Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Er det noen som kan anbefale en plass for å få utført dette i Oslo?

Har lyst til å prøve.

Fordeler og ulemper?

:-)

Anonymous poster hash: 5e610...4d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt mye bra om Neglhuset, men har aldri satt på vipper der selv.

Skrevet

Neglhuset har jeg vært hos 2 ganger, men fikk en allergisk reaksjon sist gang der øyet hovnet opp en uke etter jeg hadde tatt på vippene, måtte derfor ta de av. Har vært veldig fornøyd med Karl Johan hudpleie og spesielt en dame ved navn Kaysa/Kaisa (?) Hun har dessverre sluttet der nå, men anbefaler KJ hudpleie :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Er det noen som kan anbefale en plass for å få utført dette i Oslo?

Har lyst til å prøve.

Fordeler og ulemper?

:-)

Uten tvil hos Annasmakeupworld. Bildene og anbefalinger gjorde at jeg dro ditt, utrolig fornøyd :D

https://www.facebook.com/AnnasMakeUpWorld

Anonymous poster hash: 1b75b...602

• Liker 2
Skrevet

Går også til Anna, anbefales på det sterkeste.

AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil hos Annasmakeupworld. Bildene og anbefalinger gjorde at jeg dro ditt, utrolig fornøyd :D

https://www.facebook.com/AnnasMakeUpWorld

Takk for tips! Har bestilt time :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Har bestilt time :danse:

I alle dager!? Trykket "svar" på post om "frisør i oslo" og havnet her!?

Er dette en bugg eller er det jeg som surrer blant alle fanene mine..?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler deg å ikke gjøre det. Jeg og mine venniner drev med det i noen måneder, og mistet så godt som alle vippene våre. De er fine mens de er på, men de etterlater seg noe helvetes surr. Anbefaler heller å ta falske vipper med lim, langt mer skånsomt!

Anonymous poster hash: 48b96...4a6
Skrevet

Jeg anbefaler deg å ikke gjøre det. Jeg og mine venniner drev med det i noen måneder, og mistet så godt som alle vippene våre. De er fine mens de er på, men de etterlater seg noe helvetes surr. Anbefaler heller å ta falske vipper med lim, langt mer skånsomt!

For noe tull! Har hatt dette i langt tid uten å miste vipper. Det eneste du må gjøre er ta en pause etter 3-4 mnd (pause i en mnd f.eks). Dette får du også beskjed om av han/hun som setter de på, om de ser at det trengs, og så klart av de som er flinke.

Og så klart gå til en av de flinke, går du til de som ikke klarer å skille alle vippene, så blir det problemer.

Derfor jeg har advart så mange her inn om dette, hadde selv noen dårlige opplevelser.

Så det er absolutt ingen problem så lenge man tar noen forehåndsregler.

Hun jeg ble anbefalt "mitt" sted av har gjort dette i snart 3 år uten problemer.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går til Anna, hun er både veldig flink og veldig hyggelig! annasmakeupworld.com.

Anonymous poster hash: 194f2...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...