Silfen Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 (endret) I dag fikk jeg meg en ny tatovering. Den ble gjort på gamlemåten, dvs uten elektriske nåler. Det ble brukt en pinne med nåler foran. Tatovøren var fra Japan og det er visst ikke uvanlig å tatovere på den måten der. Her i Norge, derimot, så finnes det kun en person som tatoverer på den måten. Jeg må si jeg ble helt frelst. Det er SÅ mye bedre å bli tatovert slik. Mindre smertefullt og huden ser mye finere ut med tanke på rødhet og hevelse enn hva som er vanlig med moderne tatoveringer. Jeg har flere i tankene fra før, men det ser ut som det må planlegges Fredrikstadbesøk for å få de til. Endret 25. juli 2014 av Silfen 2
Persephone Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har lenge hatt lyst på en tatovering, såddette må sjekkes ut. Hva heter denne måten å tatovere på?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Den elektriske nålen er egentlig en skrivemaskin som man fant ut av kunne brukes til å skrive på mennesker med også. True story. Anonymous poster hash: 4ca84...e74
Silfen Skrevet 25. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2014 Jeg har lenge hatt lyst på en tatovering, såddette må sjekkes ut. Hva heter denne måten å tatovere på? Nei, si det. Her er iallfall han som tatoverte meg; https://www.facebook.com/Horimyo Og den ene som driver i Norge: https://www.facebook.com/ihuda.tatovering?fref=ts
Edie Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Så kult! Klarer ikke helt å se ut i fra bildene, så; er fargen tett som ved vanlig teknikk eller likner det prikketeknikken som bl.a. Kunst med puls gjør?
Fandenivoldsk Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Saa fint det ble! Jeg har ogsaa veldig lyst til aa bli tatovert paa gamlemaaten, og jeg bor i Japan, saa muligheten er der.. maa baere faa spart opp penger foerst, hehe.
Silfen Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2014 Saa fint det ble! Jeg har ogsaa veldig lyst til aa bli tatovert paa gamlemaaten, og jeg bor i Japan, saa muligheten er der.. maa baere faa spart opp penger foerst, hehe. Jaa, det må du gjøre når du har sjansen! Det er helt utrolig hvor stor forskjell det er. Jeg er for eksempel ikke dekket av skorpe, går ikke an å se at den er tatt bare for noen dager siden. Hele helingsprosessen ser ut til å gå langt raskere.
Fandenivoldsk Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Hoeres veldig bra ut! Verste med tatovering er skorpefaenskapen, altsaa.
Silfen Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2014 Ja, ikke sant. Folk som har sett den tror ikke at den er helt ny, så bra ser det ut, hehe. 1
Chanchan Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Oi, kult! Hvor lang tid tok det i forhold til vanlig elektrisk? Var prisen den samme?
Silfen Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #12 Skrevet 28. juli 2014 Oi, kult! Hvor lang tid tok det i forhold til vanlig elektrisk? Var prisen den samme? Det tok litt over 2 timer. Han som tok den sa han gjorde det omtrent like raskt som elektrisk, men så har han 16 års erfaring også. Prismessig lå det på rett over 1300pr time. Så betalte etter klokken og ikke etter selve tatoveringen som er mer vanlig her hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2014 #15 Skrevet 1. august 2014 Takk, jeg er bra happy. Skjønner jeg godt.
Adhara Skrevet 1. august 2014 #16 Skrevet 1. august 2014 Lekkert! Har litt lyst å prøve denne metoden jeg også, ihvertfall når du fremlegger det sånn!
Silfen Skrevet 1. august 2014 Forfatter #17 Skrevet 1. august 2014 Ja, planlegger du tatoveringer så er dette verdt å få med seg. Ikke tull engang. Jeg er helt frelst.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #18 Skrevet 1. august 2014 Hjelper ikke når tatoveringen var stygg som f... Anonymous poster hash: a3aec...f56 1
Silfen Skrevet 1. august 2014 Forfatter #19 Skrevet 1. august 2014 Kan jo legge ved et lite statusbilde. Sånn er den just nu. Har fått et tynt lag med skorpe som er nesten borte, langt mindre enn hva jeg har hatt på de andre. Den har klødd litt, det er jo et positivt helingstegn. Men slik ser den altså ut og det er ikke godt å se det tynne skorpelaget. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå