Gå til innhold

Kjæresten min liker å kvele kvinner til de besvimer.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i tre måneder hatt verdens beste kjæreste. Han er egentlig alt jeg har drømt om. Vi har gradvis blitt bedre kjent, og nå i det siste har han fortalt meg at han liker BDSM og en av hans såkalte "fetisjer" er å bedrive pusteleker - han liker faktisk å få kvinner til å besvime. Han kaller det vakkert og intenst. Jeg er ganske satt og sjokkert, denne mannen er så ordentlig, han har god utdannelse, tjener godt, intelligent, har et veldig godt forhold til foreldrene sine, er snill - alt er så bra med ham.

Han liker også å piske kvinner, bruke spanskrør, få dem til å gråte-noe han også beskriver som "vakkert."

Har ikke snakket med ham om dette er noe han forventer å få oppleve med meg også, men jeg tør ikke føler jeg.

Om en mann liker slike ekstreme ting(for meg er det det), er det mulig at han kan være lykkelig og tilfreds med en vanlig kvinne som meg som ikke liker slike ting?



Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spring for livet.

Anonymous poster hash: fc2b1...57f

Altså, han understreket at den ene han gikk så langt med som å få henne til å besvime, ville det selv. Det var ikke noe overgrep av noe slag.

Men slike ting er ikke noe for meg, og jeg håper ikke dette er noe han alltid kommer til å savne om vi fortsetter å være et par.

Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i tre måneder hatt verdens beste kjæreste. Han er egentlig alt jeg har drømt om. Vi har gradvis blitt bedre kjent, og nå i det siste har han fortalt meg at han liker BDSM og en av hans såkalte "fetisjer" er å bedrive pusteleker - han liker faktisk å få kvinner til å besvime. Han kaller det vakkert og intenst. Jeg er ganske satt og sjokkert, denne mannen er så ordentlig, han har god utdannelse, tjener godt, intelligent, har et veldig godt forhold til foreldrene sine, er snill - alt er så bra med ham.

Han liker også å piske kvinner, bruke spanskrør, få dem til å gråte-noe han også beskriver som "vakkert."

Har ikke snakket med ham om dette er noe han forventer å få oppleve med meg også, men jeg tør ikke føler jeg.

Om en mann liker slike ekstreme ting(for meg er det det), er det mulig at han kan være lykkelig og tilfreds med en vanlig kvinne som meg som ikke liker slike ting?

Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3

50 shades og Grey 😂

Anonymous poster hash: 3dd09...377

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 shades og Grey

Anonymous poster hash: 3dd09...377

? Mener du at dette kan være noe positivt?

Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som bdsm jente selv så kunne jeg aldri vært sammen med noen som ikke tente på og likte de samme tingene som meg. Faktisk kunne jeg ikke vært sammen med noen som bare var interessert i å prøve, like, og gjøre ting for min skyld, i det lange løp.

En vanilje og en bdsm vil ikke komme langt sammen i det lange løp...



Anonymous poster hash: 1cf2a...1a3
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Mener du at dette kan være noe positivt?

Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3

Kan være kjempesexy, spennede og intenst, for begge parter. Man må ha respekt for hverandres grenser, og forsiktig prøve ut etter person og følelsesregister.

At han åpnet seg om sine fetisher tilsier at han stoler på deg. Hvem vet hvilke nytelser dere kan være med på å gi hverandre;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som bdsm jente selv så kunne jeg aldri vært sammen med noen som ikke tente på og likte de samme tingene som meg. Faktisk kunne jeg ikke vært sammen med noen som bare var interessert i å prøve, like, og gjøre ting for min skyld, i det lange løp.

En vanilje og en bdsm vil ikke komme langt sammen i det lange løp...

Anonymous poster hash: 1cf2a...1a3

Men kanskje dette med BDSM kan være noe han kan legge bak seg, i alle fall de ekstreme tingene? At han se på det som minner, og ikke behøve å oppleve så mye av det igjen?

Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være kjempesexy, spennede og intenst, for begge parter. Man må ha respekt for hverandres grenser, og forsiktig prøve ut etter person og følelsesregister.

At han åpnet seg om sine fetisher tilsier at han stoler på deg. Hvem vet hvilke nytelser dere kan være med på å gi hverandre;)

Mener du det kan være sexy å bli "kvalt" til man besvimer?? Jeg har faktisk ikke lyst til å oppleve sånt.

Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som ikke liker sånt så ville det vært uaktuelt å fortsette et forhold med ham.

Mens alt er nytt og spennende mellom dere kan det hende han "klarer seg uten" det ekstra krydderet fetishen gir, men når hverdagen kommer vil han enten forsøke å overtale deg til å prøve, eller å sørge for å få utløp for disse fantasiene et annet sted.

Og da går det nesten garantert galt, uansett hva utfallet blir. Det skal mye til at du faktisk begynner å tenne på dette om du ikke gjør det i dag, og SELV OM du faktisk begynner å tenne på det, så vil du antagelig alltid føle at det ikke er "ditt", men noe du gjør/gjorde for hans skyld.

Endret av Veggdyret
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje dette med BDSM kan være noe han kan legge bak seg, i alle fall de ekstreme tingene? At han se på det som minner, og ikke behøve å oppleve så mye av det igjen?

Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3

Nja, jeg vet ikke angående kjæresten din, men jeg vet med meg selv at BDSM er så stor del av meg at jeg nesten velger å se på det som en legning. Ingen av mine ting som jeg tenner på ville jeg for alltid ha lagt bak meg for all tid, om du skjønner. Jeg går utfra at slik er det for kjæresten din og, dette er hans personlighet, hans behov. Vet ikke hvor sterkt det ligger i ham de tingene du ser på som ekstreme, kanskje han er i stand til å fullt legge det bak seg og bare gjøre resten.

De advarer uansett sterkt mot pusteleker som kvelning, og hvertfall til besvimelse, man kan få varige skader eller i verste fall dø.

Anonymous poster hash: 1cf2a...1a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du det kan være sexy å bli "kvalt" til man besvimer?? Jeg har faktisk ikke lyst til å oppleve sånt.

Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3

Kommer an på hva man gjør for å kåte opp hverandre på forhånd, hvordan man deler og lærer. Det du ikke kan se for deg nå, vel kanskje senere. Men ikke gjør noe som helst du ikke føler deg trygg på. Om han elsker deg og dere finner ut av at ikke noe av dette er noe for deg, så skal du se at du uansett er nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du det kan være sexy å bli "kvalt" til man besvimer?? Jeg har faktisk ikke lyst til å oppleve sånt.

Anonymous poster hash: 4a4e7...5d3

Da skal du heller ikke gjøre det, aldri gå over dine grenser for hva som er OK og ikke, aldri for noen.

Det andre mener er sexy er ikke det samme som du mener er sexy, men jo, en del finner det nok tennende å bli tatt kvelningstak på.

Anonymous poster hash: 1cf2a...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BDSM eller ei, å kvele noen til de besvimer er farlig. Fyren har tydeligvis ikke satt seg inn i hva han driver med, og sånne skal man hvertfall ikke utøve BDSM med!

Om han kan leve uten dette kan bare han svare på. Men at han syns det er vakkert å leke med livet til folk blir jeg skeptisk til.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trojan Norse

Som bdsm jente selv så kunne jeg aldri vært sammen med noen som ikke tente på og likte de samme tingene som meg. Faktisk kunne jeg ikke vært sammen med noen som bare var interessert i å prøve, like, og gjøre ting for min skyld, i det lange løp.

En vanilje og en bdsm vil ikke komme langt sammen i det lange løp...

Anonymous poster hash: 1cf2a...1a3

Skriver under. Kjærlighet kunne nådd langt, men ikke langt nok.

For noen av oss er ikke BDSM en fetisj, men mer en legning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trojan Norse

BDSM eller ei, å kvele noen til de besvimer er farlig. Fyren har tydeligvis ikke satt seg inn i hva han driver med, og sånne skal man hvertfall ikke utøve BDSM med!

Om han kan leve uten dette kan bare han svare på. Men at han syns det er vakkert å leke med livet til folk blir jeg skeptisk til.

Det der er feil. Han kan meget vel ha satt seg inn i hva han driver med, det samme med partnerne hans.

At de sammen velger en seksuell aktivitet som kan være farlig, betyr ikke mer enn at de begge anser det som verdt det. Har lite med peiling å gjøre.

Det hender vi ser disse som henger etter tre fingre i kraner. Ingen hevder at de ikke aner hva de driver med, eller at de ikke vet hvor farlig det er. De har bare vilje til å drive med det på tross av den vissheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er feil. Han kan meget vel ha satt seg inn i hva han driver med, det samme med partnerne hans.

At de sammen velger en seksuell aktivitet som kan være farlig, betyr ikke mer enn at de begge anser det som verdt det. Har lite med peiling å gjøre.

Det hender vi ser disse som henger etter tre fingre i kraner. Ingen hevder at de ikke aner hva de driver med, eller at de ikke vet hvor farlig det er. De har bare vilje til å drive med det på tross av den vissheten.

Jojo, du har forsåvidt rett. MenMjeg blir skeptiskjnår man beskriver dette for en ny partner (som ikke har kjennskap til emnet) som "vakkert", uten å fokusere på risikoen. Men nå vet jeg jo ikke hvordan han har lagt det frem for TS. Etter min mening bør man introdusere litt mer trygg BDSM for en fersk partner før man begynner å snakke om livsfarlige aktiviteter. Nå har han jo bare skremt henne. Det_kan_ være fordi han selv ikke vet hvor farlig det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...