Jeg fikk vite om partneren sine tidligere knull gjennom venner, det var vertfall ikke behagelig. Anonymous poster hash: 9c712...521 1
Charmander Skrevet 5. februar 2015 #16 Skrevet 5. februar 2015 (endret) Hvorfor skal "alle" som innleder forhold vite alt om fortid? Burde man ikke fokusere fremover? Det skaper jo bare mer tull og tøys enn noe annet. Gode forhold er basert på åpenhet, det er jeg enig i. Det er dog ikke sånn at du må låse opp skattekisten å fortelle om alt. Endret 5. februar 2015 av Charmander 2
Biloba Skrevet 5. februar 2015 #17 Skrevet 5. februar 2015 Jeg spurte, det var noen historier som hadde kommet fram som gjorde at jeg ble nysgjerrig. Antallet i seg selv var ikke viktig for meg. Hvorfor vil din partner vite? Vil et gitt antall gjøre ham fornøyd eller misfornøyd, vil han dømme deg eller bli usikker eller sjalu? Hvis du ikke har tillit til å være åpen, er det kanskje en grunn til det?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #18 Skrevet 5. februar 2015 I en annen tråd skrev folk at "jeg vil ikke at kjæresten skal ha kontakt med jenter han har hatt sex med". Eh, ok, da må dere jo også vite hvem han har hatt sex med. Og mye om den seksuelle fortiden. Men når det gjelder dere selv, så er det "fortid er fortid, han får ikke vite noe!" Dobbeltmoral. Anonymous poster hash: 784ff...481
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 Vi har nå kommet til et punkt i forholdet der typen er veldig interessert i hvor mange tidligere partnere jeg har hatt. Jeg føler selv det har med fortid å gjøre, og vil det skal forbli slik. Det ender med en større diskusjon hver gang han drar dette opp. Selv har han kun ligget med to, og jeg har langt flere enn det. Har han krav på å få vite dette? Har dere delt dette med deres partner? Anonymous poster hash: 11be7...ef8 Jeg blir automatisk veldig skeptisk når en person påstår at de har "krav" på å vite sånne ting. Man har ikke krav på eller rett på en annen person sine tanker og handlinger. Dessuten, hvorfor er det så veldig viktig å vite akkurat antall? Anonymous poster hash: e0bd5...8cf 8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #20 Skrevet 5. februar 2015 I en annen tråd skrev folk at "jeg vil ikke at kjæresten skal ha kontakt med jenter han har hatt sex med". Eh, ok, da må dere jo også vite hvem han har hatt sex med. Og mye om den seksuelle fortiden. Men når det gjelder dere selv, så er det "fortid er fortid, han får ikke vite noe!" Dobbeltmoral. Anonymous poster hash: 784ff...481 Jeg har aldri ment det du skriver der, så null dobbeltmoral her i gården! Anonymous poster hash: 740b3...d09 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå