Gå til innhold

klarer ikke ri skikkelig! REKKER JO IKKE NED MED KNÆRENE

Fremhevede innlegg

Skrevet

haha..ja.. når jeg da sitter oppå en gutt, rekker jeg såvidt ned med knærene. og det gjør det veldig vanskelig å '' spenne fra''...

liknene opplevelser?`

Anonymous poster hash: 91390...3be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitt på huk, hvis du er så liten?

Skrevet

det å spenne fra for å hoppe opp og ned er jo en meningsløs form for sex for 90% av damer, da :) Gir jo ikke klitorisorgasme, iallefall

Anonymous poster hash: 17896...bef
Skrevet

Nei, men litt mothold er vel bra enten hun skal "hoppe" eller "vugge"... eller "gnikke".

Skrevet

Nei, men litt mothold er vel bra enten hun skal "hoppe" eller "vugge"... eller "gnikke".

Hva syns dere menn om gnikking egentlig? Kommer dere av det? En partner jeg hadde for litt siden kom hver gang jeg gnikket (kom jo selv også!), men har skjønt det slik at det er ikke alle menn som greier å komme av det?

Anonymous poster hash: 243a4...77b

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

eg bevegar hofta fram og tilbake. Funkar kvar gong

Skrevet

Rekker ikke ned med knærne?? Er det en stilling jeg ikke forstå? Eller har du abnormalt korte lår og han veldig tykk?

Anonymous poster hash: a065e...7a6
  • Liker 6
Skrevet

Altså… hvordan ikke rekke ned?

sex-position-The-Cowgirl_0.jpg

Anonymous poster hash: a065e...7a6
  • Liker 8
Skrevet

Fatter ikke at man ikke rekker ner med knärne. Jeg har hatt sex med en som var svärt overvektig, og selv da rakk jeg ned med knärne.

Og det å ri er jo mer enn bare opp-ned. Bruk hoftene, gnikk, roter, legg deg framåt og bruke kun nedre del, böy deg bakover etc

Bruk fantasien jente :)

Skrevet

Skjønner ikke hvordan du ikke rekker ned :P jeg er veldig liten, men fremdeles har jeg klart å ri vettet ut av en som er overvektig :P øvelse gjør mester :P

Anonymous poster hash: 54b66...b1b

Skrevet

Skjønner ikke hvordan du ikke rekker ned :P jeg er veldig liten, men fremdeles har jeg klart å ri vettet ut av en som er overvektig :P øvelse gjør mester :P

Anonymous poster hash: 54b66...b1b

Samme her :P

Anonymous poster hash: eb775...1b6

Skrevet

Skjønner hva TS mener, hadde ei som hadde problemer med dette når hun skulle ri meg i en myk seng..Lita jente, med korte lår.. Hun hadde liksom ikke noe å spenne knærne ifra/strekke seg ut, så det ble bare gnikking frem og tilbake fra hennes side .. Tror det beste forslaget så langt er å holde seg fast i skuldrene til mannen og prøve stå på huk. :) (tenk squatting :P)

Anonymous poster hash: 726ea...e06
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ukjent problemstilling, men med verdens mykeste madrass synker antageligvis knærne helt til bunns?

Nåja, sett mannen i sofaen, - det funker nesten garantert.I tillegg får han bedre tilgang til puppene dine om dere sitter bryst mot bryst, og bedre tilgang til rumpen din om dere sitter bryst mot rygg (reverse).

I reverse har du bena på gulvet.

En spisestuestol uten armlener fungere også flott, om du når ned i gulvet med bena ;)

Skrevet

Du skal ikke stå å ri, vettu, du skal sitte på knærne. Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å ikke rekke ned? :klo:

Skrevet

Skjønner hva TS mener, hadde ei som hadde problemer med dette når hun skulle ri meg i en myk seng..Lita jente, med korte lår.. Hun hadde liksom ikke noe å spenne knærne ifra/strekke seg ut, så det ble bare gnikking frem og tilbake fra hennes side .. Tror det beste forslaget så langt er å holde seg fast i skuldrene til mannen og prøve stå på huk. :) (tenk squatting :P)

Anonymous poster hash: 726ea...e06

Vel, jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig å ikke nå ned med knærne..

Jeg er lita (150) og har veldig korte lår, men jeg klarer da fortsatt å ri en mann ved å sitte på knærne..

Anonymous poster hash: eb775...1b6

• Liker 1
Skrevet

Bruker dere vannseng? Da skjønner jeg problemet. Damen min er meget kort og vi har ikke dette problemet. :laugh:

Skrevet

Skaff deg en kjæreste som ikke et stort overvektig monster.

Anonymous poster hash: e89c6...7f8

• Liker 1
Skrevet

Men herregud..,, hva er greia med at folk ikke skjønner hvordan det kan være et problem.... Så hold heller tåra da... Folk er bygget forskjellig, er vel ikke noe sensasjonelt det?? Skjerp dere!

Anonymous poster hash: ac59a...16e

• Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner deg TS. Hos meg har det vært fordi mannen har breie hofter. Mitt tips er å prøve å komme lenger frem på hoftekammen, for så å "gni deg" slik at hoftene dine kommer i en vinkel hvor knærne er nede og du kan bevege deg frem, opp, ned, til siden osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...