sau Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Hei! Jeg sitter i en kjempe krise! Det ser ut til at jeg får en eneste kr. på 14 dager, minst! Ikke har jeg fått det på snart en mnd. heller! Jeg går gjennom nav (så det er oppklart). Jeg har husleie som må betales 1 februar (4000kr). Jeg har heller ikke noen penger, og har ikke noe mat, overhode. Jeg kan ikke ta opp lån, og heller ikke låne av noen. Jeg må betale. Hvis ikke har jeg ikke noe sted å bo... Jeg ber om kjempe kreative tips/forslag til hvordan jeg kan løse problemet mitt. HJELP! Og takk på forhånd! Jente 21
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Du kan tjene 4000kr på en natt ved å selge sex. Anonymous poster hash: f14fa...041 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Har du noe som helst som kan selges? Er du flink til å lage noe? Kanskje du kan kontakte den lokale idrettsklubben og spørre om det er noen travle foreldre som trenger å kjøpe seg fri fra dugnad og kakebaking? Anonymous poster hash: a6f97...fa2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Hvorfor kan du ikke låne av noen? Har du spurt? Kan du snakke med huseier og spørre om du kan betale når du får penger? Har du kredittkort? Har du snakket med NAV om hvorfor du ikke har fått noen penger (er det ikke utbetaling der hver 14. dag?)? Anonymous poster hash: 03fd8...873 1
sau Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2014 Har du noe som helst som kan selges? Er du flink til å lage noe? Kanskje du kan kontakte den lokale idrettsklubben og spørre om det er noen travle foreldre som trenger å kjøpe seg fri fra dugnad og kakebaking? Anonymous poster hash: a6f97...fa2 Hjertelig takk for svar! Jeg kan ikke akk. skryte at jeg eier mye, eier kun ting som er nødvendig, og kan ses på som uteligger for mange. Men definitivt skal undersøke sistnevnte, med dugnader.
Gjest Blomst83 Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Kjøp og salg grupper på facebook,eller tilby hjelp til snømåking etc
attegløyma Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 (endret) Barnevakt, snømåking, hundelufting, husvask? Endret 16. januar 2014 av attegløyma
sau Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2014 Hvorfor kan du ikke låne av noen? Har du spurt? Kan du snakke med huseier og spørre om du kan betale når du får penger? Har du kredittkort? Har du snakket med NAV om hvorfor du ikke har fått noen penger (er det ikke utbetaling der hver 14. dag?)? Anonymous poster hash: 03fd8...873 Kan desverre ikke låne, da jeg ikke har venner å låne av, og har "familie" med svært lite penger. Har snakket med personen som eier hybelen jeg leier, og blir kastet ut om jeg ikke får penger hver mnd. til den spesifike datoen. Jeg har snakket med Nav i tre år, noen ganger får jeg penger, andre ganger får jeg ikke, får ikke noe hjelp av dem, fordi dem mener dem utbataler det jeg skal ha. noen ganger går det 14 dager, andre ganger 1,5 mnd. Takker for svar!
sau Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2014 Kjøp og salg grupper på facebook,eller tilby hjelp til snømåking etc Takker for idee!
sau Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2014 Du kan alltids vaske hos noen. Takk for idee
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #12 Skrevet 16. januar 2014 Har du mulighet til å lage noe? Er du for eksempel flink til i photoshop eller liknende? Jeg tjente noen kroner ved å designe bokomslag for folk på nett. Brukte etsy.com til å selge. Er dette en mulighet? Mange andre ting man kan designe, som logoer eller visittkort. Anonymous poster hash: 20713...c56
sau Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 16. januar 2014 Barnevakt, snømåking, hundelufting, husvask? Takk for ideene, hva kan man forvente å få for dette, sånn ca.?
sau Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 16. januar 2014 Har du mulighet til å lage noe? Er du for eksempel flink til i photoshop eller liknende? Jeg tjente noen kroner ved å designe bokomslag for folk på nett. Brukte etsy.com til å selge. Er dette en mulighet? Mange andre ting man kan designe, som logoer eller visittkort. Anonymous poster hash: 20713...c56 Ja, drømmen min er å bli grafisk designer faktisk! Det var en utrolig god idee for min del! Hvor fikk du disse oppdragene/ hvor fant du dem?
Gjest Cevita Skrevet 16. januar 2014 #15 Skrevet 16. januar 2014 Kan desverre ikke låne, da jeg ikke har venner å låne av, og har "familie" med svært lite penger.Har snakket med personen som eier hybelen jeg leier, og blir kastet ut om jeg ikke får penger hver mnd. til den spesifike datoen. Jeg har snakket med Nav i tre år, noen ganger får jeg penger, andre ganger får jeg ikke, får ikke noe hjelp av dem, fordi dem mener dem utbataler det jeg skal ha. noen ganger går det 14 dager, andre ganger 1,5 mnd. Takker for svar! Dette er vel ikke lov? Er det ikke ganske vanskelig å få kastet ut en person? Da skal det vel mer enn en ubetalt husleie til? 2
Tabris Skrevet 16. januar 2014 #16 Skrevet 16. januar 2014 Gå på Finn.no og let etter ting under "Gis bort". Let etter ting som er fint og helt, hent det gratis og selg det på Finn.no igjen. 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #17 Skrevet 16. januar 2014 Ja, drømmen min er å bli grafisk designer faktisk! Det var en utrolig god idee for min del! Hvor fikk du disse oppdragene/ hvor fant du dem? Kanskje du kan designe f.eks bryllupsinvitasjoner? Om du henger opp en lapp på butikken med noen eksempler på kort/invitasjoner får du kanskje noen kunder. Anonymous poster hash: a6f97...fa2 1
sau Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #18 Skrevet 16. januar 2014 Gå på Finn.no og let etter ting under "Gis bort". Let etter ting som er fint og helt, hent det gratis og selg det på Finn.no igjen. Det var utrolig smart! Hjertelig takk for tipset!
sau Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #19 Skrevet 16. januar 2014 Kanskje du kan designe f.eks bryllupsinvitasjoner? Om du henger opp en lapp på butikken med noen eksempler på kort/invitasjoner får du kanskje noen kunder. Anonymous poster hash: a6f97...fa2 Skal begynne med en gang! Takk igjen
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #20 Skrevet 16. januar 2014 Lag en siden på etsy.com og start der. Eller på epla.com. Søk etter andre som gjør det samme. Her er det mange: http://www.etsy.com/no-en/search?q=graphic%20design&order=most_relevant&view_type=gallery&ship_to=NO&ref=auto1 Det som er fint er at du ikke trenger å bruke noen penger på det, bare tid. Hvis du er designer trenger du ikke skrive ut eller noe, bare designe. Prøv å skaffe deg kunder ved å skrive på diverse forum kanskje Eller henge opp lapper som noen her sa, men tror du har større sjanse på nettet. Håper du klarer det! Anonymous poster hash: 20713...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå