Gå til innhold

Jenter på 16-19 år er de eneste som fanger øynene mine..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kan ikke vite med sikkerhet at den personen er 16 eller 19, men sånn generelt er det disse jentene som fanger oppmerksomheten min. Selv er jeg ca. 10 år eldre.

Den glatte, flotte huden og de strøkne kroppene er utrolig deilige. I tillegg er det litt ekstra tabu å tenke slik. Jeg syns jevnaldrende jenter er kjedelige, og veldig få er skikkelig pene lenger.

Dere dømmer meg sikkert som umoden nå, men det er helt greit. Jeg vet jo selv best hva jeg er.

Mine jevnaldrende jenter er ofte mindre omgjengelige, smiler aldri, aldri blikk-kontakt. Med de yngre jentene får jeg oftere et smil tilbake hvis jeg smiler til dem. De er blidere og lettere å få blikk-kontakt med.

I utgangspunktet har jeg mer til felles med jevnaldrende, men de er ofte sure og vanskelige å komme i kontakt med.

Anonymous poster hash: b9135...054
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

...og der er grunnen til hvorfor så mange jenter/kvinner ikke føler seg bra nok :) Takk til sånne som deg. Synes du kunne holdt dette for deg selv.

Endret av koskenkorva
  • Liker 19
Skrevet

Helt normalt. Det er jo disse jentene vi egentlig er ment å være sammen med fra biologiens side. De er i perfekt alder til å bære barn og eldre menn har gjerne de ressursene som trengs for å få til det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hold dine grisete tanker for deg selv, takk.

Anonymous poster hash: 925a8...d17
  • Liker 6
Skrevet

...og der er grunnen til hvorfor så mange jenter/kvinner ikke føler seg bra nok :) Takk til sånne som deg. Synes du kunne holdt dette for deg selv.

Har menn noe ansvar for at kvinner skal føle seg bra nok? Det må dere jo fikse selv.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Det er jo disse jentene vi egentlig er ment å være sammen med fra biologiens side. De er i perfekt alder til å bære barn og eldre menn har gjerne de ressursene som trengs for å få til det.

:skratte:

• Liker 17
Gjest Malanthor
Skrevet

Du er kanskje ikke umoden men du er ihvertfall en ekkel gris.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

En del jenter i 21-23 alderen synes jeg er ypperlige. Fin hud, faste bryster, flat mage og stram mage. Kvinner er mer interessante, men jenter i den alderen er estetisk i en særklasse

Anonymous poster hash: fc642...422
  • Liker 8
Skrevet

Har menn noe ansvar for at kvinner skal føle seg bra nok? Det må dere jo fikse selv.

Så hvis en mann hadde kommet å sagt til deg, at du feks ikke ser bra ut, så hadde du ikke tatt deg nær av dette? Du hadde heller tenkt "jaja, jeg får vel ta litt botox og silikonpupper og litt sånne ting:)" ...............

• Liker 2
Skrevet

:skratte:

Men hva er det? Kan du helt ærlig fortelle meg hvordan en 25 åring objektivt sett er finere enn en jente på 18-19?

Skrevet

Så hvis en mann hadde kommet å sagt til deg, at du feks ikke ser bra ut, så hadde du ikke tatt deg nær av dette? Du hadde heller tenkt "jaja, jeg får vel ta litt botox og silikonpupper og litt sånne ting:)" ...............

Da hadde jeg glist bredt og flexa bicepsen. Skjønner heller ikke hva dette har med å synes at yngre jenter er finest. Må du være finest i verden for å holde deg unna Botox?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva er det? Kan du helt ærlig fortelle meg hvordan en 25 åring objektivt sett er finere enn en jente på 18-19?

Jeg er selv 18, men mener at de på 25 ser minst like bra ut. Har ofte hørt at det er i midten av 20årene man er på sitt absolutt beste utseendemessig. Men uansett, så mener jeg at det er naturlig og mest normalt å tenne på de på sin egen alder. Det er bare ekkelt å tenne på de i en helt annen aldersgruppe.

• Liker 9
Skrevet

Jeg er selv 18, men mener at de på 25 ser minst like bra ut. Har ofte hørt at det er i midten av 20årene man er på sitt absolutt beste utseendemessig. Men uansett, så mener jeg at det er naturlig og mest normalt å tenne på de på sin egen alder. Det er bare ekkelt å tenne på de i en helt annen aldersgruppe.

Så du tror at en 60 åring syns andre 60 åringer er finere enn 20 åringer? Riiight.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du sier noe.. av personlig erfaring synes jeg jenter alderen 16-19 ofte er sosialt smartere på et vis.

Du kan føre spennende samtalet liksom. Jenter alderen 25-40 har lett for å bli litt vel "voksen" og kjedelig.

Varierer jo naturligvis fra person til person, men snakker om majoriteten.

Anonymous poster hash: 73c16...0b1
  • Liker 2
Gjest Dude91
Skrevet

Hvis man sammenligner godt trente jenter på hhv. 18 år og 25 år, synes jeg at de sistnevnte som regel ser langt bedre ut. 18-årige jenter er sjeldent veldig attraktive og ser veldig barnslige ut.

• Liker 13
Skrevet

Da hadde jeg glist bredt og flexa bicepsen. Skjønner heller ikke hva dette har med å synes at yngre jenter er finest. Må du være finest i verden for å holde deg unna Botox?

Åja, så at du var mann nå. Da skal jeg ikke kaste bort tiden min på å forklare deg noe som sier seg selv :)

• Liker 2
Skrevet

Hvis man sammenligner godt trente jenter på hhv. 18 år og 25 år, synes jeg at de sistnevnte som regel ser langt bedre ut. 18-årige jenter er sjeldent veldig attraktive og ser veldig barnslige ut.

Der er jeg enig, men nå ser jeg like mange sløvsekker rundt 25, og en litt junkete tenåringskropp er bedre enn en skrøpelig 25-årings. Nå er det uansett mange jenter rundt 18-19 som har rimelig bra muskeldefinisjon og trener bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du tror at en 60 åring syns andre 60 åringer er finere enn 20 åringer? Riiight.

Så du syns det er normalt at en gammel bestemor vil ha sex med en ung gutt? Eller en gammel mann tenner på 20 åringer? Det er faen meg ikke normalt, og godt er det. Eeew.

• Liker 3
Skrevet

Så du syns det er normalt at en gammel bestemor vil ha sex med en ung gutt? Eller en gammel mann tenner på 20 åringer? Det er faen meg ikke normalt, og godt er det. Eeew.

Selvfølgelig vil det det, når du ser bort i fra at de kanskje skjemmes over det og har selvinnsikt nok til å skjønne at de er helt uaktuelle. Wow, du har lite respekt for eldre mennesker.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig vil det det, når du ser bort i fra at de kanskje skjemmes over det og har selvinnsikt nok til å skjønne at de er helt uaktuelle. Wow, du har lite respekt for eldre mennesker.

Hahahaha. Lite respekt for eldre mennesker? Jeg mener absolutt det samme om unge folk som tenner på 60åringer. Hva da, har jeg lite respekt for alle mennesker isåfall? Hva er det du prøver å si egentlig? At alle mennesker tenner på 16-20 åringer? Så jævlig trangsynt :laugh:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...