Montefalco Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor benytter folk anonym bruker- funksjonen i alle typer tråder og diskusjoner? Jeg forstår at man i enkelte tilfeller ønsker å skjerme privatlivet sitt (der det er sjanse for gjenkjenning), men det er feigt å ikke stå for meningene sine i debatter. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Fordi jeg kan.Anonymous poster hash: 76e70...fed 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Det handler ikke om å stå for meninger, men om at man slipper å basere diskusjonen på trynefaktor. Anonymous poster hash: 9b66a...1e3 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Må vi ha en ny sånn tråd annenhver uke? Anonymous poster hash: 20f8e...1f8 12
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor benytter folk anonym bruker- funksjonen i alle typer tråder og diskusjoner? Hvorfor benytter ikke folk søkefunksjonen på forumet? Det er liksom ikke første gang spørsmålet stilles, og besvares... Anonymous poster hash: 5afcc...ffa 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Jeg vil ikke gjenkjennes på noe som helst slags vis. Derfor. Anonymous poster hash: 4307c...edc 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Du som har vært her siden 2010, har du virkelig ikke fått med deg de 150 000 andre trådene om samme emne? INN MED TESKJE: DET HAR IKKE DU EN DRITT MED!!!! Anonymous poster hash: 6355d...23c 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor benytter folk anonym bruker- funksjonen i alle typer tråder og diskusjoner? Jeg forstår at man i enkelte tilfeller ønsker å skjerme privatlivet sitt (der det er sjanse for gjenkjenning), men det er feigt å ikke stå for meningene sine i debatter. Man står ikke særlig mer for sine meninger ved å hete Montefalco kontra Anonymbruker ett-eller-annet. Jeg bruker det fordi det er en tendens her inne til at meninger ytret i en tråd holdes mot deg i andre tråder. Kall det gjerne "feigt", men jeg gidder ikke bruke innleggene mine i en tråd om abort til å forklare hvorfor jeg mente gaver til gjester i et bryllup er meningsløst. Anonymous poster hash: f7913...3ef 5
Gjest heihade Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Det handler ikke om å stå for meninger, men om at man slipper å basere diskusjonen på trynefaktor. Anonymous poster hash: 9b66a...1e3 For min del gjør det ingenting med trynefaktoren. Det virker heller helt motsatt. Jeg tar anonymbrukere mye mindre seriøst, også i debatter. Om så en bruker som skriver under brukernavnet sitt er en typisk tulling er jeg mye mer fristet til å lytte til deres argumenter i en sak, enn en bruker som ikke en gang tør å gå under et brukernavn på internett (som i seg selv er laget for anonymitet). Endret 23. februar 2014 av heihade 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Fordi hovne bleier som bruker nicket sitt er usmakelige. Anonymous poster hash: c46f5...c1c 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 AB FTW!!!Anonymous poster hash: 7d47b...03e
Montefalco Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 23. februar 2014 Du som har vært her siden 2010, har du virkelig ikke fått med deg de 150 000 andre trådene om samme emne? INN MED TESKJE: DET HAR IKKE DU EN DRITT MED!!!! Anonymous poster hash: 6355d...23c Imponert over at du klarte store bokstaver.
Montefalco Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor benytter ikke folk søkefunksjonen på forumet? Det er liksom ikke første gang spørsmålet stilles, og besvares... Anonymous poster hash: 5afcc...ffa Da kan du bare legge ned forumet. De fleste saker som diskuteres har blitt diskutert tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Da kan du bare legge ned forumet. De fleste saker som diskuteres har blitt diskutert tidligere. Vel, dette er diskutert til døde, men er ikke akkurat overrasket over at du ikke greier å bruke søkefunksjonen. Anonymous poster hash: 6355d...23c 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Mange her er nok glade for at noen skriver som ab. Har merket spesiellt to personer som stadig vekk driter seg ut, og når de ikke klarer å svare for seg så drar de "jeg-gidder-ikke-diskutere-med-feige-anonyme-brukere-kortet" Et godt eksempel på dette i tråden om abort og downs akkurat nå. Anonymous poster hash: 67770...2eb 5
Montefalco Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 23. februar 2014 Vel, dette er diskutert til døde, men er ikke akkurat overrasket over at du ikke greier å bruke søkefunksjonen. Anonymous poster hash: 6355d...23c Hvorfor i all verden skal jeg søke opp tidligere tråder. Dersom man skriver noe i en gammel tråd, kommer jo bare sånne som deg og sier at tråden er gammel.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 Mange her er nok glade for at noen skriver som ab. Har merket spesiellt to personer som stadig vekk driter seg ut, og når de ikke klarer å svare for seg så drar de "jeg-gidder-ikke-diskutere-med-feige-anonyme-brukere-kortet" Et godt eksempel på dette i tråden om abort og downs akkurat nå. Anonymous poster hash: 67770...2eb Og Silfen er en av de sant? Anonymous poster hash: c46f5...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor i all verden skal jeg søke opp tidligere tråder. Dersom man skriver noe i en gammel tråd, kommer jo bare sånne som deg og sier at tråden er gammel. Hvorfor skulle du skrive noe mer? Hvis du hadde søkt opp noen av de gamle trådene, ville du sett at alt du har å si er blitt sagt, og alle spørsmål du har er besvart. Anonymous poster hash: f432b...879 3
Montefalco Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 23. februar 2014 Hvorfor skulle du skrive noe mer? Hvis du hadde søkt opp noen av de gamle trådene, ville du sett at alt du har å si er blitt sagt, og alle spørsmål du har er besvart. Anonymous poster hash: f432b...879 Jeg mener fortsatt at det er tåpelig å bruke anonym bruker i diskusjoner der en ikke ønsker å skjerme privatlivet, og den enste måten jeg kan få dette frem på, er ved å skrive det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 Jeg mener fortsatt at det er tåpelig å bruke anonym bruker i diskusjoner der en ikke ønsker å skjerme privatlivet, og den enste måten jeg kan få dette frem på, er ved å skrive det. Da får du diskutere det med ledelsen av KG og ikke med brukere som ikke har bestemt hva funksjonen kan benyttes til. Eller du får bare innfinne deg med at SÅNN ER DET. Anonymous poster hash: c46f5...c1c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå