Gå til innhold

Kristne ektepar gir opp sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

''De homofile kan nå både gifte seg og adoptere barn. Dermed er det meningsløst for heterofile å ha sex med ektefellene sine.

Kristen-Norge er i opprør mot den nye ekteskapsloven, nå som den siste spikeren hamres inn i kisten til det monogame, heterofile samlivet. I 1000 år har ekteskapets trygge rammer vært det eneste akseptable, og nå har sosialistene og sosialdemokratene ødelagt alt.

Familien Monsen har lagt seksuallivet på hyllen i protest mot den nye ekteskapsloven. De velger nå å heller fokusere på brettspill og bibelstudier.

- Jeg ser ikke lengre poenget med å ha sex med min kone, forteller Nils Kurt Monsen.

- Samleiet var ment fra Gud sin side å være noe spesielt mellom mann og kvinne. Når de homoseksuelle ikke klarer å leve i avhold fra sex, settes samleiet i et dårlig lys. Det er ikke lengre en ren og hellig handling.''

http://tinyurl.com/bltcyjk

Ja, det blir resultatet av disse nye lettsindige lovene!

Anonymous poster hash: 1125b...865
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like greit, da føres ikke slik trangsynthet videre til en ny generasjon.

Anonymous poster hash: 2f04b...cd7
  • Liker 9
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Snakk om å drikke gift for å straffe noen andre :fnise:

Skrevet

For en tragisk nyhet. Dette kommer til å ramme alle homofile hardt.

Anonymous poster hash: 06c80...53c

• Liker 3
Skrevet

Linker til en side som harsellerer med kristne.

Hevder det er en kristen side.

640px-Facepalm_facepalm.png

Anonymous poster hash: d0739...f31
  • Liker 3
Skrevet

Meningsløst å ha sex fordi homofile kan adoptere?

Hva med alle oss som bruker prevensjon? Og ikke en gang er gift? Antar vi virkelig burde skamme oss.

Skrevet

Håper alle skjønner at dette er tull

Anonymous poster hash: c009d...494
  • Liker 4
Skrevet

Håper alle skjønner at dette er tull

Anonymous poster hash: c009d...494

Nei, så langt ser det ut til at det bare er du og jeg som skjønner dette.

Folk er bra tette i pappen må jeg si...

Anonymous poster hash: d0739...f31

• Liker 3
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Jeg skjønner dem egentlig, når vi alle skal flyge rundt å kalle homofile for "gifte". Ødelegger det verdien av ekteskap. Som om det skal være en slags lek, der alle som har en eller annen hjerneskade/psykisk lidelse skal kunne påvirke hvordan ekteskapet er og f.eks. få lov å gifte seg med en av sitt samme kjønn, noe som er helt poengløst og verdiløst. Skal en ha litt respekt for samfunnsorganisasjonen ekteskap, eller skal det bli totalt utvasket i en form for kollektiv idioti konkurranse. De stakkars ungene i dag vokser sjeldnere og sjeldnere opp med begge sine foreldre og har sjeldnere sin egen far. Skiller seg for fote og har ingen respekt for sine egne løfter, og folk ser ikke ned på de en gang. Faktisk skulle vi ha gjort det, fordi det er jo jævlig ondt mot ungene. Folk er utro og oppfører som en dyrkeflokk, som i paringssesongen på Serengeti. I mens står fult av gifteklare menn på sidelinjen, og lurer på hvor i all verden damene er blitt av. Sæd blir solgt og barn kjøpt, mennene bryr seg f i om de selger sine egne avkom og damene bryr seg f om de ikke gir ungene faren sin. Lesbene springer rundt og tror de er medmor til den andre kvinnens barn, men faktum er at hun er like mye mor m'Bongo i Afrika. Samtidig vokser ungene opp med ei mor som har kjøpt de, og guttene uten rollemodeller. Kvinnene som har sex på byen vet ofte ikke hvem som er faren til ungene sine, og mennene er så skutt i skolten at de ikke passer på kondom. Så da blir det skrevet opp ukjent far. I mens ungen blir oppfostret i en liksom familie.

Hele samfunnet er som en egen tragikomisk parodi av ren og skjær idioti. Jeg er ikke kristen, men f om jeg forstår tankegangen bak reglene de har laget.

Endret av Idollet
  • Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner dem egentlig, når vi alle skal flyge rundt å kalle homofile for "gifte". Ødelegger det verdien av ekteskap. Som om det skal være en slags lek, der alle som har en eller annen hjerneskade/psykisk lidelse skal kunne påvirke hvordan ekteskapet er og f.eks. få lov å gifte seg med en av sitt samme kjønn, noe som er helt poengløst og verdiløst. Skal en ha litt respekt for samfunnsorganisasjonen ekteskap, eller skal det bli totalt utvasket i en form for kollektiv idioti konkurranse.

Hva er verdien av ekteskap da?

Homofili er hverken hjerneskade eller psykisk lidelse.

Hvorfor skal man ha respekt for ekteskapet? Du kan jo ikke bare lire av deg svada som dette. Du må begrunne det du skriver.

De stakkars ungene i dag vokser sjeldnere og sjeldnere opp med begge sine foreldre og har sjeldnere sin egen far. Skiller seg for fote og har ingen respekt for sine egne løfter, og folk ser ikke ned på de en gang. Faktisk skulle vi ha gjort det, fordi det er jo jævlig ondt mot ungene.

Hva har det med homofilt ekteskap å gjøre?

Og tror du det er bedre for barn å bo med foreldre som hater hverandre?

Lesbene springer rundt og tror de er medmor til den andre kvinnens barn, men faktum er at hun er like mye mor m'Bongo i Afrika. Samtidig vokser ungene opp med ei mor som har kjøpt de, og guttene uten rollemodeller. Kvinnene som har sex på byen vet ofte ikke hvem som er faren til ungene sine, og mennene er så skutt i skolten at de ikke passer på kondom. Så da blir det skrevet opp ukjent far. I mens ungen blir oppfostret i en liksom familie.

Mye svada fra deg. Hvor gammel er du?

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Jeg skjønner dem egentlig, når vi alle skal flyge rundt å kalle homofile for "gifte". Ødelegger det verdien av ekteskap. Som om det skal være en slags lek, der alle som har en eller annen hjerneskade/psykisk lidelse skal kunne påvirke hvordan ekteskapet er og f.eks. få lov å gifte seg med en av sitt samme kjønn, noe som er helt poengløst og verdiløst. Skal en ha litt respekt for samfunnsorganisasjonen ekteskap, eller skal det bli totalt utvasket i en form for kollektiv idioti konkurranse. De stakkars ungene i dag vokser sjeldnere og sjeldnere opp med begge sine foreldre og har sjeldnere sin egen far. Skiller seg for fote og har ingen respekt for sine egne løfter, og folk ser ikke ned på de en gang. Faktisk skulle vi ha gjort det, fordi det er jo jævlig ondt mot ungene. Folk er utro og oppfører som en dyrkeflokk, som i paringssesongen på Serengeti. I mens står fult av gifteklare menn på sidelinjen, og lurer på hvor i all verden damene er blitt av. Sæd blir solgt og barn kjøpt, mennene bryr seg f i om de selger sine egne avkom og damene bryr seg f om de ikke gir ungene faren sin. Lesbene springer rundt og tror de er medmor til den andre kvinnens barn, men faktum er at hun er like mye mor m'Bongo i Afrika. Samtidig vokser ungene opp med ei mor som har kjøpt de, og guttene uten rollemodeller. Kvinnene som har sex på byen vet ofte ikke hvem som er faren til ungene sine, og mennene er så skutt i skolten at de ikke passer på kondom. Så da blir det skrevet opp ukjent far. I mens ungen blir oppfostret i en liksom familie.

Hele samfunnet er som en egen tragikomisk parodi av ren og skjær idioti. Jeg er ikke kristen, men f om jeg forstår tankegangen bak reglene de har laget.

Hører hva du sier. Men la meg også legge til: mennene tar ikke nok eierskap til sine roller som menn og hva det skal være.

Skrevet

Jaja, dersom en er kristen OG frigid, er det sikkert en grei løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...