Gå til innhold

30 days shred - 1 april :) noen som er med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig begynt på Grete Roede kurs og prøver å forandre livsstilen min helt og holdent. Merker dette er ekstremt vanskelig så trenger vel litt motivasjon og hjelp på veien! :) Jeg har før prøvd 30 days shred med Jillian Michalsen (hun fra slanke krigen) Jeg tenkte derfor å prøve igjen nå som jeg har begynt for alvor igjen med slankingen min! :) Så er det noen som vil slenge seg på`? Fra 1 april? 30 dager? :)

Jeg kommer til å trene utenom de treningsøktene, ca 2-3 timer i uken på treningsstuioet! :)

Men tilbake til spørsmålet mitt, noen som vil slenge seg på? Å trene 30 days shred fra 1 april, og se om man faktisk klarer å gå ned noe på den? Og dele erfaringer med hva som er vanskelig og hva som er lettere? :)

Anonymous poster hash: cd0e5...593
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I'm in :D prøvde noen økter på level 1 for litt siden, men datt av pga ferie. Tenkte å starte igjen nå og fullføre de 30 dagene!

Har lagd en kryss-av-liste for 100 dager, og skal nå målet mitt til da!

Skrevet

Forklar konseptet da? :)

Skrevet

Forklar konseptet da? :)

Det er et treningsprogram av Jillian Michaels som heter 30 Day Shred.

Treningen kan du enkelt utføre hjemme, og varer i ca 25-30 minutter totalt - inkludert oppvarming og uttøying. Det eneste du trenger er en treningsmatte (er ikke helt nødvendig. Jeg dør ikke av å ta push ups/sit ups på gulvet uten matte) og vektmanualer (man kan også bruke flasker fylt med vann/sand hvis man ikke er så sterke i armene). Og selvfølgelig gode sko (er en del hopping i programmet - så det kan være greit å ha)

DVD'en hennes kan du kjøpe online ellers finnes den også gratis på youtube, eller du kan laste den ned.

Bare søk "Jillian Michaels 30 Day Shred" eller noe sånt på youtube.

Programmet ser lett ut, men er faktisk ganske tungt for utrente personer.

Skrevet

Det er forresten 3 level, der hver level gjøres i 10 dager, eller mer om du vil.

Skrevet

Det er et treningsprogram av Jillian Michaels som heter 30 Day Shred.

Treningen kan du enkelt utføre hjemme, og varer i ca 25-30 minutter totalt - inkludert oppvarming og uttøying. Det eneste du trenger er en treningsmatte (er ikke helt nødvendig. Jeg dør ikke av å ta push ups/sit ups på gulvet uten matte) og vektmanualer (man kan også bruke flasker fylt med vann/sand hvis man ikke er så sterke i armene). Og selvfølgelig gode sko (er en del hopping i programmet - så det kan være greit å ha)

DVD'en hennes kan du kjøpe online ellers finnes den også gratis på youtube, eller du kan laste den ned.

Bare søk "Jillian Michaels 30 Day Shred" eller noe sånt på youtube.

Programmet ser lett ut, men er faktisk ganske tungt for utrente personer.

Høres bra ut, jeg er med :)

Skrevet

Så kjekt å se at flere ville bli med! :D ser jeg har klart å komme angi anonym knappen på HI mitt :) jeg har brukt programmet en gang før, men kom bare til leven 1 men gikk ned 6 kg sist så håper på like bra resultater denne gangen også, pluss skal prøve å fullføre alle levelene :P

Skrevet

Jeg blir med!! 😉

Skrevet

Jeg blir med! :) Kan hende det blir noen dager jeg ikke får gjort det, men skal prøve mitt beste. Forrige gang klarte jeg bare 14 dager...

Skrevet

Ok, jeg er med! Hiver meg på i siste øyeblikk. Blir spent på om jeg kommer til å klare det :s

Tenker jeg skal ta før og etterbilder. Skal andre det også? :)

Skrevet

Ok, jeg er med! Hiver meg på i siste øyeblikk. Blir spent på om jeg kommer til å klare det :s

Tenker jeg skal ta før og etterbilder. Skal andre det også? :)

Det var en god ide! :-) tror jeg og skal ta før og etter bilder og måle alle steder på kroppen :P

Skrevet

Når jeg skrev i går så trodde jeg det var 1. april i dag x) Tror kanskje jeg starter i dag allikevel, siden jeg var innstilt på det!

Har tatt før bilder og i dag. Blir så spennende å se om jeg klarer å fullføre, og hvordan etterbildene blir.

• Liker 1
Skrevet

Gjennomført. Føles bra. :-)

Skrevet

Level 1, dag 5 gjennomført! Det blir bare tyngre og tyngre hver gang synes jeg, men på disse få dagene har jeg strammet opp. Det er helt sykt å kjenne at flesket er stramt, istedet for ja.. fleskete. Det gir en helsikes Motivasjon Til å fortsette :D :D

• Liker 1
Skrevet

Ååå, jeg skal ta dag 2 i dag, men jeg har ikke noe sted å gjøre det! Hele huset er okkupert av besøk til søsken, og jeg får ikke lov å hoppe rundt i stuaa :(

Skrevet

Kan jeg være med her selv om jeg er på level 2? :) Virker som den andre 30DS-tråden har dødd ut litt :P

Nettopp ferdig med dagens økt, skuldrene holder på å ramle av, mens resten av kroppen gjerne kunne vært med på en runde til. Litt frustrerende, satser på at armene kommer seg etterhvert ;)

Skrevet

Da var jeg ferdig med dag 1 level 1 :) må si det var både godt å vondt å prøve igjen :fnise::P

Skrevet

Utførte level 1 - dag 1 etter 1,5t rask gange. Var utrolig slitsomt, men gøy var det også! Kjenner det godt i kroppen. Føler denne korte økten er mer effektiv enn en runde styrke på treningssenteret, men det er sikkert bare fordi dette pågår uten pauser.

Glemte å ta bilde og målinger i dag, så gjør det i morgen tidlig :D

Skrevet

Utførte level 1 - dag 1 etter 1,5t rask gange. Var utrolig slitsomt, men gøy var det også! Kjenner det godt i kroppen. Føler denne korte økten er mer effektiv enn en runde styrke på treningssenteret, men det er sikkert bare fordi dette pågår uten pauser.

Glemte å ta bilde og målinger i dag, så gjør det i morgen tidlig :D

Føler også dette er mer "nyttig" enn treningssenteret akkurat på styrke delen. Jeg kjenner det godt i lårene mine, bare etter denne ene dagen. De rister liksom litt hvis noen skjønner? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...