AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Jeg så nå på TV2 Nyhetskanalen at terrortrusselen mot Norge i juli gikk ut på at muslimer skulle halshugge tilfeldige nordmenn i hjemmet dere eller i offentligheten mens det ble filmet. Hørte jeg riktig? I så fall får vi bare takke faen for at de ikke fikk det til. Anonymous poster hash: ebbf4...88f 9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 AUSTRALIA, ikke Norge. Anonymous poster hash: 3ae89...14b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 NORGE OGSÅ, tøffen. Anonymous poster hash: 4ff21...993 22
Zend Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Herregud. Er dette endel av den nye fremtiden vår nå. Fanatiske monstre som lever i en tidsalder vi fjernet oss fra for lengst som vil gjøre slike ting mot oss . Så mye for å ta i mot og beskytte folk, våre økonomiske bidrag og alle rettighetene spesielt for kvinner vi har tilkjempet oss og deler gladelig med alle som kommer. Fy faen! 22
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 AUSTRALIA, ikke Norge. Anonymous poster hash: 3ae89...14b Les to minutter i en eneste avis før du prøver å drite ut andre. Takk. Ja, det var visstnok en av flere muligheter for gjennomføring av terrorangrep i sommer. Ikke noe stort dødstall, men målet er jo å spre frykt, og en tilfeldig norsk familie som kuttes i småbiter av vilt fremmede mennesker for åpent kamera ville spredt masser av frykt her til lands.Anonymous poster hash: 72fcf...089 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Fy faens umennesker, burde vært deportert ut av landet fortere enn svint. Anonymous poster hash: cde16...3df 11
Christiania_Oslo Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 IS tilhengere,ikke muslimer. IS tilhengere kaller seg muslimer men de er ikke det, er det vanskelig for folk flest å skille? 8
Yzma Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Kan du la være å si muslimer, og heller si ekstremister. Eventuelt muslimske ekstremister. Det skaper så mye negativ oppmerksomhet mot muslimer generelt om du bare sier muslimer. 6
Aliquis Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Herregud, mye syke folk i denne IS-gjengen. De må jo skjønne at jo mer de holder på sånn, jo mer gira blir de vestlige landene til å rykke inn og gjøre motangrep. 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Verste jeg har hørt! Tror det er på tide med våpen nå.Anonymous poster hash: f452e...745 2
jabx Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 IS tilhengere,ikke muslimer. IS tilhengere kaller seg muslimer men de er ikke det, er det vanskelig for folk flest å skille? Jo, de er muslimer. 15
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Herregud. Er dette endel av den nye fremtiden vår nå. Fanatiske monstre som lever i en tidsalder vi fjernet oss fra for lengst som vil gjøre slike ting mot oss . Så mye for å ta i mot og beskytte folk, våre økonomiske bidrag og alle rettighetene spesielt for kvinner vi har tilkjempet oss og deler gladelig med alle som kommer. Fy faen! Det verste er at de lever på trygd. Det er vi som betaler for faenskapen. Anonymous poster hash: ebbf4...88f 13
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 NORGE OGSÅ, tøffen. Takk for oppklarende link. Da er det altså bekreftet. Muslimer planla å ta seg inn i hjemmet til en tilfeldig norsk familie og henrette dem ved halshugging for så å legge ut video av det hele på Internet. Godt de ikke lykke, men jeg vil si det er naivt å tro at trusselen er over. Spørsmålet er hva vi som nasjon har tenkt til å gjøre med dette. Det er helt klart at militærmakt av et slag er en del av løsningen, men akkurat hvordan vi bør gå fram er jeg mer usikker på. Anonymous poster hash: ebbf4...88f 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Fy faens umennesker, burde vært deportert ut av landet fortere enn svint. Anonymous poster hash: cde16...3df Jeg er helt uenig. Disse bør henrettes. Anonymous poster hash: ebbf4...88f 6
LadyGirl Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 Det verste er at de lever på trygd. Det er vi som betaler for faenskapen. Anonymous poster hash: ebbf4...88f ja det er helt på trynet!? Norge er litt av ett bakvendtland som jeg blir kvalm av! de burde bli frattt all pengestøtte og kasta ut fra Norge på livstid! 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 IS tilhengere,ikke muslimer. IS tilhengere kaller seg muslimer men de er ikke det, er det vanskelig for folk flest å skille? De er muslimer. I motsetning til såkalte "moderate muslimer" ignorerer de ikke islams oppfordringer til vold. Anonymous poster hash: ebbf4...88f 3
Zend Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Det verste er at de lever på trygd. Det er vi som betaler for faenskapen. Anonymous poster hash: ebbf4...88f Ja, Bergens Tidene hadde vel i 2009 en artikkel om at to av tre ikke-vestlige gikk på trygd. Da tilsier det jo nettopp at mange kan spekulere på noe slikt som du sier her. Ikke at jeg tror våre NAV ansatte eller myndigheter berettiger midler til slike formål, men at man har omtrentlig null oppfølging av våre nye landsmenn og deres barn,, og at vi har enorme huller i integreringen, jo det tilsier statistikkene, samt kriminalstatistikkene, spesielt i Oslo. Handler jo absolutt ikke om å stigmatisere noen dette her, men at visse grupper regelrett stigmatiserer seg selv på dette viset, ved ikke ta tak i egen utvikling i forhold til samfunnet ellers. En sunn integrering kommer med at man hensyntar kulturforskjeller og tilrettelegger i et antall som er forenlig med utvikling ønsket. Når man får slike hensynsløse kødder som kan vokse opp i blant oss, og allikevel ende opp med å hate våre verdier på et sett som får dem til de mest ekstreme avgjørelser, og det mot oss, og i tillegg innbille seg at de har religiøs bakgrunn for det, da har vi fader meg ikke tatt inn folk etter hva et samfunn skal orke med. Danmark har over 150 ISIS krigere,De fleste av dem vokst opp i Danmark. Da kan man i det hele tatt undre seg over hva faen er det vi har gjort mot oss selv. 6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Kan du la være å si muslimer, og heller si ekstremister. Eventuelt muslimske ekstremister. Det skaper så mye negativ oppmerksomhet mot muslimer generelt om du bare sier muslimer. At ikke-voldelige mennesker velger å identifisere seg med den voldsideologien som islam representerer får stå på deres regning. Jeg går heller ikke med på at det er "ekstremisme" som er problemet. Det er mange måter å være ekstrem på, noen ganger er det bra andre ganger ikke. Det er for eksempel bra å yte ekstremt god service til kundene sine, men det er ikke bra å være ekstremt voldelig mot tilfeldige familier i deres hjem. Anonymous poster hash: ebbf4...88f 4
Apis Skrevet 18. september 2014 #20 Skrevet 18. september 2014 Vi har vel i dag rundt 50-60 personer som kjemper for ISIL, hva skal vi gjøre når de kommer hjem til Norge igjen, de kan jo ikke bevege seg fritt da de vil være potensielle terrorister 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå