AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har datet en kar nå i fire uker, og vi har vært med hverandre hver helg. Har også sovet over hos hverandre. Vi hadde sex for første gang på lørdag, etter at vi hadde hatt en fuktig kveld på byen først. Men, nå hører jeg ikke noe i fra han. Jeg sendte en melding om hans gjenglemte bukse, fikk et kort svar tilbake at han klarer seg inntill videre uten den. Så stilte et spørsmål om hva han gjorde, og da skrev han bare "ser på tv" Bør jeg bare ta et hint nå eller? Vi hadde det utrolig hyggelig sammen på lørdag, og vi kysset hverandre før han dro på søndag. Anonymous poster hash: 0a49b...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Del Skrevet 7. oktober 2014 Han virker ikke så intr.. hadde han vært det, hadde han skrevet motspørsmål :/ Anonymous poster hash: 0450f...12f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 7. oktober 2014 #3 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dette høres ikke særlig bra ut! Kan være at han trenger litt tid for seg selv, men han høres litt fjern ut... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Del Skrevet 7. oktober 2014 Uff, jeg har det akkurat likt nå. Har truffet en fyr i noen uker, og han virket svært interessert. Jeg sov hos ham på lørdag, og hadde sex for første gang, og nå har jeg ikke hørt noe siden. Jeg har ikke prøvd å kontakte ham ennå da. Jeg sa at han skulle kontakte meg da jeg dro derfra på søndag. Jeg tror nok det beste for deg er bare å vente og se. Det kan virke som om han ikke er interessert når han ikke stiller motspørsmål eller tar initiativ til kontakt, men du bør heller ikke ta sorgene på forskudd. Vent noen dager og se om du hører noe mer. Det er det jeg satser på å gjøre i hvert fall Anonymous poster hash: 836fd...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 7. oktober 2014 #5 Del Skrevet 7. oktober 2014 Han la igjen buksa si? Gikk han hjem i bare trusa? Når det gjelder resten av det du beskriver, virker han ikke så veldig interessert, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 7. oktober 2014 #6 Del Skrevet 7. oktober 2014 Han la igjen buksa si? Gikk han hjem i bare trusa? hahaha nå lo jeg godt.. Men ja... hva gikk han hjem i TS?? Aldri noe gøy å bli "dumpa" etter at man har hatt sex. Hvordan har han oppført seg frem til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dårlig sex?Anonymous poster hash: 6b0bd...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #8 Del Skrevet 8. oktober 2014 hahaha nå lo jeg godt.. Men ja... hva gikk han hjem i TS?? Aldri noe gøy å bli "dumpa" etter at man har hatt sex. Hvordan har han oppført seg frem til nå? Han hadde et ekstrapar med bukser, han sov hos meg hele helgen. Før denne helgen ringte han hele tiden, sendte masse meldinger og tok kontakt. Nå hører jeg ikke noen ting Dårlig sex?Anonymous poster hash: 6b0bd...834 Det er jo en mulighet det også, men det håper jeg da ikke. Anonymous poster hash: 0a49b...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 8. oktober 2014 #9 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg ville ikke sendt ham flere meldinger. Vil han ha kontakt, så får han ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #10 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hadde også latt vær å ta mer kontakt. Sannsynligvis mistet han interessen nå når han "fikk det han ville". (Men min erfaring med "sånne" er at de kommer krypende tilbake etter noen uker..) Anonymous poster hash: a6177...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #11 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg er ikke TS, men det var jeg som skrev over her at jeg ikke hadde hørt noe fra min heller etter sex i helga. Han sendte meg en hyggelig melding i dag morges og spurte hvordan jeg hadde det. Jeg vet ikke, jeg. Det er ikke lett å vite med menn. Jeg synes i hvert fall at du bør ta det litt rolig fra nå av om du ikke vil at dette kun skal bli en sexgreie. Det er en viss fare for at han tar kontakt igjen når han har lyst på mer, men ikke før det. Det er i hvert fall min store skrekk! Hva har dere gjort sammen tidligere da? Har han virket interessert? Anonymous poster hash: 836fd...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tror han bare ville tømme seg litt mest sannsynlig. Er ganske vanlig at menn dumper ei dame etter hun har spredt bena for han. Mitt tips er å holde litt igjen neste gang.Anonymous poster hash: 096af...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tror han bare ville tømme seg litt mest sannsynlig. Er ganske vanlig at menn dumper ei dame etter hun har spredt bena for han. Mitt tips er å holde litt igjen neste gang.Anonymous poster hash: 096af...70c Hvor mange uker mener du er passende å vente med sex for at en fyr garantert ikke skal miste interressen etterpå da? Ts: jeg har vært i samme siuasjon, alle de samme tingene du forteller om her skjedde med meg. Da hadde jeg datet en fyr i 2 måneder før vi hadde sex for første gang. Frem til da hadde han vært kjempeivrig på kontakt,og å møtes og på å sende meldinger i hytt og pine. Slik holdt han altså på i 2 måneder før vi hadde sex (og "han fikk som han ville", men jeg ville jo også ha sex), og vips...han sendte meg kun et par helt randome meldinger også ebbet det helt ut. Jeg husker jeg sendte han en melding i beruset tilstand ca 3 uker etterpå og sa jeg gjerne ville treffe han igjen; fikk ikke svar før dagen etter med at han hadde mistet mobilen sin så han hadde ikke nummeret mitt mer. For det første - han sendte meldingen til MITT nummer. For det andre; hææ?! Endte med at jeg ikke svarte på det, tok hintet og jeg hørte aldri noe fra han igjen.. Nå i ettertid er jeg igrunn glad til, det finnes nok av andre menn der ute med bra kvaliteter og som er en bedre match ikke minst. Anonymous poster hash: 0719d...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er ikke alltid det hjelper å vente med sex nei, noen gutter er veldig glad i utfordringer Beste er vel å lære seg å bli en bedre menneskekjenner, men hvordan lærer man det tru? Anonymous poster hash: c8a1d...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSuss Skrevet 8. oktober 2014 #15 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nettopp vært borti omtrent en helt lik fyr. Overnattet endel ganger før vi hadde sex etter ca 3 uker (og en kveld på byen). Hadde det ikke vært for mensen (sidenote: pokkers dritt), hadde det nok skjedd tidligere. Etter en kveld med rimelig heftig sex hadde jeg håpet vi kunne holde kontakten og eventuelt utvikle oss i retning av et forhold. Det skjedde ikke. De neste dagene var det kun jeg som tok kontakt, og han svarte treigt og kort, så jeg sluttet å være den første til å sende melding. Hørte ikke fra han på en uke, så en uke etter det igjen. Da lurte han på om ikke vi kunne møtes og kanskje gjenta siste kvelden, noe jeg sa nei til, selv om det fristet. Han sier han liker meg veldig godt i forhold til hvor kort tid vi har kjent hverandre, og at han aldri har hatt det sånn vi har det når vi er sammen, men er ikke klar for et nytt forhold enda (eksen hans gjorde det slutt for 3mnd siden). Selvfølgelig skulle jeg ønske han ville "satse" litt mer seriøst, for den kjemien jeg har med han, har jeg ikke hatt med noen andre, og er veldig nysgjerrig på hvordan ting kunne utviklet seg. Men gjort er gjort og spist er spist, og sånn er det med den saken. Han fikk tømt seg, og jeg hadde en super natt om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #16 Del Skrevet 8. oktober 2014 Han hadde et ekstrapar med bukser, han sov hos meg hele helgen. Før denne helgen ringte han hele tiden, sendte masse meldinger og tok kontakt. Nå hører jeg ikke noen ting Det er jo en mulighet det også, men det håper jeg da ikke. Anonymous poster hash: 0a49b...543 Verdens dummeste spm... begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: 02f54...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #17 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hvor mange uker mener du er passende å vente med sex for at en fyr garantert ikke skal miste interressen etterpå da? Anonymous poster hash: 0719d...f32 Det handler ikke om antall uker, det handler om hvor involvert dere er. Derfor jeg også synes "antall dater" regler blir litt feil - det er forskjell på en tre timer langer middag der man prater og en tur på byen. Vent med sex til dere har blitt enige om å ikke treffe andre og du ellers ser signalene på genuin interesse - han kontakter deg jevnlig, dagtid så vel som kveldstid, han involverer deg i sitt liv, dere treffer hverandres venner, han vil treffe deg i scenario som ikke gir rom for sex osv. Anonymous poster hash: cf039...26b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cascadas Skrevet 8. oktober 2014 #18 Del Skrevet 8. oktober 2014 Altså jenter, hvorfor lar vi gutter behandle oss sånn? Vi burde virkelig ta oss sammen, gjøre noe med dette her. Det er skammelig å lese at det er mange som har gått i denne fella. Vi bør lage en revolusjon! Speak up, ikke la menn behandle oss som objekter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #19 Del Skrevet 8. oktober 2014 Verdens dummeste spm... begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: 02f54...e10 Nei, han begynner på K Altså jenter, hvorfor lar vi gutter behandle oss sånn? Vi burde virkelig ta oss sammen, gjøre noe med dette her. Det er skammelig å lese at det er mange som har gått i denne fella. Vi bør lage en revolusjon! Speak up, ikke la menn behandle oss som objekter! Er vel litt lettere sagt enn gjort det kanskje? Anonymous poster hash: 0a49b...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesy Skrevet 8. oktober 2014 #20 Del Skrevet 8. oktober 2014 Altså jenter, hvorfor lar vi gutter behandle oss sånn? Vi burde virkelig ta oss sammen, gjøre noe med dette her. Det er skammelig å lese at det er mange som har gått i denne fella. Vi bør lage en revolusjon! Speak up, ikke la menn behandle oss som objekter! Jeg er med!! La oss ta rotta på dem, pussypower <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå