Gå til innhold

Avstemning: Vet du størrelsen på din manns penis, og har den betydning?

96 stemmer

1. 1. Vet du størrelsen på din manns penis?

• Ja
      40
    • Nei
      56
  2. 2. Har mannens penisstørrelse betydning for samlivet?

• Ja
      36
    • Nei
      23
    • Den kan ha det, dersom størrelsen gir ham komplekser slik at sexlivet blir begrenset
      37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basert på denne diskusjonen ønsker jeg å se hvor mange kvinner som vet størrelsen på mannens penis, og hvor mange som mener at penisstørrelse er avgjørende med tanke på samliv.

Jeg håper denne kan få ligge på samliv og relasjoner, siden den har direkte tilknytning til den andre diskusjonen, og jeg tror flere vil svare på avstemningen i dette forumet.

Jeg snakker her om de 99,4 % som ikke har den medisinske diagnosen mikropenis.

Anonymous poster hash: e7a85...a8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan starte med å svare.

Jeg vet ikke hvor stor penis min mann har, men jeg gjetter på ganske gjennomsnittlig.

Størrelsen på penis har ikke betydning for sexlivet vårt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke størrelsen, men jeg er mer enn fornøyd med den, for å si det sånn.

Størrelsen er av betydning, jeg liker å faktisk kjenne den.

Edit; så lenge den er omtrent gjennomsnittlig (+/-) så har det ikke noe å si, jeg tenker nok litt mer i retning mikropenis o.l.

Endret av FantasDick
Skrevet

Edit; så lenge den er omtrent gjennomsnittlig (+/-) så har det ikke noe å si, jeg tenker nok litt mer i retning mikropenis o.l.

Jeg understreker at jeg ikke snakker om de 0,6 % som har mikropenis, da de har et fysisk handikap hvor størrelsen, eller mangel på størrelse, kan påvirke sexlivet.

• Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg har ikke peiling på hans str, men den er perfekt for meg. Ingen betydning.

• Liker 1
Skrevet

Jeg understreker at jeg ikke snakker om de 0,6 % som har mikropenis, da de har et fysisk handikap hvor størrelsen, eller mangel på størrelse, kan påvirke sexlivet.

Jeg understreker at jeg la til informasjon som editering, da jeg etter at jeg hadde postet så at du presiserte at du snakket om de 99,4% som ikke har mikropenis.

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke størrelsen, men den funker helt supert for meg. Tror ikke den er av de største. Men ja størrelsen KAN ha noe å si, men er nok ikke avgjørende.

Skrevet

Jeg understreker at jeg la til informasjon som editering, da jeg etter at jeg hadde postet så at du presiserte at du snakket om de 99,4% som ikke har mikropenis.

Jeg så at presiseringen min kom skjevt ut, og beklager det.

Da du la til din "edit", oppdaget jeg at forbeholdet ikke var så synlig i innlegget, og derfor valgte jeg å gjøre det mer synlig for å unngå flere misforståelser.

Det var ikke ment som kritikk til deg.

Skrevet

Er det virkelig noen over 14 år som driver og måler dette?

• Liker 7
Skrevet

Jeg så at presiseringen min kom skjevt ut, og beklager det.

Da du la til din "edit", oppdaget jeg at forbeholdet ikke var så synlig i innlegget, og derfor valgte jeg å gjøre det mer synlig for å unngå flere misforståelser.

Det var ikke ment som kritikk til deg.

We're cool. :)

Skrevet

Jeg har ikke visst størrelsen til noen jeg har hatt sex med siden jeg var fjorten. Men da var det så vidt jeg husker inn å måle.

Skrevet

Er det virkelig noen over 14 år som driver og måler dette?

Jeg trodde ikke det, men i følge åpningsinnlegget i den andre diskusjonen er det visst det.

(Jfr påstand om at flertallet av KGs kvinner mener størrelse er avgjørende for samliv)

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde ikke det, men i følge åpningsinnlegget i den andre diskusjonen er det visst det.

(Jfr påstand om at flertallet av KGs kvinner mener størrelse er avgjørende for samliv)

Håpløst.

Jeg husker vi mobba hverandre på ungdomsskolen med å si at den og den målte kuken...

Skrevet

Aner ikke størrelsen, men den er akkurat passe. Har hatt mine menn opp gjennom årene og jeg må si at størrelsen har betydning, selv om det ikke er snakk om en mikropenis. Jo større den er, jo mer kjenner man, på godt og vondt.

Skrevet

Til din info er micropenis en medisinsk diagnose som forekommer relativt skjelden.

Da er mennene ikke spesielt seksuelt aktive nettopp pga sitt handicap.

En micropenis er under 3cm lang i erigert tilstand.

Enten har gutten liten, ordinær eller større penis. Jeg tviler på at noen av de som skriver om "micropenis" på KG noen sinne har møtt noen med den diagnosen. langt mindre hatt seg med dem, fordi det er vanskelig for en med den diagnosen å onanere...

Skrevet

Jeg kommer med en ny påpekning.

Jeg spør om penisstørrelse har betydning for samlivet, ikke sexlivet.

Skrevet

Jeg kommer med en ny påpekning.

Jeg spør om penisstørrelse har betydning for samlivet, ikke sexlivet.

Har den betydning for samlivet ditt bør du gå til psykolog...

• Liker 2
Skrevet

Har den betydning for samlivet ditt bør du gå til psykolog...

I følge åpningsinnlegget i den andre debatten er dette visstnok vanlig...

(Igjen jfr påstand om at flertallet av KGs kvinner mener størrelse er avgjørende for samliv)

• Liker 1
Skrevet

I følge åpningsinnlegget i den andre debatten er dette visstnok vanlig...

(Igjen jfr påstand om at flertallet av KGs kvinner mener størrelse er avgjørende for samliv)

Det er jo godt det er vanlig at de går til psykolog da, fordi det er tydeligvis noe de trenger med sånne fikseringer. Sexlivet, ja. Men samlivet.. Da er det noe galt, og de er sexavhengige.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo godt det er vanlig at de går til psykolog da, fordi det er tydeligvis noe de trenger med sånne fikseringer. Sexlivet, ja. Men samlivet.. Da er det noe galt, og de er sexavhengige.

Tankegangen er visstnok:

* Liten penis = dårlig sexliv

* Dårlig sexliv = dårlig samliv.

Jeg begynte nesten å lure på om jeg var den eneste som ikke visste størrelsen på mannens penis, siden dette premisset ble godtatt uten videre.

Min mening er at et eventuelt dårlig sexliv har andre årsaker enn penisstørrelse, og at samlivsproblemer derfor ikke kan knyttes til størrelsen på penis.

Derfor denne avstemninigen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...