Gå til innhold

Brud 2015- vel overstått.


melatonin

Anbefalte innlegg

Her kan du som gifter deg i 2015 skrive litt om bryllupet ditt etter at det er overstått, hvor detaljert bestemmer du helt selv. Håper folk gir et lite innblikk i hvordan dagen ble siden vi deler så mye av planleggingen med hverandre. Vet det er noen som gifter seg nå i nær framitd, og så blir et sikkert en hel haug når sessongen starer for fult! Gleder meg til å lese! :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da ble jeg gift i går attachicon.gifIMG_75152801253018.jpeg

Så nydelig! :hjerter_rundt: Gratulerer! :smilyblomst:

Jeg var selv vinterbrud, og det er noe magisk med det å gifte seg på vinteren :)

Anonymous poster hash: d89dd...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt fantastisk <3 vi hadde ikke annonsert i avisene at vi skulle gifte oss, så det var bare gjestene som kom i kirka, noe som var deilig, for det var den delen jeg hadde grudd meg til mest :) Vi fikk ingen instruksjoner om hvor sakte vi skulle gå opp midtgangen, så pappa og jeg gikk litt for fort og ble stående oppe ganske lenge før inngangsmarsjen var ferdig.

Stakkars mannen min (<3) var så varm i hendene at jeg ikke fikk på gifteringen hans :P

Min mamma sang "det väckrase jag vet" i kirka, og det var bare nydelig <3 hun brast i stemmen da hun så på meg fordi jeg satt der med tårer i øynene <3

etter vielsen bar det rett til fotografen. Vi bestemte at det kun skulle være brudeparet hos fotografen. Vi hadde det kjempe gøy! fotografen hadde vi allerede møtt og funnet en god tone med så hun visste at vi likte å leke og ha det gøy ^_^

Etter fotografen reiste vi til hotellet <3 vi hadde festen på Fevik Strand Hotell og det angrer jeg ikke på! Maten var FANTASTISK!!!!!!

2 av talerene fikk meg til å gråte, min mann <3 og hans forlover. Jeg møtte dem samtidig for snart 10 år siden så kjenner dem begge veldig godt <3 må si mannen min overrasket mest, med å holde en så rørende tale ^_^ det hadde jeg ikke forventet i det hele tatt :O

Vi fikk utrolig mange gaver i forhold til hva jeg hadde forventet med 18 inviterte.

Min forlover slo på stortromma, han hadde kjøpt med seg en kasse lokal julebrus som jeg ikke får tak i her vi bor og som det ikke er jul ute <3

Bryllupskaka var sååååå god. saftig og noms.

Vi hadde 2 etg kake, der den ene var melkefri siden jeg ikke tåler melk <3 og bakeriet fikk den skikkelig bra til! det hadde jeg ikke forventet!

Etter kakene satt vi å spilte kort(!) noe som er så typisk oss :P vi spilt cards against humaity :P

Jeg måtte gå å legge meg tidlig fordi gutten vår ble redd hos tanta si og ikke klarte å roe seg, så brudesuiten på hotellet ble okkupert :P

Vi lå 3 stk i senga og ingen av oss fikk særlig mye søvn da poden i tillegg til å være redd hadde fått i seg eple, som han ikke tåler :(

Men alt i alt, jeg kunne ikke hatt en bedre dag <3 var kun bryllupsnatta som ikke ble perfekt, og den er jo oppskrytt uansett :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gleder meg til å oppdatere her om 2-3 uker :biggrin:

Vi gleder oss til å lese litt om dagen deres :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Sobril

Da var det vel overstått for vår del på lørdag, og vi hadde en fantastisk dag. Vi hadde en humanistisk seremoni inne i lokalet vi leide for dagen, men satt opp portal med grønt osv for å gjøre det sånn noenlunde romantisk :) . Valgte å ha dempet belysning og stearinlys under seremonien. Veldig fint, selv om jeg skalv som et aspeløv før jeg skulle gjøre entré.

 

Talen til min ellers sjenerte mann, var den beste under kvelden. Den hadde han pugget på rams og virket ikke nervøs overhodet. Fantastisk! Jeg følte meg også som en million dollar, i kjole mamma sydde til meg. Legger ved et lite bilde. Synes ikke der, men den har et lite slep bak (som er utrolig møkkete under nå :P)

 

Vi dro ikke hjem før klokka var tre på natten, og de siste gjestene reiste klokka fem. Så jeg TROR de hadde det ganske moro :)

post-31231-0-20598000-1433834549_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det vel overstått for vår del på lørdag, og vi hadde en fantastisk dag. Vi hadde en humanistisk seremoni inne i lokalet vi leide for dagen, men satt opp portal med grønt osv for å gjøre det sånn noenlunde romantisk :) . Valgte å ha dempet belysning og stearinlys under seremonien. Veldig fint, selv om jeg skalv som et aspeløv før jeg skulle gjøre entré.

Talen til min ellers sjenerte mann, var den beste under kvelden. Den hadde han pugget på rams og virket ikke nervøs overhodet. Fantastisk! Jeg følte meg også som en million dollar, i kjole mamma sydde til meg. Legger ved et lite bilde. Synes ikke der, men den har et lite slep bak (som er utrolig møkkete under nå :P)

Vi dro ikke hjem før klokka var tre på natten, og de siste gjestene reiste klokka fem. Så jeg TROR de hadde det ganske moro :)

Så vakker kjole😍 Hørtes ut som en drømmedag! ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det vel overstått for vår del på lørdag, og vi hadde en fantastisk dag. Vi hadde en humanistisk seremoni inne i lokalet vi leide for dagen, men satt opp portal med grønt osv for å gjøre det sånn noenlunde romantisk :) . Valgte å ha dempet belysning og stearinlys under seremonien. Veldig fint, selv om jeg skalv som et aspeløv før jeg skulle gjøre entré.

 

Talen til min ellers sjenerte mann, var den beste under kvelden. Den hadde han pugget på rams og virket ikke nervøs overhodet. Fantastisk! Jeg følte meg også som en million dollar, i kjole mamma sydde til meg. Legger ved et lite bilde. Synes ikke der, men den har et lite slep bak (som er utrolig møkkete under nå :P)

 

Vi dro ikke hjem før klokka var tre på natten, og de siste gjestene reiste klokka fem. Så jeg TROR de hadde det ganske moro :)

 

Gratulerer på etterskudd, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det vel overstått for vår del på lørdag, og vi hadde en fantastisk dag. Vi hadde en humanistisk seremoni inne i lokalet vi leide for dagen, men satt opp portal med grønt osv for å gjøre det sånn noenlunde romantisk :) . Valgte å ha dempet belysning og stearinlys under seremonien. Veldig fint, selv om jeg skalv som et aspeløv før jeg skulle gjøre entré.

Talen til min ellers sjenerte mann, var den beste under kvelden. Den hadde han pugget på rams og virket ikke nervøs overhodet. Fantastisk! Jeg følte meg også som en million dollar, i kjole mamma sydde til meg. Legger ved et lite bilde. Synes ikke der, men den har et lite slep bak (som er utrolig møkkete under nå :P)

Vi dro ikke hjem før klokka var tre på natten, og de siste gjestene reiste klokka fem. Så jeg TROR de hadde det ganske moro :)

Så flott brud du var! Koselig å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hadde en perfekt dag forrige lørdag!

 

Jeg, min forlover og ei venninne hadde lånt leiligheten til mine foreldre, så vi sov over der fra fredagen, 

Vi gikk en tur på morgningen (ned til blomsterbutikken) for å hente blomster til håret før vi ble kjørt til frisøren hvor jeg om min forlover ble frisert etter alle kunstens regler.

 

Vielsen fant sted i en liten, gammel kirke og gikk over mine/våre forventninger. Presten holdt en tale vi kunne relatere oss til, og en bekjent sang to solosanger.

 

Etter vielsen ble vi hentet i veteranbil og kjørt hjem. Vi bord på gård og hadde låvefest. Vi ble deretter tatt bilder av, mens gjestene fikk innlosjert seg og fikk noe musserende.  Vi kom tilbake fra fotografering, fikk et glass musserende og hilst på gjestene før vi gikk til bords. Maten var utrolig god, og middagen veldig hyggelig. Toastmaster var veldig dyktig. Jeg ble så impnert over alle som talte/hadde lagd sang, særlig talen til min kjære.

 

Etter middag var det en liten pause før kaffe og kaker. Og deretter ble det låvefest hvor stemningen var på topp!  Vi holdt på helt til kl. 0400 før vi to taxi til hotellet hvor vi skulle overnatte.

 

Dagen etterpå kom vi opp igjen på felles frokost sammen med alle gjestene som hadde overnttet hjemme hos oss.

 

Dagen/natten var helt perfekt -jeg følte meg vel i kjolen, god mat, fine taler og en bra fest på slutten. Eneste feilen med dagen var at den var så altfor, altfor kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...