Gå til innhold

Jeg dreit i buksa midt i klasserommet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er like før jeg går i bakken av angst her.

Står i klasserommet. Ut av det blå kommer den brakfisen. Det er nå en ting, ganske flaut bare det. Lyden tilkaller endel oppmerksomhet, og ikke nok med det.

Det viser seg at jeg har diarè. Akutt diarè. Ja, du vet når du bare skal slippe en sur en og så kommer det litt bonusmateriale?

Dette var jeg altså så heldig å få oppleve i all offentlig beskuelse. Flere fikk med seg hva som skjedde. Hadde de bare ledd.. Det hadde nesten vært bedre, men folk snudde seg bort. Noen rødmet, Jeg ble så flau at jeg løp ut av klasserommet.

Jeg er ikke 13 år. Jeg er 28. Og jeg vet ikke om jeg klarer å gå tilbake på forelesninger. Men det må jeg for de er obligatoriske. Alternativet er å slutte på skolen da. Slutte på grunn av bæsj rett og slett. Jeg vurderer det faktisk.

Låse døra og aldri forlate leiligheten min igjen.

Kan da umulig være normalt å oppleve dette?

Den trusa og buksa mi måtte jeg bare kaste forresten.

Hilsen kjempeanonym



Anonymous poster hash: 385d5...07e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker at de så igjennom at det kom bæsj ut?



Anonymous poster hash: 3a7c7...d4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker at de så igjennom at det kom bæsj ut?

Anonymous poster hash: 3a7c7...d4a

Ja. Desverre. Ei hvisket til en annen, "oi, det der var ikke bare en fis..."

Jeg stod der en liten stund forstenet da! Så det luktet jo litt.

Anonymous poster hash: 385d5...07e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.

Sånne hendelser glemmer folk med tiden uansett. Folk er som regel opptatt av seg og sitt. Jeg syns du skal møte opp allikevel, men skjønner godt at det byr deg imot nå. Men det er ikke verdt å ikke få gått videre i utdanningen på grunn av det. Ikke la det ødelegge. Om en stund så klarer du sikkert å bare le av det :)

Klemmer!



Anonymous poster hash: df696...142
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da! Forstår godt at dette er kjipt og flaut. Men livet må jo gå videre.

Er det noen i klassen du kjenner godt? Noen du kan prate med? Det er jo kjekt med litt støtte oppi dette, og også noen man kan le sammen med om det etter hvert.



Anonymous poster hash: 6f913...e98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Desverre. Ei hvisket til en annen, "oi, det der var ikke bare en fis..."

Jeg stod der en liten stund forstenet da! Så det luktet jo litt.

Anonymous poster hash: 385d5...07e

Akkurat nå virker dette veldig viktig. Men om du slutter nå og ser tilbake på dette om ti år, så vil det at du fortsatte med utdanningen være viktigere og du vil være glad for det. Jeg forstår veldig godt at det er utrolig tungt nå, det er ikke bare å le av det osv.. Men prøv og gå videre og ikke tenk for mye på det.

Anonymous poster hash: 3a7c7...d4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjip opplevelse, for å si det mildt.

Men støtter dem som sier at livet bare må fortsette som om ingen ting har hendt. Det vil nok være flaut i starten, men du må ikke gi opp utdannelsen for noe sånt, uansett hvor fristende det kan være akkurat nå. Du vil i så fall angre, om du ikke fortsetter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svimte av foran klassen jeg og tisset på meg i samme slengen!

Endret av Anciol
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Huff, det må ha vært utrolig flaut og ja det kommer til å bli flaut å gå på skolen, men det er sånt som kan skje. Ikke din feil.

Hadde jeg vært en av dine medelever som var der da det skjedde, så hadde jeg nok hatt medfølelse med deg, men hadde ikke sagt noe :)

Husk at selv om det er helt forjævlig flaut nå, så vil du nok angre om du slutter skolen på grunn av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er ille, men naturlige prosesser du der og da var uheldig å opplevde å ikke kunne ha kontroll over, noe som kan skje alle og enhver.

Slutt nå for all del ikke på skolen, dette blir litt ille pinlig i morgentidlig også går det seg til. Løft hodet og dra av sted i morgen eller når du har neste time. Er dette omgangssyke som går er det ingen som har noen som helst garanti for hvem som blir den neste uheldige.

Anonymous poster hash: 3133e...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk styrtblødning, 1 skoledag på ny skole. Blod over hele stolen, hele buksa. Midt på sommeren så hadde ikke noe å ta over meg. Stolen surklet som en svamp.

Ville også slutte, men det tok noen dager og så var det glemt. Det skjer så mye at folk dveler ikke ved sånne ting særlig lenge.



Anonymous poster hash: e9029...a22
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hendte meg og en gang, det var på en badepark utenfor Marbella et sted. Jeg tok en sklie som var relativt lang og klarte å få akutt diare sånn helt plutselig mens jeg sklir nedover. Ikke vet jeg om jeg etterlot meg et "spor" mens jeg skled ned, men jeg sjekket ikke og kom meg ut av vannet så fort som mulig. Jeg føler at jeg fikk et glimt av at vannet der jeg landet ble litt grumsete, men som sagt jeg bare kom meg bort derifra.

Anonymous poster hash: 3106e...807

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svimte av foran klassen jeg og tisset på meg i samme slengen!

Det gjorde jeg også, minus tissingen.

TS: Skjønner at du er flau, men husk at det ikke er din feil, alle skjønner det. Tror de fleste er glade for at det ikke var dem selv, siden diaré er noe de fleste har opplevd.

Synes du skal fortsette å gå på forelesninger. Jeg var "hu som besvimte" i noen forelesninger fremover (eller føltes iallefall sånn), men tro meg, folk glemmer, du glemmer, livet går videre.

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan merker dere ikke at dere har vondt i magen? Må jo komme noe varselstegn...I utganspunktet skal man kjenne trangen melde seg når avføringen kommer ut i rektum...



Anonymous poster hash: 74261...f84
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler med deg. Sånne hendelser glemmer folk med tiden uansett. Folk er som regel opptatt av seg og sitt. Jeg syns du skal møte opp allikevel, men skjønner godt at det byr deg imot nå. Men det er ikke verdt å ikke få gått videre i utdanningen på grunn av det. Ikke la det ødelegge. Om en stund så klarer du sikkert å bare le av det :)Klemmer! Anonymous poster hash: df696...142

Hadde nok ikke glemt om en klassekamerat dreit på seg foran hele klassen, nei. Men jeg hadde ikke endret synet mitt på vedkommende av den grunn, annet enn at jeg vil huske at der er han fyren som var så uheldig å drite på seg i all offentlighet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en artig historie! Nå passer det virkelig å si "drit i dem" - noe du absolutt bør gjøre (ikke bokstavelig talt hehehe) :danse: Nå røper jeg kanskje litt mye, men - alle driter! Noen gjør det til og selv med dørene åpne mens samboeren er i rommet ved siden av :fnise:

Det vil være betydelig enklere å være tilbake til forelesningene hvis du drar nytte av alt det fantastiske som selvironien har å tilby; få andre til å le av deg sammen med deg. :kose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å drite seg ut da.

Er bare å bite det i seg og komme over det. Dersom du klarer å vise at du ikke lar deg påvirke av det, så tar det ikke lang tid før folk har sluttet å bry seg om det. Selv om det viktigste er å komme seg over det og le det vekk, er det også vitkig at du får frem at det ikke er noe du helst vil snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...