Mrs.Smith Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg elsker høsten, og spesielt høstkolleksjonene. Strikk, skinn, boots, støvler og kule kåper. Hva står på din ønskeliste for høsten? Noen "must haves"? Min; Nye Hunter-støvler ( småbarnsmamma så støvler er en nødvendighet). Skinnjakke ( har kun en som egentlig er litt for kort). En hvit skjorte og evt en med ruter. Nytt pencil-skjørt. Kåpe eller trenchcoat. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Nye boots Svart kåpe Skinnjakke ( må bare finne en som har lange nok ermer :s) strikkede gensere Anonymous poster hash: 5418d...5ae 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Et fint, tynt ullskjerf eller to og kanskje et par hansker i en lekker farve siden jeg slet siste rest av ett par hansker i fjor. 1
Kicki_90 Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Tynt, men stort og varmt ullskjerf, skinnhansker med ullfór og en ny strikkekjole med lange ermer. Gjerne et par-tre skopar også, men egentlig helt unødvendig.
Gjest Blåbæret. Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Et skjerf som holder på varmen. Kåpe, varmere skinnjakke eller en boblejakke. Nytt par sko som passer til høsten. Kanskje med litt hæl. Gode hansker/votter.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Skrevet 8. august 2014 Jeg ønsker meg bare en enveisbillett til Hawaii. Jeansshorts, bikini, singlet og flip flops, så kan alle andre bare vasse rundt i svære, svette, tunge støvler og kløende ulltøy her hjemme i kulda. *hyyyyl* Jeg liker ikke vinter!!!!Anonymous poster hash: caf0f...a92 5
Gjest Tigress Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Eg har shoppestopp, så eg er i gang med ønskelista til jul, og der står det: Longchamp Le Pliage i stor, trur eg. Svart selskapsveske Svart kvardagsveske med plass til laptop Elles har eg alt eg treng. Eg har ny jobb som eg ikkje kan gå til, så eg gler meg til å kunne bruke alle kåper og jakker og støvlettar og slikt som eg ikkje har brukt når eg hovudsakleg har gått til jobb i trekkingsko og softshelljakke! Å finne fram kleda sine frå pappesker ved sesongbytte er jo heilt som julaften!
Chanchan Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Moschino-belte, en drøss med sirkelskjørt i søte høstfarger, en fin cardigan i ull og et GIGANTISK sirkelskjerf á la 2011
Radon Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Ønskelista mi: Hunterstøvler - dette skal jeg virkelig kjøpe meg, støvler var et stort savn i fjor høst! Trenchcoat - vurderer virkelig og legge penger i en kåpe jeg kan ha i evigheter. En tykkere treningstights for utendørstrening Kunne også tenkt meg et par fine hansker og matchende skjerf, men dette har jeg egentlig masse av fra før av. Eller en en-veisbilett til et varmere sted...
CHS Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Dette er det jeg trenger til høsten En fin jakke/kåpe som passer til skjørt. Fine høstskjørt. Et par svarte støvletter med litt hæl.
Alina X Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 En ny kåpe Nye boots i sennepgul farve Noen strikkegensere som ikke blir altfor hengete
A.s Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 (endret) Jeans/bukser ( har ingen? Tips mottas! Salg fra nettbutikker osv ) Nytt par sko som passer til høsten Svart ny hverdagsveske Skjerf og hansker/votter? Strømper Bruker dette som en liste/ inspotråd for meg selv så kan jeg oppdatere den etterhvert Trenger så og si en hel ny garderobe! Endret 11. august 2014 av A.s
QueenAwesome Skrevet 9. august 2014 #13 Skrevet 9. august 2014 Jeg ønsker meg en grå ullkåpe med innsving i livet, og en hette, skrik ut om dere finner noe!
Gjest Solsmil Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Egentlig har jeg shoppestopp, men jeg har da ønskeliste likevel. I forhold til høstmote og sånt et det: - høye primeboots - chloe mini marcie i hvit/beige - oversized beige strikkegenser med flettemønster - skappelgenser - sjokoladebrune votter fra uggs - acne raya i forest green - louis vuitton beige monogramsjal - acne canada light beige - ysl crossbody clutch
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Jeg ønsker meg en kåpe som er - varm - tåler litt vær og vind - klassisk, ikke for mye allværsjakkepreg - mulig å lukke godt igjen (hjelper ikke at den i utgangspunktet er varm hvis debatt bare kan lukkes med én knapp) ...men jeg tror ikke den finnes. Anonymous poster hash: 5432d...2eb
Rosenrød Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 En halvlang cardigan i cashmere En eller annen kåpe som passer gravidmagen:-) Pent ullundertøy
LempikasPromise Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Min ønskeliste så langt: Ilse Jacobsen regnjakke i softshell og IJ høye gummistøvler. Begge i svart. Baby Aidan veske fra Marc by marc Jacobs Solide skinnstøvletter.
Express Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 En lang genser eller innekåpe i skikkelig deilig ullstoff. Varm og myk! Nye støvletter eller ankelstøvletter til vinteren. Hansker eller votter. Kanskje skinnhansker i år? Eller kanskje et par deilige, hjemmeproduserte ullvotter?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #20 Skrevet 11. august 2014 -Rød peacoat, gjerne med hette -Beige trenchcoat -Pene gummistøvler(om det fins ) -Penskjorter, blå og sort -Grått A-linje skjørt -Sort skinnjakke -En eller annen cardigan som ikke får meg til å se feit ut:P -Hvite "strikkede" strømpebukser -Noen jeans(en bukse holder bare ikke lengre!) -Ankelboots Lette i hele fjor uten suksess, endte opp med å finne midt på sommeren Og et lass av undertøy. Anonymous poster hash: ac291...7c7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå