Gå til innhold

åpne sår i underlivet.. hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Uff jeg har et stort problem :( i august så fikk jeg to (tror jeg) små sår i underlivet, og det svidde så mye når jeg tissa at jeg holdt meg i 2 døgn før jeg turte å si noe til mamma. Vi reiste til legen og han undersøkte meg og sa at det trolig var en soppinfeksjon. Jeg fikk canesten krem (ikke noe tablett, bare krem) og ble bedre igjen etter 1-2 uker. For noen dager siden så kjente jeg at jeg begynte å få sår så jeg smurte på canesten, og det har jeg gjort 2 gganger om dagen nå i et par dager. Men første dagen etter jeg hadde smurt på så fikk jeg en blodig utflod (rosa utflod). Samme dagem bytta jeg p pille, bytta fra microgynon til cerazette. Dagen etter blødde jeg litt og hadde litt utflod. Idag så er såret blitt større, og jeg har fått et sår til. Det ene såret er gult og det andre er mer rødt.. det svir skikkelig uansett hva jeg gjør, det gjør vondt hele tiden. Tror ikke det er herpes. Er iallefall lite sannsynlig. Men kan det bli slik av en soppinfeksjon? Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 930fd...131

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det mest åpenbare, gå til lege.

Anonymous poster hash: ae083...fb1
AnonymBruker
Skrevet

Det mest åpenbare, gå til lege. Anonymous poster hash: ae083...fb1

Det frister lite. Det vetste jeg vet er å gå til legen og kle av meg for å vise skrittet mitt. Vil heller se om noen har svar her først

AnonymBruker
Skrevet

Det frister lite. Det vetste jeg vet er å gå til legen og kle av meg for å vise skrittet mitt. Vil heller se om noen har svar her først

Du har åpne sår i underlivet, jente. Uansett hva noen sier her på et forum burde du bli undersøkt av en lege.

Anonymous poster hash: ae083...fb1

• Liker 1
Skrevet

Du har åpne sår i underlivet som svir og gjør vondt hele tiden. I tillegg beskriver du dem relativt detaljert.

Du har høyst sannsynligvis herpes.

Gå til lege/gynekolog og få påvist faenskapet slik at du kan få riktig medisinering.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke ut som sopp. Om de er åpne og gule, kan det være herpes. Eller bakterier.

Anonymous poster hash: 9447e...ba8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...