AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Ville du sagt ja? Måtte gutten vært pen utseendemessig, eller hadde det hatt mindre å si i et slikt sex-forhold? Og null risiko for dere jenter, bare nytelse (om dere liker å bli slikket) Jeg som gutt kunne tenkt meg noe slikt. Tenner vanvittig på å bare gi, gi og gi. Min egen kåthet fikser jeg selv. Er mye, mye deiligere å se en partner nyte arbeider man gjør på henne.. Anonymous poster hash: e4edb...8ad
koskenkorva Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 For å si det sånn, om en gutt skulle ha slikket meg hadde jeg jo satt pris på at det dukket opp et helt OK utseendet opp fra dyna når han var ferdig. Men hallo, alle har forskjellige meninger! Og dette var bare min Å bli slikket er jo noe av det deiligste som finnes, så jeg vil tro at ei jente hadde sagt ja til det. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg hadde syntes det var litt rart om det kun skulle være slikking involvert. Når man har kommet til det stadiet at man er seksuelt involverte, så ville jeg at det skulle vært mer enn kun slikking fra hans side. Jeg ville gitt tilbake også + sex. Anonymous poster hash: 1e3fa...c73 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ville ikke hatt et slikt forhold. Både fordi jeg vil ha full pakke, og fordi jeg vil gi noe tilbake også. Og selvsagt må han ha noe attraktivt ved seg, dersom vi skal bedrive seksuelle aktiviteter. Anonymous poster hash: 72353...feb 2
Gjest Heartbeat Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Nei, jeg tenner nesten mest på å gi mannen nytelse så et slikt forhold hadde jeg ikke villet hatt 1
Subtessa Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Høres ut som en drøm, men tror det hadde blitt rart etter noen ganger. Ville nok hatt litt mer enn bare slikking. Også ville jeg hatt muligheten til å gi litt tilbake. 2
Sjokoladenøtt Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Nei takk gitt.. Det hadde blitt altfor kjedelig for min del, er greit å få, men slikking blir veldig ensformig.
Lilac Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 JEG syntes det høres veldig snork ut, men det er garantert noen som ville likt det.
MrSmith Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Morsom og virkelighetsfjern guttedrøm. Nettet er et fint sted å gi utløp for sånt, og la det forbli akkurat der. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Nei,er for glad i variasjon. Kunne gjerne hatt sex med en som var glad i å "gi" - men kun en aktivitet og aldri noe gjensidig, neitakk. Anonymous poster hash: 6267e...c96 1
flinkeceline Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Det ville føltes litt merkelig om det bare var slikking involvert i akten, men altså sikkert kult å prøve for morro skyld da.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #14 Skrevet 16. mai 2014 Ja takk. Anonymous poster hash: 90755...a2b
Gjest Dalma Skrevet 16. mai 2014 #15 Skrevet 16. mai 2014 Som en fuckfriend som digget å slikke? Kanskje, om han er kul og ser ut som Joe Lara. Kødda, ser han ut som Joe Lara kan han få slikke meg i øret om det er det han vil... 2
Crobern Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 Ville du sagt ja? Måtte gutten vært pen utseendemessig, eller hadde det hatt mindre å si i et slikt sex-forhold? Og null risiko for dere jenter, bare nytelse (om dere liker å bli slikket) Jeg som gutt kunne tenkt meg noe slikt. Tenner vanvittig på å bare gi, gi og gi. Min egen kåthet fikser jeg selv. Er mye, mye deiligere å se en partner nyte arbeider man gjør på henne.. Anonymous poster hash: e4edb...8ad Nei,nei,nei
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #18 Skrevet 16. mai 2014 Det ville sikkert vært deilig, men samtidig ville det ha føltes rart. Som en slags (slikke)slave som betjener en, uff. Anonymous poster hash: 7abca...683
eksentrisk Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Ja takk. Anonymous poster hash: 90755...a2b En du kunne ringt når du var keen? det er drømmen? Er det forresten noen jenter som bare er fornøyd med å bli slikket? Jeg har aldri slikket en jente som har vært fornøyd med å bare bli slikket uavhengig om hun har kommet eller ikke. Endret 16. mai 2014 av eksentrisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå