AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Kom hjem fra jobb og der stod han med PC`n på bordet og koste seg. Ble lettere sjokkert og kunne ikke noe annet en le der og da men ble irritert på han, noe som førte til dårlig stemning mellom oss. Men i etterkant har jeg tenkt mye... Klarer ikke å legge bort dette synet og det plager meg veldig. Ble egentlig både lei meg og irritert på han fordi jeg føler at han ikke respekterte meg. Er det feil av meg å tenke sånn? Anonymous poster hash: 20f15...25b 3
Gjest Lino Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Hva er det som plager deg? At han har et sexliv med seg selv? Endret 16. juni 2014 av Lino 7
Chloe- Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Ja, det er feil av deg å tenke sånn. Han tilfredstiller seg selv, lik majoriteten av menneskeheten. Så lenge det ikke går alvorlig ut over sexlivet har du ingenting du skal ha sagt. 36
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor er det et problem? Fingrer du aldri deg selv?Anonymous poster hash: 10a4c...2f9 5
Kontormus Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Respekterte deg?! Ja, det er feil å tenke sånn! 19
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 På hvilken måte har det at han onanerer noe med respekt for deg å gjøre? Anonymous poster hash: 9ad8c...ce9 16
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Ble egentlig både lei meg og irritert på han fordi jeg føler at han ikke respekterte meg. Er det feil av meg å tenke sånn? Anonymous poster hash: 20f15...25b På hvilken måte respekterte han deg ikke? Er det ikke lov å nyte sex med ser selv når man er i et forhold? Skjønner ikke helt hva som er problemet her. Anonymous poster hash: 4c059...6ad 4
nicks803 Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Et viktig spørsmål du bør stille deg er følgende: Er det rett og rimelig at du skal reagere slikt? Jeg mener nei, da kjæresten din bestemmer helt selv hva han gjør med seg selv og sin egen kropp. Du har heller ingen rett til å reagere på dette, da du da fremstår noe merkelig. Jeg synes virkelig at du bør se litt på det store bildet å ta deg en gigantisk bolle. 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 jeg skjønner det, jeg og kan tenkte slik. Desverre må vi kun jobbe med oss selv for å akseptere dette, det er helt normalt og betyr ikke at han elsker deg mindre eller at han ikke synes du er bra nok. Anonymous poster hash: 33b7e...795 4
Lila Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Ja, det er helt feil å tenke sånn. Hva er gale med at han runker? Det er hans kropp, ikke din. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 Skulle ønske dette var et troll Tror nok det er det. Anonymous poster hash: 0a3b7...2c8 1
Gjest Alohaa Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Ja, det er feil av deg å tenke sånn! Menn runker, og sånn er det. Samboeren min runker ofte, feks om jeg ikke orker sex en kveld, da kan han gjerne runke mens jeg er i samme rom, og jeg kunne ikke brydd meg mindre, synes han kan gjøre det uten at jeg skal bry meg om det, det er trossalt bare han og hånda, ikke han og ei annen dame! Det handler bare om å være trygg på hverandre. 1
Gjest Kaffekrus Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Et viktig spørsmål du bør stille deg er følgende: Er det rett og rimelig at du skal reagere slikt? Jeg mener nei, da kjæresten din bestemmer helt selv hva han gjør med seg selv og sin egen kropp. Du har heller ingen rett til å reagere på dette, da du da fremstår noe merkelig. Jeg synes virkelig at du bør se litt på det store bildet å ta deg en gigantisk bolle. Nemlig! Han må da få kose seg like mye som du kan når du har alenetid. Det har ingen ting med respekt, eller mangel på det å gjøre. Endret 16. juni 2014 av Kaffekrus
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #16 Skrevet 16. juni 2014 jeg skjønner det, jeg og kan tenkte slik. Desverre må vi kun jobbe med oss selv for å akseptere dette, det er helt normalt og betyr ikke at han elsker deg mindre eller at han ikke synes du er bra nok. Anonymous poster hash: 33b7e...795 Takk for svar, skjønner jeg må jobbe med meg selv... TS Anonymous poster hash: 20f15...25b 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #17 Skrevet 16. juni 2014 Ja, det er vondt å se at han ser på andre damer og fantaserer om seg og den andre damen bak skjermen sammen. Men det er sånn menn er, de trenger variasjon.. Anonymous poster hash: 0f4db...512 2
flinkeceline Skrevet 16. juni 2014 #18 Skrevet 16. juni 2014 På en måte synes jeg det er respektløst iom. at han sikkert visste at du var ferdig på jobb rundt den tiden. Det å sitte å dra snabelen foran et kvinnfolk som er sliten på vei hjem fra jobb er ikke akkurat taktfullt. Du har rett i å være litt irritert på ham. 8
nicks803 Skrevet 16. juni 2014 #19 Skrevet 16. juni 2014 Ja, det er vondt å se at han ser på andre damer og fantaserer om seg og den andre damen bak skjermen sammen. Men det er sånn menn er, de trenger variasjon.. Anonymous poster hash: 0f4db...512 En ting menn ikke trenger er trangsynte partnere. Det virker på meg som du er i den kategorien desverre. Jeg synes virkelig du bør gå skikkelig i deg selv å finne ut om verden virkelig sirkulerer kun rundt deg eller om det er dine meninger som bør forandres på. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #20 Skrevet 16. juni 2014 En ting menn ikke trenger er trangsynte partnere. Det virker på meg som du er i den kategorien desverre. Jeg synes virkelig du bør gå skikkelig i deg selv å finne ut om verden virkelig sirkulerer kun rundt deg eller om det er dine meninger som bør forandres på. Øøh.. Okei? Anonymous poster hash: 0f4db...512 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå