Gå til innhold

Når "snille jenter" sier de aldri har ons.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på en god del dater med såkalte "skikkelige jenter". Og det som er så rart er at de sier de aldri har sex på første daten og har ikke gjort dette så mye osv osv. Men det er jo såre enkelt å få de til sengs. Jeg venter liksom på den som skal si nei til meg. Hvor er de blitt av?. Når til og med de som virker veldig skikkelig og jeg vet er det til og med knuller så lett når man har møtt en person en gang?.

Noen som har noe svar på det?. Føler alle er så lette å få til sengs.

Anonymous poster hash: 647e9...d35
Videoannonse
Annonse
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange du har truffet, eller om dette er et gjentakende mønster.. men kanskje du er vanskelig å motstå for disse jentene? Eller at de sier det for å høres skikkelige ut, men så er det bare tomme ord?

Jeg er en skikkelig jente jeg og, og jeg kan garantere deg at jeg ville sagt nei uansett hvor sjarmerende du måtte være første kvelden ;)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er du så lett å få ting sengs? =D

• Liker 19
Skrevet

Har blitt mer akseptabelt å ligge rundt enn det var før, men sikkert mange som fremdeles ikke vil innrømme hvor lite som skal til for at de har sex med deg. Du kan vel ikke holde det imot dem hvis de har sex med deg på første date, du har jo tross alt like mye sex med dem!

Anonymous poster hash: 70369...7e7
  • Liker 7
Skrevet

Jeg syntes det er like "ille" når menn er "lett på tråden." Kanskje de "skikkelige" jentene holder seg unna deg?

• Liker 23
Skrevet

Såå.. de blir så anstrengte av å være rundt deg at de må lyve for å få seg til å føle seg bedre, sikkert fordi dine negative holdninger til dem skinner gjennom. Og så tar du faktisk i tillegg og prøver å få dem til å ligge med deg, og blir skuffet når de faktisk gjør det? Hva er det du prøver å oppnå egentlig? Du høres jo ikke vanskelig ut å få til sengs du heller.

fordi jeg leter etter en jente som vil si nei, men finner ikke hun nå til dags tydeligvis

Anonymous poster hash: e23ff...7e5

Skrevet

Jeg syntes det er like "ille" når menn er "lett på tråden." Kanskje de "skikkelige" jentene holder seg unna deg?

De kjenner jo meg nesten ikke fra før en gang og de virker veldig skikkelig når det kommer til det og det jeg vet fra før om de. Har vell vært på 10 dates den siste måneden. Alle gangen skal det liksom være skikkelige jenter og de skryter seg opp i sky om at ikke pleier å gjøre slikt og har aldri sex på første daten når man kommer litt inn på det temaet. Men jeg beviser de feil vær gang. Ville ikke sagt jeg er så utrolig pen, men jenten sier jeg er veldig sjarmerende og lett og snakke med og er ganske kjekk.

Men ikke en eneste gang har de sagt at de vil vente og se hvordan det går, alle vil ha kontakt videre. Men ingen vil være litt forsiktig og tørr å si nei på en måte.

Skrevet

De kjenner jo meg nesten ikke fra før en gang og de virker veldig skikkelig når det kommer til det og det jeg vet fra før om de. Har vell vært på 10 dates den siste måneden. Alle gangen skal det liksom være skikkelige jenter og de skryter seg opp i sky om at ikke pleier å gjøre slikt og har aldri sex på første daten når man kommer litt inn på det temaet. Men jeg beviser de feil vær gang. Ville ikke sagt jeg er så utrolig pen, men jenten sier jeg er veldig sjarmerende og lett og snakke med og er ganske kjekk. Men ikke en eneste gang har de sagt at de vil vente og se hvordan det går, alle vil ha kontakt videre. Men ingen vil være litt forsiktig og tørr å si nei på en måte. Anonymous poster hash: e23ff...7e5

Kanskje du er helt uimotståelig ^^ kan jo være de har hørt tilsvarende rykter om deg og dater deg i det formål å ha sex?

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du er helt uimotståelig ^^ kan jo være de har hørt tilsvarende rykter om deg og dater deg i det formål å ha sex?

Det er bergen, noen er studenter fra div steder i landet. Noen er via felles bekjente andre er totalt ukjente så det er ingen sammenheng og dette er bare denne måneden. Tviler sterkt på at de har hørt noen rykter om en gutt. Ikke vil jeg tro jeg er noe spesielt motståelig heler og ikke super kjekk.

Ikke en eneste en sier, vent jeg vil bli kjent med deg skikkelig først. Eller at vi må ta det litt med ro. Skikkelige jenter har jeg faen ikke tro på. Den eneste som noengang har sagt nei til meg første gangen jeg traff hun var exen min. Nå har jeg vært borti sikkert 70 jenter eller noe har helt mistet tellingen. Men faktumet er jo det at INGEN SIER NEI.

Noen tips til hvor man finner greie snille jenter i bergen som ikke bare vil ha seg noe med en gang?. Begynner å bli ganske desperat her.

Skrevet

Det er bergen, noen er studenter fra div steder i landet. Noen er via felles bekjente andre er totalt ukjente så det er ingen sammenheng og dette er bare denne måneden. Tviler sterkt på at de har hørt noen rykter om en gutt. Ikke vil jeg tro jeg er noe spesielt motståelig heler og ikke super kjekk. Ikke en eneste en sier, vent jeg vil bli kjent med deg skikkelig først. Eller at vi må ta det litt med ro. Skikkelige jenter har jeg faen ikke tro på. Den eneste som noengang har sagt nei til meg første gangen jeg traff hun var exen min. Nå har jeg vært borti sikkert 70 jenter eller noe har helt mistet tellingen. Men faktumet er jo det at INGEN SIER NEI. Noen tips til hvor man finner greie snille jenter i bergen som ikke bare vil ha seg noe med en gang?. Begynner å bli ganske desperat her. Anonymous poster hash: e23ff...7e5

Om du har ligget med 70 jenter kan jeg garantere at det er rykter... Jeg personlig hadde aldri datet en som hadde hatt 70 forskjellige partnere.

• Liker 23
Skrevet

Det skal jeg garantere deg at det ikke er for 80% av de er studenter. Som ikke kjenner noen som helst rundt her.

Skrevet

Kom til Trondheim så skal jeg introdusere deg for mange som sier nei. ;)

Men seriøst, de lyver nok. Eller så har DU løyet til dem. Du sier jo at de ikke vet noenting om deg. Hva med å fortelle at du har ligget med 70 stk, da får de nok litt verre inntrykk av deg.

Anonymous poster hash: ece4c...bc3
  • Liker 11
Skrevet

Høres ut som at du er ganske lett på tråden.

Uansett, kanskje de liker deg\har fått følelser for deg, derfor er det kanskje ikke så rart at de ligger med deg? Det betyr ikke at de ligger med alle som prøver seg.

Anonymous poster hash: c1714...28f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange du har truffet, eller om dette er et gjentakende mønster.. men kanskje du er vanskelig å motstå for disse jentene? Eller at de sier det for å høres skikkelige ut, men så er det bare tomme ord?

Jeg er en skikkelig jente jeg og, og jeg kan garantere deg at jeg ville sagt nei uansett hvor sjarmerende du måtte være første kvelden ;)

Ja, det er noe med visse jenter. De liker å påstå at de ikke ligger rundt, men så gjør de likevel det. Så kan hende TS aldri har møtt disse "skikkelige" jentene, men kun jenter som påstår at de er det.

Dette er teit eksempel, jeg vet, men har du sett på "paradise hotel" noen gang? Der er det som regel de mest løse jentene som påstår at de ikke ligger rundt, men som likevel gjør det og er veldig lette å overtale? Ingen liker vel å innrømme at en er lett på tråden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du tydeligvis lyver til dem og fremstiller deg som en annen enn det du er, TS.
Og så gjør de det samme tilbake til deg.

En klassisk player, med andre ord...
Kanskje du har lurt dem til å tro dere er i et seriøst forhold allerede.
Da kan du ikke klage på at de har sex med deg.

• Liker 8
Skrevet

Meg hadde ikke noen dame fått til sengs, med mindre det var noe mer mellom øra. Jeg begynner å lure på om jeg kanskje er den eneste på KG som faktisk lever det jeg sier :P

Anonymous poster hash: b5f10...3a3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror du tydeligvis lyver til dem og fremstiller deg som en annen enn det du er, TS.

Og så gjør de det samme tilbake til deg.

En klassisk player, med andre ord...

Kanskje du har lurt dem til å tro dere er i et seriøst forhold allerede.

Da kan du ikke klage på at de har sex med deg.

Hvis ikke damene klarer å skille mellom en mann som har beina planta på bakken og en player, så leker like barn best sammen.

Anonymous poster hash: b5f10...3a3

Gjest HowardRoark
Skrevet

Tommelfingerregel:

Jo bedre en jente liker deg og jo mer aktuell du er for et forhold, jo mer dydig ønsker hun å fremstå i dine øyne.

Derfor, om hun ligger med deg raskt, trenger det paradoksalt nok ikke om å bety at hun er veldig interessert i deg. Kvinnen kan virkelig være et mysterium av og til.

:)

• Liker 7
Skrevet

Om du har ligget med 70 jenter kan jeg garantere at det er rykter... Jeg personlig hadde aldri datet en som hadde hatt 70 forskjellige partnere.

Enig. Slikt ryktes, en trenger ikke å kjenne jentene han ligger med personlig, men en får vite det likevel. Og gutter som TS ville jeg ikke tatt i med ildtang. Her hvor jeg studerer, en av norges største studentbyer, ryktes det ofte om gutter som ligger med mange.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...