AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Lurer rett og slett på om jeg skal ta på meg spanderboksene og kjøpe nye øyevipper til ho. Er dette noe ei dame på 28 år blir glad for? Hørt hun har prata varmt om dette tidligere, og siden hun har bursdag på fredag fortjener hun dette. 1.Hva er + og - med slike vipper? 2.Anbefaling på steder hun bør gjøre dette i Oslo / Akershus?Anonymous poster hash: 32122...581 2
missyme Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Jeg har tatt det her: http://karljohanhudpleie.no/behandlinger/vippe-extensions/ meget fornøyd!! har hatt det lenge selv.. så lenge man behandler dem fint og går til seriøse så skal det ikke være noe problem. Jeg har ikke mistet noe mer vipper enn vanlig etter dette... 1
Missy1 Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Hudpleieren min sa til meg at hun ikke anbefaler vippe exstensions, det sliter visst veldig på vippene. Har aldri hatt det før, men stoler på hudpleieren min og er ikke særlig fristet lengre
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Noen flere?Anonymous poster hash: 32122...581
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Noen flere? Uten tvil annasmakeupworld! Helt fantastiske vipper der. Anonymous poster hash: 511b8...c13 2
Silje1986 Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Som han/hun over sier. Anna er etter min mening den beste i Oslo på dette. LINK til siden så du kan se om det er noe du vil sette på dama ;-) 1
Silje1986 Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Hudpleieren min sa til meg at hun ikke anbefaler vippe exstensions, det sliter visst veldig på vippene. Har aldri hatt det før, men stoler på hudpleieren min og er ikke særlig fristet lengre Dette er ikke noe problem. Men mindre du gjør det hos en som ikke kan dette (limer vippene sammen). Det eneste som kan være greit er å ta en pause etter 4-6 mnd. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Hvis hun ønsker seg dette så er det jo en super presang Har ikke tatt det selv men! Anonymous poster hash: c21d7...690
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Tar ikke extensions selv men får brynene mine formet hos Anna, som flere nevner her. Vet ikke om det er til noe hjelp men er tipp topp fornøyd og vet at hun har vært i flere kvinneblader for sine extensions. Anonymous poster hash: 5e522...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Hvis dama liker å gre seg i øynene når hun nettopp har våknet, samt tørke/vaske seg skikkelig i trynet, så er det absolutt ikke noe å anbefale. Jeg hadde det på i nøyaktig 5 minutter, før jeg holdt på å rive av meg alt som var av vipper. Det sliter på egne vipper, mange reagerer på limet og det er kostbart å vedlikeholde det.. Dessverre, for det ser ofte fint ut. Anonymous poster hash: e4c12...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå