Gelica Skrevet 18. februar 2014 #1 Del Skrevet 18. februar 2014 Har aldri laget noe som helst i leirgryte, men leste et sted om en som hadde langtidsstekt svinekoteletter og surret skinkestek i leirgryte over natten og enda noen timer og det var så mørt at man kunne spise det med sugerør, Dette er altså den typen oppskrifter jeg er ute etter. Jo mørere jo bedre :-) Har oppskrifter i leirgryte hvor man ikke trenger å steke kjempelenge, men som smaker nydelig tar jeg i mot disse også med STOR TAKK :-) Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2014 #2 Del Skrevet 18. februar 2014 Hmm, jeg leste en fransk/norsk matblogg om akkurat det her, skal sjekke linkene mine etter at jeg kommer hjem fra jobb. Det blir etter klokken ni da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. februar 2014 #4 Del Skrevet 20. februar 2014 Nakkekoteletter trenger bare en times tid i ovnen i leirgryte på 200 grader for å bli mørt. Elgkoteletter 3-4 timer på 120 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Del Skrevet 20. februar 2014 Lav varme og la den stå over natten? Er det så vanskelig å gjette seg til?Anonymous poster hash: 56a4d...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Del Skrevet 20. februar 2014 Lav varme og la den stå over natten? Er det så vanskelig å gjette seg til?Anonymous poster hash: 56a4d...9ba Å, herregud for en unødvendig kommentar..... Det er oppskrifter som ønskes her da ikke en teit kommentar som denne. Anonymous poster hash: 4b1d6...6bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 21. februar 2014 Lav varme og la den stå over natten? Er det så vanskelig å gjette seg til?Anonymous poster hash: 56a4d...9ba Hyggelig at du tar deg bryet med å kommentere her også, bare synd du ikke har en oppskrift å foreslå. (som var det jeg i utgangspunktet ba om) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2014 #8 Del Skrevet 21. februar 2014 Du kan fint sette kjøtt på langtidsteking i leirgryte på 50 grader og la det stå 15-17 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå