Ulick Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Oljeprisen stupte i dag med over 4 prosent, og dette førte til at olje- og oljeserviceaksjer falt kraftig. http://www.hegnar.no/bors/artikkel531480.ece Oljeprisen har nå brutt gjennom støttenivået på 57 dollar, og jeg forventer at oljeprisen nå vil falle ned mot neste støttenivå på 31 - 35 dollar. Man kan spille dette ved å shorte olje- eller oljeservice aksjer. Ellers forventer jeg at USD vil stige kraftig, kanskje spesielt mot NOK. Man kan spille dette ved å kjøpe valutakrysset USD/NOK. Dow Jones vil stige som følge av fallet i oljeprisen. Dow Jones møter sterk motstand rundt 22 000 - 23 000, men kan kanskje nå dette nivået før sommerferien. Gullprisen forventes å være flat eller falle litt. Gull har sterk støtte rundt 900 dollar, og vil neppe falle under dette nivået.
Flekk Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Jeg skulle vært mere takknemlig når dollaren var 5.5kr. Ingen USA tur på en stund. Åhh, tenk alle ferier, veskene og klærna jeg kunne kjøpt for noen år siden og spart tusenvis 2
Mr.Student1992 Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Jeg skulle vært mere takknemlig når dollaren var 5.5kr. Ingen USA tur på en stund. Åhh, tenk alle ferier, veskene og klærna jeg kunne kjøpt for noen år siden og spart tusenvis Stakkars, stakkars! Jeg føler med deg... Huff! Det kan ikke være lett. 1
Miss Lucky Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 I grunnen gangske greit for vår del siden mannen får lønn i dollar
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 I grunnen gangske greit for vår del siden mannen får lønn i dollar Så fint for deg at du måtte skryte litt da Anonymous poster hash: 615a2...faa
Miss Lucky Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Så fint for deg at du måtte skryte litt da Anonymous poster hash: 615a2...faa Ja ikke sant Endret 5. januar 2015 av Miss Lucky
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Så fint for deg at du måtte skryte litt da Anonymous poster hash: 615a2...faa Åh, gi deg. Hold deg heller til trådens tema, i stedet for å ty til spydigheter. Anonymous poster hash: 92b41...bbf
Gjest Ljhh Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Hva var egentlig poenget med dette innlegget her? (Ikke frekt ment, men var det til informasjon eller diskusjon?) At USA produserer skiferolje, og produserer 3 ganger mer enn den totale oljeproduksjonen i Norge? Som er én grunn til at oljeprisen stuper? Eller arabernes produksjon og eksport av olje? Og som kan tåle pris til 8 dollar fatet? (Senker priser for å utkonkurrere produsenter i USA samt oppnå markedsandeler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå