Gå til innhold

Mye løst og fælt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er mann på 21år fra Porsgrunn\Skien området og sliter med et alvorlig problem!

Det er altfor mye fæle grælle damer her! Ikke bare det, du kan ikke gå en meter på byen før du ser en eller annen narkoslut som du må passe deg for. Utvalget på byen er utrolig dårlig og 99% av jentene er utrolig vulgære og kvalme.

Jeg har opp gjennom årene rota med en del kvinner og 7/9 av kvinnene hadde helt utrolig ekle mus! Er det mulig, de så bare helt herja ut, biffgardiner og flaggermus og det hele, det satt et stuck inni meg og jeg er sikker på at disse to byene jeg bor i er overrepresentert av jenter som rett og slett har noen *herja krigssoner* som noen her inne kalte det en gang.

Det er ikke nok med det, vi har også en jente vi kaller tiern, da hun ifølget ryktene sugde hele ti mannfolk på et utested! Det stopper ikke der 4 av dem var på likt!

Dere skjønner tegninga og at dette er helt uholdbart, jeg kunne sikkert ha nevnt tusen historier til, men det har jeg virkelig ikke hjertet til. Alle jentene her har jo hatt minst 10 sexpartnere, det er nesten som de puler alt som rører på seg og har pikk! Det er nesten ingen utfordring å få seg damer mer på byen og magien rundt det hele har sakte men sikkert forsvunnet..

Guttene i denne byen trenger ikke å få seg fitte mer vi deler jo ut pikk! Hvor blir der av de gode classy kvinnfolka?

Uansett, dere skjønner tegninga og hvor ekle kvinnene som bor her og at det er mye vulgært og ekkelt som er ute og

ferder!

Meg og noen kompiser har tenkt å ta en uke pauset fra byen her og leie i et hotell et eller annet sted i Norge for å feste og se på de virkelig gode kvinnfolka der ute, vi er helt sikre på at Norge har utrolig mye bra kvinnfolk å by på.

Er det noen kvinner og menn som har råd til noen byer i Norge der det er godt med festing og bra jenter? Eventuelt noen utesteder vi kunne ha dratt på?

Dere kan gjerne nevne hjembyen deres, hvilken utested som er bra og åssen jentene eventuelt er.

Om du vet at byen din er som Skien/Porsgrunn da trenger du ikke å nevne den. Da vi er lei av vulgæret, løsslupnet pikk søkende kvinnfolk.

Anonymous poster hash: d2601...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vulgære jenter tiltrekkes av vulgære gutter...

Jeg spurte ikke om vulgæret jenter tiltrekkes av vulgæret gutter.. Jeg prøvde bare å beskrive situasjonen i byen her slik at dere kunne sette dere inn i min situasjon.

Du svartet ikke på spørsmålet mitt, hadde satt pris på et svar!

Anonymous poster hash: d2601...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dypt uenig, jeg har festet på alle mulige nattklubber i byen her.

Er det virkelig ingen som vet om noe bra sted å feste rundt om i Norge?

Høres mer ut som om du har havnet i feil miljø.

Anonymous poster hash: 05138...cb9

Anonymous poster hash: d2601...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har en venninne derfra, og hun er… sånn gangster-bimbo-chick. Litt vulgær.. mørk stemme, men utrolig pen.

Mange er slik i porsgrunn har jeg et inntrykk av :P



Anonymous poster hash: f2076...00c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så ille blandt jentene på din alder altså? Eller kanskje de bare ikke er helt festmennesker de jeg kjenner fra området (fordi om de er ute noen ganger). Flere av dem er bare 23-24 så de er jo ikke så mye eldre enn deg.

Selv jobber jeg i Skien, har aldri vært på byen hverken der eller i Porsgrunn. Nå er jeg riktignok en god del eldre enn deg (37) men løs kan jeg i alle fall ikke kalles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har en venninne derfra, og hun er sånn gangster-bimbo-chick. Litt vulgær.. mørk stemme, men utrolig pen.

Mange er slik i porsgrunn har jeg et inntrykk av :P

Anonymous poster hash: f2076...00c

Der sa du det! Det er ikke mangel på pene jenter, men utrolig vulgær oppførsel!

Det var en jente fra Trondheim en gang, noe så sjarmerende jente må jeg lete lenge etter!

Anonymous poster hash: d2601...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene i denne byen trenger ikke å få seg fitte mer vi deler jo ut pikk! Hvor blir der av de gode classy kvinnfolka?

Anonymous poster hash: d2601...00d

De gode classy kvinnfolka er neppe så interessert i gutter som deler ut pikk.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så ille blandt jentene på din alder altså? Eller kanskje de bare ikke er helt festmennesker de jeg kjenner fra området (fordi om de er ute noen ganger). Flere av dem er bare 23-24 så de er jo ikke så mye eldre enn deg.

Selv jobber jeg i Skien, har aldri vært på byen hverken der eller i Porsgrunn. Nå er jeg riktignok en god del eldre enn deg (37) men løs kan jeg i alle fall ikke kalles!

Altså nå er du hele 16 år eldre enn meg, kanskje kvinnfolka på din tid hadde litt bedre moral?

Anonymous poster hash: d2601...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå er du hele 16 år eldre enn meg, kanskje kvinnfolka på din tid hadde litt bedre moral?

Anonymous poster hash: d2601...00d

Hva med deres egen moral da? Dere er jo tydeligvis med på leken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå er du hele 16 år eldre enn meg, kanskje kvinnfolka på din tid hadde litt bedre moral?

Anonymous poster hash: d2601...00d

Nje tviler. Nå er jeg fra et annet sted i Telemark riktignok, men de du beskriver fantes da når jeg var 20 også. Men ikke BARE de. Selv på et sted med langt færre beboere totalt sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med deres egen moral da? Dere er jo tydeligvis med på leken.

Vi er mer som ofre... Har byen din mye bra kvinnfolk å by på?

Anonymous poster hash: d2601...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You had me at "biffgardiner" .....

Hva mener du med dette?

Anonymous poster hash: d2601...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulgære jenter tiltrekkes av vulgære gutter...

Tenkte jeg også.

Anonymous poster hash: ec9eb...d03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en 21 år gammel jente fra skien, og tror det du snakker om er mer utbredt i de "dårligere" miljøene i byen. Kan love deg at verken jeg eller mine venninner er som de du nevnte. Gjetter på at du er av samme ulla ;)

Anonymous poster hash: 3d647...426

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje trikset er å lete andre steder en på utesteder? Ofte de samme som går igjen. Altså, de fleste er på byen en gang i blandt, men de som drikker ute hver og havner i bøtta på vei hjem er kanskje ikke de du ønske deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...