Gjest lurven Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 når faren til eksen min kom inn på rommet mens vi hadde 69 han så jo alt stakkkars
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Det var egentlig før sexen det var en fæl opplevelse. Vi skulle ut i skogen for å ha det litt gøy midt på natta, men så datt jeg 2 meter ned en "klippe" og kom meg ikke opp så jeg ble likegreit bare liggende der så hadde vi det bare der. Har enda et arr på låret etter fallet, skrubbsår du liksom...
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 Verste opplevelse...? Hmmm... Det må ha vært da vi var i skogen tidlig på sommeren, og myggen var særdeles innpåsliten. Man blir litt distrahert når man må fekte mygg hele tiden.... og det klødde i dagevis etterpå... Maur er heller ikke å anbefale... natur er oppskrytt
*Lene* Skrevet 9. august 2004 #6 Skrevet 9. august 2004 Det må være da jeg hadde et ons, og det viste seg at fyren hadde ett miniatyrisk utstyr. Og da snakker jeg 5-6 cm i stiv tilstand, samt tynn! Uff... Fikk helt vondt av hele fyren.. :-(
Suzy Skrevet 9. august 2004 #7 Skrevet 9. august 2004 Hm.. det var ikke sex akkurat, men klina med en fyr i tidlige tenår som klemte seg så hardt mot meg at det knaste i tenna... Fikk grøsninger på ryggen av ham lenge etterpå :-? Har forresten hatt en sånn mini-tissemann ons jeg og.. Det var skikkelig dritt
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2004 #8 Skrevet 9. august 2004 Det må være da jeg hadde et ons, og det viste seg at fyren hadde ett miniatyrisk utstyr. Og da snakker jeg 5-6 cm i stiv tilstand, samt tynn! Uff... Fikk helt vondt av hele fyren.. :-( Er ikke det forferdelig.... en sånn har jeg hatt også, men han var veldig god med fingre han, så han "bestod "allikevel. . Men de er lette å suge på de små, det skal de ha
*Lene* Skrevet 9. august 2004 #9 Skrevet 9. august 2004 Er ikke det forferdelig.... en sånn har jeg hatt også, men han var veldig god med fingre han, så han "bestod "allikevel. . Men de er lette å suge på de små, det skal de ha Joda, han var også flink med fingrene. Men jeg fikk HELT angst, og turte ikke engang ta på den..
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #10 Skrevet 9. august 2004 samme her,hadde noe på gang engan med en gutt vi dro hjem og skulle hygge oss..tissemannen var så liten og han var så nervøs så det gikk helt h****** ikke var det spesielt digg å suge på den lille snabben,nei uff det var en kjip greie..
Sandman Skrevet 9. august 2004 #11 Skrevet 9. august 2004 ...en gang jeg runket, så fikk jeg en voldsom hodepine...
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #12 Skrevet 9. august 2004 ...en gang jeg runket' date=' så fikk jeg en voldsom hodepine...[/quote'] Var dét samme gang som du faket orgasme?
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #13 Skrevet 9. august 2004 Egner seg ikke påtrykk. Det gjør forsåvidt ikke min heller. Jeg har en flause/sexopplevelse som slår alt og jeg kan ikke annet enn å le høyt av det i ettertid
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #14 Skrevet 9. august 2004 Jeg og en eks praktiserte en gang i fjern fortid 69 på hennes soverom, som lå litt for nær foreldrenes soverom. For ikke å bråke, bet hun tennene sammen da hun kom... :o
Comeback Kid Skrevet 9. august 2004 #15 Skrevet 9. august 2004 Det gjør forsåvidt ikke min heller. Jeg har en flause/sexopplevelse som slår alt og jeg kan ikke annet enn å le høyt av det i ettertid Skrive historiene som gjester? Hvorfor ikke....??
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #16 Skrevet 9. august 2004 ja fortell nå.....blir jo så forferdelig nysgjerrig!!!
Brunhilde Skrevet 14. august 2004 #17 Skrevet 14. august 2004 Uff, det som var flaut var at det ikke ble en opplevelse. Etter litt for mye alkohol en gang da jeg var atskilllig yngre, blacket jeg ut og måtte ringe typen (som heldigvis var en "knullekompis") og spørre om det var blitt noe eller... Han sa "ja", og det hender fremdeles jeg lurer på om jeg gikk glipp av en fantastisk opplevelse
koldbruna Skrevet 14. august 2004 #18 Skrevet 14. august 2004 Jeg tror ikke jeg har noen Verste sex-opplevelse jeg. I allefall ingen jeg kommer på farta. Koldbruna
Gjest Ethereal Skrevet 14. august 2004 #19 Skrevet 14. august 2004 Det innebærer i hvertfall sovning og glemming av vesentlige detaljer som navn, så mye kan jeg si
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #20 Skrevet 14. august 2004 Helt ærlig.... Vi skulle oppfylle min drøm, og ha sex under vann... Juhu! *riste på hodet* Hva skjer under vann? Jo, man blir tørr som bare juling!!! Vann gir lite fuktighet gitt! Så det var en stor nedtur!!!!!! Min største fantasi gikk i oppfyllelse, men for hva??? *ler*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå