Gå til innhold

Bikini, vekt, tattoveringer- damer. Delt fra Hvilken dame foretrekker du

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Synes helt klart formfulle kvinner er ekstremt sexy. Foretrekker det langt foran tynne modelltyper.....

Anonymous poster hash: 55370...a24

Endret av pinar
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Synes helt klart formfulle kvinner er ekstremt sexy. Foretrekker det langt foran tynne modelltyper.....

Anonymous poster hash: 55370...a24

Problemet er at når man er formfull så sitter ikke bikinien sånn. Det henger over trusekanten, midjen er sjelden så smal og kroppen er generelt myk slik at man får valker. Dama på bildet er veldig retusjert, med mindre hun har bred beinbygning og egentlig er slank/lav fettprosent.

Anonymous poster hash: 6cbc7...e78

Endret av pinar
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at når man er formfull så sitter ikke bikinien sånn. Det henger over trusekanten, midjen er sjelden så smal og kroppen er generelt myk slik at man får valker. Dama på bildet er veldig retusjert, med mindre hun har bred beinbygning og egentlig er slank/lav fettprosent.

Nettopp. De som er så store har sjeldent så smal midje, og da blir kroppsfasongen hennes med ett mer formløs. Dessuten har man som regel mer synelig overflødig fett som ikke kommer fram på bilder (altså bulker/bilringer på magen feks).

Anonymous poster hash: a3af7...54f

Gjest Blubberella
Skrevet

Det der er bare tullprat. Det finnes forskjellige kroppsfasonger og kroppstyper, og det finnes så absolutt damer som er såpass formfulle timeglass og likevel ikke har muffin top eller hengemage. Bilringer er noe man får når man bøyer seg eller sitter, så man skal være rimelig stor før man har bilringer i stående stilling. Denne dama er ikke så stor. I tillegg kommer det an på stoffet i bikinien. Det finnes flust av bikinitruser som sitter godt på fyldige former uten å klemme frem valker.

Å si at "alle damer med så mye former mangler midje og/eller har valker" er som å påstå at alle tynne damer er fullstendig formløse eller har bein som stikker ut. Kropper er forskjellige og noen har timeglassfigur med store pupper og fyldige lår/rumpe, men samtidig smal midje. Det er slett ikke så umulig eller rart som dere skal ha det til.

Skrevet (endret)

Det der er bare tullprat. Det finnes forskjellige kroppsfasonger og kroppstyper, og det finnes så absolutt damer som er såpass formfulle timeglass og likevel ikke har muffin top eller hengemage. Bilringer er noe man får når man bøyer seg eller sitter, så man skal være rimelig stor før man har bilringer i stående stilling. Denne dama er ikke så stor. I tillegg kommer det an på stoffet i bikinien. Det finnes flust av bikinitruser som sitter godt på fyldige former uten å klemme frem valker.

Å si at "alle damer med så mye former mangler midje og/eller har valker" er som å påstå at alle tynne damer er fullstendig formløse eller har bein som stikker ut. Kropper er forskjellige og noen har timeglassfigur med store pupper og fyldige lår/rumpe, men samtidig smal midje. Det er slett ikke så umulig eller rart som dere skal ha det til.

Veldig bra skrevet syntes jeg.

Hengende fett generelt er turnoff for meg. Syntes egentlig en kvinnekropp er vakker uansett så lenge det er symetri, ikke fett som henger og værste er faktisk at jenta er alt for tynn. Det er dealbreaker for meg.

Letter man på ræva littegrann i det daglige og tenker på hva man spiser, så gjør man veldig mye bare med det. (Selvsagt du kan ha en diagnose eller noe som gjør at saken værre, men latskap er latskap)

Endret av Viventium
Gjest Heartbeat
Skrevet

What?? Jeg er formfull og har absolutt ikke noe hengemage over bikinien, midjen er forholdsvis smal, selv om jeg har store lår og rumpe.Har også store pupper som ikke henger, så det der er bare tull altså!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra skrevet syntes jeg.

Hengende fett generelt er turnoff for meg. Syntes egentlig en kvinnekropp er vakker uansett så lenge det er symetri, ikke fett som henger og værste er faktisk at jenta er alt for tynn. Det er dealbreaker for meg.

Letter man på ræva littegrann i det daglige og tenker på hva man spiser, så gjør man veldig mye bare med det. (Selvsagt du kan ha en diagnose eller noe som gjør at saken værre, men latskap er latskap)

Det er vel like ille med ei jente som er sykelig overvektig som ei som er for tynn?

Synes uansett det blir dumt å trekke inn "for tynn", for da tenker jeg anoretisk og det synes selvsagt ingen er fint, da er man syk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

What?? Jeg er formfull og har absolutt ikke noe hengemage over bikinien, midjen er forholdsvis smal, selv om jeg har store lår og rumpe.Har også store pupper som ikke henger, så det der er bare tull altså!

Det finnes selvfølgelig unntak, men mange tykke er ganske formløse og dvaske.

Skrevet (endret)

Det er vel like ille med ei jente som er sykelig overvektig som ei som er for tynn? Synes uansett det blir dumt å trekke inn "for tynn", for da tenker jeg anoretisk og det synes selvsagt ingen er fint, da er man syk! Anonymous poster hash: a3af7...54f

Heller 5kg for mye en 1kg for lite, kjøtt på kroppen er såå mye bedre en og være et beinrangel.

Overvekt eller undervekt er stygt uansett og tenner meg overhode ikke..

Vet at jeg tramper på mange bein her med og si det, men det heter preferanser. Jeg er bare 175 og det er MANGE som hadde valgt meg bort pga det.

Endret av Viventium
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller 5kg for mye en 1kg for lite, kjøtt på kroppen er såå mye bedre en og være et beinrangel.

Overvekt eller undervekt er stygt uansett og tenner meg overhode ikke..

Vet at jeg tramper på mange bein her med og si det, men det heter preferanser. Jeg er bare 175 og det er MANGE som hadde valgt meg bort pga det.

Jeg er slank, men bryr meg ikke om noen menn på KG sine meninger. Jeg blir sjekket opp av mange kjekke menn, og har flere tynne venninner som har veldig kjekke kjærester og er populære blant de mest attraktive mennene. Synes ofte de kjekkeste har relativt slanke kjærester ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er slank, men bryr meg ikke om noen menn på KG sine meninger. Jeg blir sjekket opp av mange kjekke menn, og har flere tynne venninner som har veldig kjekke kjærester og er populære blant de mest attraktive mennene. Synes ofte de kjekkeste har relativt slanke kjærester ;)Anonymous poster hash: a3af7...54f

Herregud for et bittert svar...

Jeg sa klart og tydelig preferanser. Jeg har vært med jenter i alle størelser og varianter og det jeg sier er at 70-80% av jentene tenker negativt om seg selv uten at det har mål og mening..

Men en spinkel jente eller veldig stor hadde jeg valgt vekk da det ikke tenner MEG

Jeg er 24 år, blir sjekket opp av jenter i hytt og pine, mistet tallet over partnere for flere år siden har mer penger en jeg gidder og bruke, bor i villa. Sitter med beina i kryss og skriver dette med en feit timelønn..

Det har like mye relevans som svaret ditt..

*Preferanser*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for et bittert svar...

Jeg sa klart og tydelig preferanser. Jeg har vært med jenter i alle størelser og varianter og det jeg sier er at 70-80% av jentene tenker negativt om seg selv uten at det har mål og mening..

Men en spinkel jente eller veldig stor hadde jeg valgt vekk da det ikke tenner MEG

Jeg er 24 år, blir sjekket opp av jenter i hytt og pine, mistet tallet over partnere for flere år siden har mer penger en jeg gidder og bruke, bor i villa. Sitter med beina i kryss og skriver dette med en feit timelønn..

Det har like mye relevans som svaret ditt..

*Preferanser*

Tror kanskje vi bruker ordet tynn litt forskjellig. Når jeg sier tynn betyr ikke det nødvendigvis spinkel... Mener først og fremst flat/relativt tynn mage, men kanskje breiere/breie hofter, lår, rumpe osv.

Synes nå ditt svar er like bittert ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ikke "alle", jeg sa "sjelden".

Skrevet

Veltrent kvinnekropp er helt klart å foretrekke. Det er sexy på mange måter, og helt klart det jeg foretrekker.

Tatoveringer hører forresten ikke hjemme på en kvinnekropp, ihvertfall ikke med farge i.

Gjest earthquake
Skrevet

Veltrent kvinnekropp er helt klart å foretrekke. Det er sexy på mange måter, og helt klart det jeg foretrekker.

Tatoveringer hører forresten ikke hjemme på en kvinnekropp, ihvertfall ikke med farge i.

Det er det dummeste jeg har hørt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er vi enige!

Anonymous poster hash: 3dbfc...3c8

AnonymBruker
Skrevet

Men du er slank! Så du bare bekrefter det jeg sa. Du er ikke formfull i betydningen ha noen kg for mye, du har bare en beinbygning som gjør deg sånn. Hvertfall ut fra bilder.

Slank og slank :lol: .. Men takk for at du synes det. Jeg er iallefall formfull med kraftige lår, rumpe og pupper :biggrin:

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Slank og slank :lol: .. Men takk for at du synes det. Jeg er iallefall formfull med kraftige lår, rumpe og pupper :biggrin:

Ups busted :fnise:

• Liker 1
Gjest *Andrea*
Skrevet (endret)

Så ei jente på treningssenteret i dag med ekstremt brede hofter og veldig smal midje. Det var så vakkert, men samtidig trist. Trist fordi de aller fleste kvinner ikke har slik beinbygning.

Dette kunne du holdt for deg selv eller sagt til kompisene dine. Ingen kan gjøre noe med beinbygningen man er født med, så dette synes jeg var ganske frekt (og ikke minst unødvendig) å si inne på et kvinneforum.

Endret av *Andrea*
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne du holdt for deg selv eller sagt til kompisene dine. Ingen kan gjøre noe med beinbygningen man er født med, så dette synes jeg var ganske frekt (og ikke minst unødvendig) å si inne på et kvinneforum.

Jeg har ikke sett deg klage på noen av damene som legger ut i det vide og det breie om hvilken kukstørrelse de foretrekker.

Hvis du ikke tåler å høre hva menn liker så hold deg unna slike tråder.

Anonymous poster hash: f5721...d94

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...