Gå til innhold

mer kvinner med makt = fler homofile og homofisering av samf

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

større kvinnelig innflytelse i samfunnet gir flere homofile og en homofisering av samfunnet.

Kvinner river ned moralske barrierer og ødelegger allt de legger sin hånd på. De er fiender av seg selv og det samfunnet de lever i.

-Begynnelsen på slutten for den vestlige sivilisasjon.

Anonymous poster hash: fe6a9...478
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og legg deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

større kvinnelig innflytelse i samfunnet gir flere homofile og en homofisering av samfunnet.

Kvinner river ned moralske barrierer og ødelegger allt de legger sin hånd på. De er fiender av seg selv og det samfunnet de lever i.

Ja, huff, disse handjobene er jo nærmest dødelige!

Anonymous poster hash: 37cdf...1a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ahahhahaha

Anonymous poster hash: 4ad79...e72

Skrevet

Homofisering?

Har du søkt NorskSpråkråd om å få med det ordet i ordbøkene?

AnonymBruker
Skrevet

Du vet vel at uten kvinner ville du hverken levd eller hatt noen av de godene du nyter i dag?

Anonymous poster hash: 26f69...84a
AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer nok dessverre til en viss grad. Kvinner er ikke akkurat moralske når det gjelder barn og slikt.

Anonymous poster hash: fa19e...023
AnonymBruker
Skrevet

kvinnenes inntreden i samfunnets maktposisjoner fører intet godt med seg. De er ødeleggende og er ikke fra naturens side utstyrt med et moralsk gyroskop. (En av flere årsaker.)

Kvinner er den fremste bidragsyteren til normoppløsning i dagens samfunn og i mange tilfeller skjønner de ikke konsekvensene av sine handlinger og meninger.

De vil styre inn i en fremtid fylt av normløshet, håpløshet, svik, sinnssykdom og andre uhyrligheter.

En av årsakene til at kvinner er normødeleggende er det faktum at de skjønner de aldri klarer å hevde seg på nivå med menn, uansett hvordan de prøver. I det de skjønner dette faktum tar stoltheten, galskapen og ondskapen overhånd og de satser på å ødelegge det som holder samfunnet sammen. De er til tider gode til å skjule det men det bobler frem nå og da. -bitterheten over å ha erkjent sin underlegenhet

• Liker 1
Skrevet

Kansje det er derfor han er sur. Han er redd for å få handjobs i frykt for å "homofiseres".

AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Sånn er det nå ikke, kjære deg, men hadde vært flott det altså. Desto færre hetero folk her i verden desto bedre. :danse:

Anonymous poster hash: e518f...348
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kvinnenes inntreden i samfunnets maktposisjoner fører intet godt med seg. De er ødeleggende og er ikke fra naturens side utstyrt med et moralsk gyroskop. (En av flere årsaker.)

Kvinner er den fremste bidragsyteren til normoppløsning i dagens samfunn og i mange tilfeller skjønner de ikke konsekvensene av sine handlinger og meninger.

De vil styre inn i en fremtid fylt av normløshet, håpløshet, svik, sinnssykdom og andre uhyrligheter.

En av årsakene til at kvinner er normødeleggende er det faktum at de skjønner de aldri klarer å hevde seg på nivå med menn, uansett hvordan de prøver. I det de skjønner dette faktum tar stoltheten, galskapen og ondskapen overhånd og de satser på å ødelegge det som holder samfunnet sammen. De er til tider gode til å skjule det men det bobler frem nå og da. -bitterheten over å ha erkjent sin underlegenhet

Kvinner har vert i makt litt for ofte opp gjennom årene. Slik som Elizabeth og Katarina den store av Russland.

Nei, dette handler ikke om kvinner tror jeg, men mer om en gjennomgående egoisme fra de som har makt. Kvinner tjener mest på seksuell frigjøring. Kvinner tjener mest på skilsmisser og mindre normer i denne sammenhengen. I andre sammenhenger er det andre sterke som bestemmer at det skal være slik og slik. De fleste kvinner + de kjekke og promiskuøse mennene = flertall.

Når det gjelder homofili vet jeg ikke hvorfor kvinner er mer aksepterende for det. Kanskje det er fordi menn føler seg mer truet av at andre menn skal være interessert i de, enn kvinner er for at andre kvinner er interessert i de. I tillegg er det jo ganske kjent at flere kvinner er bifile eller lesbiske enn det menn er for sine ekvivalente fenomen.

Kvinner er jo som regel like moralske som de fleste menn, men det er vel kanskje en forskjell her. Mens vi oftere tenker på det som er godt og vondt, og moralen som kommer ut av det. Er det bare følelser for kvinner?

Anonymous poster hash: fa19e...023

AnonymBruker
Skrevet

Bare sånn apropos bitterheten over å ha erkjent sin underlegenhet, tror du din kvinnefiendtlige inntreden på Kvinneguiden fører noe godt med seg? Jeg mener, hvis du er interessert i å bli oppfattet som noe annet enn en halvkastrert surkuk er det kanskje greit å søke seg til et annet publikum, tror du ikke?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det bitre-waco som skriver som ab igjen?

Anonymous poster hash: c2be8...e60
Skrevet

Er det bitre-waco som skriver som ab igjen? Anonymous poster hash: c2be8...e60

Ja homoFisering er det eneste jeg klarer å lese ut av tråden. Men nei, jeg skriver aldri som anonym jeg, jeg er ikke som dere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bitre-waco som skriver som ab igjen?

Anonymous poster hash: c2be8...e60

Bitterpikker finnes det da i fleng. Vet om i hvert fall fem aktuelle kandidater. Noen har ikke engang vett til å lese forumet som skjulte brukere.

• Liker 3
Skrevet

Bring it on sier jeg... Venter i spenning på alle de nye homoene jeg skal bli kjent med :-)

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

GPP*

*) Generelt PissPreik

AnonymBruker
Skrevet

haha enda en bitter mann, som ikke har fått noen sex på lenge. Skjer med at kg flommer over med bittre mannfolk. lol.. homofisering...latterlig

Anonymous poster hash: 06f5a...058
  • Liker 2
Skrevet

:hakeslepp:

Som kvinne og homo er jeg sjokkert over at du har avslørt vår snedige plan om å ta over verden! Tvangshomofisering av samfunnet! Regnbueflagg til alle!

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Hm, er ts redd for å bli homo hvis kvinner har mer makt? Er det slik at hver gang vi har en kvinnelig statsminister får du lyst på kuk? Rart min lyst på kuk blir ikke mindre eller større basert på hvor mange kvinner som er i regjering

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...