Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker for tiden bare et mørkere pudder enn hudtonen min, men ser at det er for gyllent i fargen. Noen som har et tips til et matt et som ikke er for dyrt??

Anonymous poster hash: 12ae1...bfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bruke en foundation i en eller to nyanser mørkere enn den du bruker, kan bli veldig pent hvis du bruker beautyblender:)

Gjest BabyBlue
Skrevet

NYX i fargen Taupe er det mange som sverger til. Ganske rimelig.

AnonymBruker
Skrevet

Fant taupe, concealer i orange, og eybrow kit på cherryculture. Utrolig billig i forhold til norske nettsider. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Isadora har en matte palette i bruntoner, den bruker jeg til contour.

Gjest earthquake
Skrevet

NYX Taupe er fantastisk! Om du ikke visste det, er det altså en blush, ikke solpudder/konturpudder men på grunn av fargen blir den brukt til nettopp det :)

Men den er litt sånn gråbrun-aktig, som likner veldig på en ekte skygge, vet ikke helt om det er det du er ute etter, eller et nøytralt/kaldt solpudder?

AnonymBruker
Skrevet

NYX Taupe er fantastisk! Om du ikke visste det, er det altså en blush, ikke solpudder/konturpudder men på grunn av fargen blir den brukt til nettopp det :)

Men den er litt sånn gråbrun-aktig, som likner veldig på en ekte skygge, vet ikke helt om det er det du er ute etter, eller et nøytralt/kaldt solpudder?

Ja jeg har bestilt det billig fra cherryculture.com. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...