AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Del Skrevet 10. juni 2014 Hei, så for noen dager siden sa sambo at han hadde en morsom ting vi kunne gjøre for å pirre opp sex-livet vårt. Så dro han fram en løsbart og satt den under nesa mi. Jeg synes ikke det var noe bra ide, men siden han var gira så kjørte vi på. Mens vi gjorde stillinger hvor vi var ansikt til ansikt så holdt han på å le seg ihjel. Synes det var så morsomt. Jeg synes det var skikkelig flaut, men tørte ikke si noe. Nå har vi gjort det tre ganger siden den gang, og hver gang har jeg hatt på meg løsbart. I stad gikk jeg å grein etter vi hadde hatt sex. Hvorfor har en en slik fetish, er det normalt? Anonymous poster hash: 02581...ca1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Del Skrevet 10. juni 2014 Kjære deg, du skal da ikke ha sex som du begynner å grine av. Om du finner et ydmykende så spiller det ingen rolle hvor bra han syns det er, du skal ikke være med på det. Om det er "normalt" vet jeg ikke, men sex skal være fint for begge to. Dette må du si fra til han om.Anonymous poster hash: f3907...9e9 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 10. juni 2014 #3 Del Skrevet 10. juni 2014 Hvis han bare ler er det vel ikke en fetish? Kanskje han liker å ydmyke deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 10. juni 2014 #4 Del Skrevet 10. juni 2014 Hæh. Oki oki, nestegang tar du på han noe du ler av, så håner du han med latter i senga. Typ løsvipper, lebestift eller bh kanskje? Eller OOOH, begynn å snakk som en mann når du har på deg barten. Noe ala 'Hei gutten min, skal du sitte på fanget til han far, jah du er en skikkelig uskikkelig liten homogris som liker store menn med bart, gjør du ikke?' 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #5 Del Skrevet 10. juni 2014 hvordan tør du å ha sex,men ikke å si "jeg vil ikke lime meg på løsbart"? Få deg litt ryggrad. Anonymous poster hash: 09fb3...4bc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 10. juni 2014 #6 Del Skrevet 10. juni 2014 Hæh. Oki oki, nestegang tar du på han noe du ler av, så håner du han med latter i senga. Typ løsvipper, lebestift eller bh kanskje? Eller OOOH, begynn å snakk som en mann når du har på deg barten. Noe ala 'Hei gutten min, skal du sitte på fanget til han far, jah du er en skikkelig uskikkelig liten homogris som liker store menn med bart, gjør du ikke?' 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 10. juni 2014 #7 Del Skrevet 10. juni 2014 Ok, hvis han har en fetish her så går den ut på å ydmyke deg. Og å leve ut fetisher er bare ok hvis begge ønsker det. Så jeg synes du bør ta deg en alvorsprat med han om at det ikke er okey. Eller Maju Mjau sitt geniale forslag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 10. juni 2014 #8 Del Skrevet 10. juni 2014 Huumm... vet ikke hva jeg skal svare på et sånt innlegg. Kanskje typen din bare prøver å sprite ting litt opp og er ganske sær ? Sprit ting litt opp du også og kle ham opp i dameklær. Er han leken kan du være leken. Men for all del. Dersom du ikke liker det så skal du uansett si nei til å gjøre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2014 #9 Del Skrevet 10. juni 2014 Hæh. Oki oki, nestegang tar du på han noe du ler av, så håner du han med latter i senga. Typ løsvipper, lebestift eller bh kanskje? Eller OOOH, begynn å snakk som en mann når du har på deg barten. Noe ala 'Hei gutten min, skal du sitte på fanget til han far, jah du er en skikkelig uskikkelig liten homogris som liker store menn med bart, gjør du ikke?' Steinbra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #10 Del Skrevet 10. juni 2014 haha, for noe tull. hadde ikke engang prøvd å late som jeg trodde på den historien selvom du ga meg 1000kr Anonymous poster hash: 0e6e3...97d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #11 Del Skrevet 10. juni 2014 haha, for noe tull. hadde ikke engang prøvd å late som jeg trodde på den historien selvom du ga meg 1000kr Anonymous poster hash: 0e6e3...97d Ser bare for meg en jente løpe på do etter sex,gråtende, mens hun prøver å rive av seg barten.. Anonymous poster hash: 09fb3...4bc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #12 Del Skrevet 10. juni 2014 haha, for noe tull. hadde ikke engang prøvd å late som jeg trodde på den historien selvom du ga meg 1000kr Anonymous poster hash: 0e6e3...97d Ts her. Du er rimelig frekk! I dag ville han at jeg skulle ta på skjegg Synes dette er skikkelig ukomfertabelt altså. Når jeg sugde han så han han ting som; hold det hårete skjegget ditt unna Lille-tom(han heter tom-johan). :frown: Anonymous poster hash: 02581...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #13 Del Skrevet 10. juni 2014 Og dette er noe han har begynt med i det siste? Hvor lenge har dere vært sammen og hatt sex? Anonymous poster hash: 7c7d2...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #14 Del Skrevet 10. juni 2014 Dette må nesten være trolling. Ingen er så uforvaren at hun skriver navnet på den aktuelle kjæresten på nett, særlig ikke når navnet er så spesielt. Det hadde vært spenstig hvis det var sant, men det tror jeg neppe. Anonymous poster hash: c2ec8...9cb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odin-Den-Enøyde Skrevet 10. juni 2014 #15 Del Skrevet 10. juni 2014 Wow, fetisj eller ei, er dette noe du ikke føler deg vel med skal du heller ikke gjøre det. Nå har dere prøvd og det funka ikke for deg, det må han bare respektere. Og du må jo bare sette foten ned og si akkurat hva du føler, ellers kommer han nok bare til å fortsette. Han fantaserer kanskje om sex med menn, som jo er helt normalt, noe som kan forklare den plutslige trangen til å prakke på deg bart og skjegg. Men må si meg enig med de andre her at om det er en fetisj virker den å gå ut på å ydmyke deg. Si ifra, det er det beste. Klarer du ikke det får du prøve å gi han igjen med samme mynt og ydmyke han, kanskje han da våkner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #16 Del Skrevet 10. juni 2014 Hæh. Oki oki, nestegang tar du på han noe du ler av, så håner du han med latter i senga. Typ løsvipper, lebestift eller bh kanskje? Eller OOOH, begynn å snakk som en mann når du har på deg barten. Noe ala 'Hei gutten min, skal du sitte på fanget til han far, jah du er en skikkelig uskikkelig liten homogris som liker store menn med bart, gjør du ikke?' Leste det med trønderdialekt. Underholningsverdien steg noen ekstra hakk. Anonymous poster hash: 65a6c...5b4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 10. juni 2014 #17 Del Skrevet 10. juni 2014 Hæh. Oki oki, nestegang tar du på han noe du ler av, så håner du han med latter i senga. Typ løsvipper, lebestift eller bh kanskje? Eller OOOH, begynn å snakk som en mann når du har på deg barten. Noe ala 'Hei gutten min, skal du sitte på fanget til han far, jah du er en skikkelig uskikkelig liten homogris som liker store menn med bart, gjør du ikke?' Genius! Gjør dette!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. juni 2014 #18 Del Skrevet 10. juni 2014 Hvis han bare ler er det vel ikke en fetish? Kanskje han liker å ydmyke deg.det tenkte jeg og. Satt å lurte på om det fantes en fetisj der man liker å le av noen under akten... snodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillbilly Skrevet 10. juni 2014 #19 Del Skrevet 10. juni 2014 Ts her. Du er rimelig frekk! I dag ville han at jeg skulle ta på skjegg Synes dette er skikkelig ukomfertabelt altså. Når jeg sugde han så han han ting som; hold det hårete skjegget ditt unna Lille-tom(han heter tom-johan). :frown: Anonymous poster hash: 02581...ca1 Når jeg leste HI i dag morges, så tenkte jeg med meg selv at det måtte være trolling. Og grunnen til det var ordlyden i innlegget og klokkeslett det var lagt ut. Når du så kommer med dette, og navngir "kjæresten" din og hans "venn" så gjør det meg ikke mer overbevist om at historien er trolling. Du må gjerne mene at jeg er frekk av den grunn. Dersom du virkelig har en kjæreste med det navnet, så lurer jeg på hva han har gjort deg, siden du kjenner behov for å oute han på KG på den måten. Antar Tom - Johan har blitt søkt en del på, og om du har et navn som ca 20 stk i hele Norge har så vil det ikke være så veldig veldig vanskelig å finne ut hvem det er. Jeg håper du syns det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarsan97 Skrevet 10. juni 2014 #20 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg har hørt om mye rat men....det der tok vel kaka. Det skal ikke være slik att du gjør noe du ille liker vel ? Vil han ha en med bart er det masse bøger med lærbukser og barter på homsebarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå